Kenet näistä miehistä tapaisit mieluiten?
Kommentit (29)
Jos noista nyt joku olis pakko tavata, niin Zinccis. Mutta jokainen noista on kyllä todellisuudessa nainen. Ja vähintään parissa tapauksessa voi olla jopa sama tyyppi.
Ainoa joka ei ole raivohullu, on M25, ja hänkin on todennäköisesti nainen. Siksi äänestin häntä.
Vierailija kirjoitti:
Jos noista nyt joku olis pakko tavata, niin Zinccis. Mutta jokainen noista on kyllä todellisuudessa nainen. Ja vähintään parissa tapauksessa voi olla jopa sama tyyppi.
Niinpä, etenkin latino ja hopeakettu selkeästi keksittyjä hahmoja. Ja joku ääliö vielä uskoo. :D
Varmaan itse provoilija/luoja lähinnä.
M25 tai Naispelko27, jos oletetaan että olisin heille sopivan ikäinen (en ole).
Naispelko. Muistan hänet jo niiltä ajoilta kun hän oli 22-vuotias. Jotenkin herttaiselta vaikuttava tyyppi. Toivottavasti löytää oman kumppanin itselleen peloistaan huolimatta. 😊❤
M25, meillä ei ole kyllä paljon muuta yhteistä kuin ikä enkä ole sillälailla kiinnostunut. Tuskin olisi hänkään minusta tosin. Luulen, että kun se olisi molemmille täysin selvää, voisi olla mukava tapaaminen. Maskin raosta juotaisiin pillillä kahvit puiston penkillä, haettaisiin ehkä drive inistä syötävää ja jos vaikka pelattaisiin jotain peliä ajan kuluksi puhelimesta tai ihan lauta/korttipelejä.
Vierailija kirjoitti:
M25, meillä ei ole kyllä paljon muuta yhteistä kuin ikä enkä ole sillälailla kiinnostunut. Tuskin olisi hänkään minusta tosin. Luulen, että kun se olisi molemmille täysin selvää, voisi olla mukava tapaaminen. Maskin raosta juotaisiin pillillä kahvit puiston penkillä, haettaisiin ehkä drive inistä syötävää ja jos vaikka pelattaisiin jotain peliä ajan kuluksi puhelimesta tai ihan lauta/korttipelejä.
Kuulostaapa kivalta :)
Vierailija kirjoitti:
Naispelko. Muistan hänet jo niiltä ajoilta kun hän oli 22-vuotias. Jotenkin herttaiselta vaikuttava tyyppi. Toivottavasti löytää oman kumppanin itselleen peloistaan huolimatta. 😊❤
En toivo yhdellekään naiselle sitä että tuon naisvihaajan kanssa joutuisi olemaan hetkeäkään!
Sydä hyppäs kurkkuun, ku luulin, et täs olis ollu joitaki muita, mut ekana olin mie. Ahdistaa. :/ M25
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v + ?
Tai mies52v
Palstan karseimpiin kuuluvat tyypit. Miksi ihmeessä? No mies 29v+ on kieltämättä viime aikoina petrannut ja jättänyt naisten haukkumisen vähemmälle. Mutta mitä ihme masokisteja tällä liikkuu...?
Osa on liian nuoria joten hopeakettu.
On ennenkin ollut hopeakettu puolisona.
50v.