Aijon äänestää Trunpia kunnallusvaaleissa - tee dinäkin niin!
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Missä kunnassa se on ehdolla? Ja kunnallisvaalit on vasta 2021...
Zilaccan unta taas
Sinkkuelämän ja Youngerin tykkääjänä Emily in Paris
Myös Uraäidit on kiva
Ja Orphan black
Meinasin äänestää vasemmistoliittoa, mutta taidanpa perhana tämän ketjun innostamana äänestää Trumphia!
Minä haluaisin äänestää mielummin Arnold Schwarzeneggeriä Pohjois-Savon maakuntavaltuustoon.
Mitkä niiden äänestysnumerot on? Voisin äänestää myötätunnosta Bideniä, jottei kaikki av:n äänet mene Trumpille.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä niiden äänestysnumerot on? Voisin äänestää myötätunnosta Bideniä, jottei kaikki av:n äänet mene Trumpille.
Jos olisikin 2 tai 3, Suomessa ne menisivät samalle puolueelle. Ei taida vielä olla päätetty mitkä numerosarjat menee millekin puolueelle.
Voisi kyllä kunnallisvaalien sijaan hyvinkin äänestää Trumpia ja Bideniä. Kaikki mediat on jo niitä myyneet kuukausikaupalla. Koska me päästään äänestämään?
Luulen, että mä tiedän Trumpin huonot puolet ja Bidenin hyvät puolet paremmin kuin yhdenkään Suomen kunnallisvaaliehdokkaan.
Ääänestäjä kirjoitti:
Minä haluaisin äänestää mielummin Arnold Schwarzeneggeriä Pohjois-Savon maakuntavaltuustoon.
Jos Arnold saisi 10 000 ääntä ohi listojen niin valittaisiinko hänet? Voitaisko vaatia muuttamaan että voisi ottaa tehtävän vastaan?
Missä kunnassa se on ehdolla? Ja kunnallisvaalit on vasta 2021...