Mistä sitä isompaa??
Olen siis 36v nainen naimisissa ja kaikinpuolin kaikki hyvin MUTTA alkanut tekemään mieli isoa. Mïehelläni levossa sellainen 7 cm nysä eikä kovanakaan ole kuin 15cm. Ison löytäminen on vaan niin hankalaa, olimme ystäväni kanssa laivalla ja sieltä iskin aivan ihanan, ison ja harteikkaan miehen pituutta ainakin se 190cm mutta mikä pettymys hänellä oli samanlainen pikkuinnen kuin miehelläni! En viitsisi turhaan miestäni pettää...eli mistä sen tietää, että ison löytää?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 09:28"]
Ison kullin todennäköisyyttä lisää huomattavasti, jos miehellä on isojen kenkien lisäksi kunnon klyyvari. Valitettavasti isonenäiset ovat harvoin hyvännäköisiä ja näky voi olla varsin koominenkin, jos pienikokoisella kaverilla on isot jalkaterät, iso nenä ja iso seisova mulkku.
[/quote]
Ihan tosi. Entä jos sillä on liikavarvas. Viittaako ylimääräinen varvas isoihin palleihin. Kerros lisää. Suorastaan odotamme häikäisevää asiantuntemustasi tästäkin aiheesta.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 15:13"]
Näyttäkää yksikin vakavasti otettava tutkimus, jonka mukaan peniksen koko riippuisi käden ja jalan koosta? Vaikka näin olisikin, korrelaatio eli riippuvuussuhde näiden välillä olisi hyvin mitätön (yhtä mitätön kuin pituuteen nähden).
Kuten sanoin, kyllä pienelläkin jalalla ja kädellä varusteltulla miehellä voi olla iso, jolloin se myös näyttää isomalle pienemmässsä miehessä.
Kuten sanoin:
"Minulle tekee tiukkaa saada omat sormenikin penikseni ympäri. Ympärykseni on 15cm keskivarresta ja tyvestä 16.5 cm ja pituus on 19cm. Tosin minulla on hieman keskivertoa pienempi käsi. Se vastaa kengännumeroa 42."
[/quote]
Pyydätkö todella palstan idiootteja näyttämään jotakin toteen. Odotat aivan liikaa.
Horoskoopissa oli, että kohtaan jotain suurta elämässäni lähiaikoina. Ihanaa. Vihdoinkin saan isoa.
Näyttäkää yksikin vakavasti otettava tutkimus, jonka mukaan peniksen koko riippuisi käden ja jalan koosta? Vaikka näin olisikin, korrelaatio eli riippuvuussuhde näiden välillä olisi hyvin mitätön (yhtä mitätön kuin pituuteen nähden).
Kuten sanoin, kyllä pienelläkin jalalla ja kädellä varusteltulla miehellä voi olla iso, jolloin se myös näyttää isomalle pienemmässsä miehessä.
Kuten sanoin:
"Minulle tekee tiukkaa saada omat sormenikin penikseni ympäri. Ympärykseni on 15cm keskivarresta ja tyvestä 16.5 cm ja pituus on 19cm. Tosin minulla on hieman keskivertoa pienempi käsi. Se vastaa kengännumeroa 42."