Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koeaika ja irtisanoutuminen -> karenssi?

Vierailija
17.02.2014 |

Jos sanoudun irti työstäni koeajalla, niin joudunko karenssiin?

Nyt on sellainen tilanne, että en jaksa henkisesti tätä työtä ja olen aika ahdistunut (firman taloudellinen tilanne syynä), niin joudunko tyhjän päälle, jos sanon itseni irti?

Pliis vastatkaa!

Itse oletan, että joudun. Onko näin vai olisiko toivoa?

Työhakemuksia on viime aikoina lennellyt aika tiuhaan ja matoa laitettu koukkuun, mutta jos ei tärppääkään, mitä sitten?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/5 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä yleensä tulee karenssi, jos itse irtisanoutuu. Miksi tuo koeaiaka mitään muuttaisi? Yritä sopia asia niin, että firma irtisanoo sinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eipä se koeaika mitään muuta.

Ajattelin ehdottaa, että voisivatko tuotannollis-taloudellisista syistä laittaa mut ulos. En vain kehtaa sellaista pyytää!

ap

Vierailija
4/5 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ala rahasyistä sua irtisanomaan kun eivät sitten voi palkata ketään tilalle.

Irtisano itsesi ja kirjoita työkkäriin perustelut. Mulla on kahdesti mennyt läpi. Esim jos Tessiä rikotaan rahasyistä, voi hyvinkin mennä läpi.

Vierailija
5/5 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos irtisanotaan työhön sopimattomana niin tällaisissa tapauksissa olen kuullut että karenssin olisi voinut välttää. En osaa varmaksi sanoa, kun en ole ollut koskaan ko. tilanteessa. Tällaisen systeemin varjolla tiedän parin ihmisen yrittäneen lähtöä meidän firmasta, mutta menikö läpi sitä en tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä