Ällö äiti perhekerhossa
Hänellä on 3-vuotias poika, joka kulkee mamman helmoissa koko ajan. Poika sanoo äidille 2-3 krt joka kerhoaamuna, että rakastan sinua! Ja äiti vastaa: Minä sinua enemmän. Onko ihan normaalia lapselta?
Meilläkin sanotaan illalla rakastan sua, mutta päiväaikaan tiedämme sen muutenkin, eikä pakonomaista hokemista tarvita.
Sitten kiirehditään vessaan ja tullaan sieltä ulos kuin näyttämölle, ja kerrotaan, että vihdoin xxx:ltä tuli kakka! Ja ketään ei koskaan kiinnosta, paitsi yhtä naista joka lienee hänen kaverinsa, ainoa sellainen.
Olen kahden äiti, mutta en ole siltikään kiinnostunut ulosteista, en sukulaisten tai ystävien tai lasteni.
Tämä nainen on vieläpä hyvin koppava ja pukeutuu kuin VL, ristikorua myöten.
Kommentit (39)
Ketju on kasvanut.. Toivon ettei kyseinen äiti näe tätä viestiä, koska koiraepisodin vuoksi hän varmasti tunnistaisi minut olettaen että hän tunnistaa mieheni.
Tässä ketjussa ollut nainen väitti, että kyse oli hänestä. Minä päivänä käyt kerhossa, kerro se niin katsotaan!;)
ap
Minuakin ottaa pattiin sellaiset nami nami -mutsit. Mun naapurissa asuu yksi tällainen ja hän huutaa kurkku putkella taaperolle, että hiljaa!!! Kerhossa ollaan niin äiti rakastaa sua että voi herrantertut.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 14:02"]
16: tuo on ihanasti sanottu, mullekin tuli tippa linssiin. :) En voi sille mitään, että heidän kohdallaan tuo ylenpalttinen rakastaminen tuntuu jotenkin esittämiseltä. Uskovaisen ihmisen luulisi kunnioittavan myös miestäni koiramme kanssa sen verran, ettei hauku saastaiseksi.
ap
[/quote]
Mistä se tiesi, että miehesi on saastainen?
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 20:07"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 14:02"]
16: tuo on ihanasti sanottu, mullekin tuli tippa linssiin. :) En voi sille mitään, että heidän kohdallaan tuo ylenpalttinen rakastaminen tuntuu jotenkin esittämiseltä. Uskovaisen ihmisen luulisi kunnioittavan myös miestäni koiramme kanssa sen verran, ettei hauku saastaiseksi.
ap
[/quote]
Mistä se tiesi, että miehesi on saastainen?
[/quote]
En tiedä, olen jotenkin niin väsynyt kun Sinun miehesi piti hereillä koko viime yön.
ap
Niin tottahan se on, että meidän kaikkien pitäs olla just samanlaisia, jotta meistä tykättäs. -.- NOT
Mulle perhekerho on sellanen paikka, missä tapaan ihmisiä, joihin muuten en olis tutustunut. Musta on ihana tutustua erilaisiin ihmisiin ja oppia ymmärtämään niitä.
Ja miksi ei vois kertoa rakastavansa? Sehän on ihan mukava asia. Onko se meiltä muilta pois jos joku sitä tykkää sanoa? Kukin tyylillään.
Minä olen tuo valkoinen koira ja minua ärsyttää naapurin likainen kissa, joa haistelee peräpäätäni. Itse kun käyn suhkussa joka päivä ja käytän Rexonaa.
Hei oikeasti ketään ei kiinnosta jos sinun AnneliVäinö tai JormaKaroliina kakkaa ja kuinka paljon. Järki käteen mammat XDDD
Voi ap... En tiedä, miten tämän sinulle kertoisin, mutta sinä itse olet vielä paljon hirveämpi tapaus kuin kuvailemasi äiti-ihminen. :( Tsemppii...
Arvostan Rexonaa käyttävää koiraa.
Mikä on vl ja miten sellainen pukeutuu? Kysyn, jotta ymmärtäisin edes jotain aloituksesta.
No voi kauhistus sentäs, jestas ja herrasiunaa. Ettäs kehtaa jne.
Mulla on poika joka jännittäessään toistaa rakastavansa minua. Välillä se ärsyttää.
Sanomme toki uuden miehenkin kanssa usein rakastavamme toisiamme, olisko jonkinlaista kilpailua äidin huomiosta? Olen monesti miettinyt asiaa
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 13:39"]
No voi kauhistus sentäs, jestas ja herrasiunaa. Ettäs kehtaa jne.
[/quote] Lisään tähän: voi voi ja lämmin leipä.
En kyllä enää menis tollaseen perhekerhoon, tai jos menisin niin vetäsin kunnon kännit muuten en kestäis tollasta akkaa. Huh huh huh.!
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 13:41"]
Mulla on poika joka jännittäessään toistaa rakastavansa minua. Välillä se ärsyttää.
Sanomme toki uuden miehenkin kanssa usein rakastavamme toisiamme, olisko jonkinlaista kilpailua äidin huomiosta? Olen monesti miettinyt asiaa
[/quote]
Minkä uuden miehen? Onko lapsellasi uusi mies?
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 13:42"]
En kyllä enää menis tollaseen perhekerhoon, tai jos menisin niin vetäsin kunnon kännit muuten en kestäis tollasta akkaa. Huh huh huh.!
[/quote]
Tämä on ihan varteenotettava neuvo.:D Jos voin lisätä ällöttävyyttä, niin kerran mieheni tuli minua vastaan perhekerholle ja otti koiran autosta mukaansa, jäivät kauas ovensuusta pihalle. Poika lähestyi koiraa ja nainen huusi, että koirat ovat saastaisia eläimiä, ei saa koskea! Meillä on vitivalkoinen, trimmattu koira, josta näkee, että on puhdas.
ap
[/quote]
En usko. kunhan vaan valehtelet tuon koira jutun.
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 13:47"]Kauheeta, ettei edes 3v saa näyttää tunteitaan avoimesti. Ihanaa, että heillä uskalletaan näyttää tunteet. Kakkajutut tuossa kohtaa on ihan normaaleja. Lapset iloitsevat tuotoksistaan samalla kun opettelevat vessakäyttäytymistä. Lapsen kanssa iloitseva vanhempi opettaa, että vessajutut ovat ihan normaaleja asioita.
[/quote]
Olen samoilla linjoilla. Mä en ahdistu noista kakkajutuista, koska sorrun niihin joskus itsekin. Esikoinen on ikänsä kärsinyt pahasta ummetuksesta ja on syönyt sen takia lääkettä jo pitkän aikaa. Aikanaan oli niin suuri helpotus se kakkan tulo, että huojennuksessani saatoin mainostaa sitä lähes kelle vaan.
up