Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä sitä isompaa??

Vierailija
17.02.2014 |

Olen siis 36v nainen naimisissa ja kaikinpuolin kaikki hyvin MUTTA alkanut tekemään mieli isoa. Mïehelläni levossa sellainen 7 cm nysä eikä kovanakaan ole kuin 15cm. Ison löytäminen on vaan niin hankalaa, olimme ystäväni kanssa laivalla ja sieltä iskin aivan ihanan, ison ja harteikkaan miehen pituutta ainakin se 190cm mutta mikä pettymys hänellä oli samanlainen pikkuinnen kuin miehelläni! En viitsisi turhaan miestäni pettää...eli mistä sen tietää, että ison löytää?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtaisitko kestää isoaseisen kyydissä kuinka. Ei sitä isoa viitsi turhaan seisottaa jos nainen ei kestä kuin muutaman minuutin siinä

Vierailija
2/24 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin varustetun löytäminen on hakuammuntaa. Eihän sitä muusta tiedä kuin sekstailemalla miesten kanssa. Voisihan sen tietysti löytää jonkun deittipalvelunkin kautta, mutta ite en harrasta sellaisia. Mä olen saanut tavallaan lottovoiton, kun poikaystäväni siitin on iso. Ehtihän mulla oleen siinä jo useita seurustelukumppaneita, joilla oli vain normaalin kokoinen penis ennen kuin nykyisen löysin. Toivottavasti tämä suhde kestää, kun poikaystäni penis on ihanteellisen kokoinen ja hän on hyvä rakastelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 10:02"]

Hyvin varustetun löytäminen on hakuammuntaa. Eihän sitä muusta tiedä kuin sekstailemalla miesten kanssa. Voisihan sen tietysti löytää jonkun deittipalvelunkin kautta, mutta ite en harrasta sellaisia. Mä olen saanut tavallaan lottovoiton, kun poikaystäväni siitin on iso. Ehtihän mulla oleen siinä jo useita seurustelukumppaneita, joilla oli vain normaalin kokoinen penis ennen kuin nykyisen löysin. Toivottavasti tämä suhde kestää, kun poikaystäni penis on ihanteellisen kokoinen ja hän on hyvä rakastelemaan.

[/quote]

Siitin, penis, "hyvä rakastelemaan" :D

Olettaen, ettei tämä ole jonkun teinityttösen fantasiakirjoitus, kuullostaisi kyllä siltä, että teillä se seksi on sellaista hitaasti peiton alla hissuttelua, että se on ihan sama minkäkokoinen kalu siellä on työssä. Kuullostaa meinaan sen verran estyneen ihmisen tekstiltä, että poikaystäväsi epäilemättä kaipaisi välistä vähän tuntuvampaa panoa kuin sitä ainaista lähetyssaarnaajaa tai hitaasti päällä keinumista.

Vierailija
4/24 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh mikä sitten on iso? Riittääkö 21cm? En kyllä usko että sillä koolla niinpaljoo merkitystä vaan sillä miten sitä käyttää.

Vierailija
5/24 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on yksi monista säälittävistä provoista: "ei kovanakaan kuin 15 cm". Kutka tai ketkä näitä oikein väsäävät ja miksi?

Vierailija
6/24 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on 21cm, olisikohan siitä apua?

Vierailija
7/24 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo. oletko AP ajatellut että sinulla voi olla väljä. T. "tuppikulli 15cm". Kyllä se on tähän asti riittänyt.

Vierailija
8/24 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet juuri oikealla palstalla. Täältä löytyy jokaisen housuista tai kotoa se 18cm ainakin. Ja sehän on siis vielä normaalin pieni, mutta nämä ovatkin kaikki järkyttävän paksuja.

Onnea hakuun!

Vierailija
9/24 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja takuulla joka ikinen joka lesoaa munansa koolla puhuu täyttä paskaa :D sama pätee muidenkin lesoamisien kanssa että yleensä juuri ne jotka ei kehuskele vaikka sillä että osaa naiselle  antaa helposti vaan kiertävät kysymyksen neutraalisti taidolla ovat juuri niitä joilla on sitä mittaa ja taitoa. Hyvä ei turhia kehuskele :)

Vierailija
10/24 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teimme ystävättäreni kanssa tv-dokumentin innoittamina lomareissun Gambiaan ja siellä sain elämäi suurinta kalua. Oli ihanaa. Pidetään edelleen yhteyttä sen miehen kanssa ja hän on luvannut mennä kanssani naimisiin. Hän on tulossa Suomeen, kun kerroin, että minulla on iso omakotitalo, oma auto ja kesämökki. Ihanaa, kun on tiedossa loppuelämän ajaksi isoa.

Vierailija
11/24 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein helpointa on kokeilla kädellä esim. tanssin aikana. Samalla selviää onko miehellä kunnollinen erektio: jos ko. tilanteessa ei kalu liikahda, ei se tee sitä myöhemminkään. Kukaan mies ei loukkaannu tällaisesta tunnustelusta. 

Vierailija
12/24 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin aloittajalta, jos pidät isosta, näyttääkö samankokoinen iso sinusta paremmalta hieman keskivertoa pienemmässä miehellä verrattuna suurempaan mieheen? Kyseessä on sama asia, jossa pienelle naiselle laitetut kilon rinnat näyttävät tietysti suuremmilta.

Esimerkiksi minulla on ranteeni paksuus sama kuin penikseni paksuus tyvessä 16.5cm. 19cm pitkä kalu muuten näyttää paljon komeammalta 177cm pitkällä miehellä verrattuna 190 cm pituiseen mieheen.

Minulle tekee tiukkaa saada omat sormenikin penikseni ympäri. Ympärykseni on 15cm keskivarresta ja tyvestä 16.5 cm ja pituus on 19cm. Tosin minulla on hieman keskivertoa pienempi käsi. Se vastaa kengännumeroa 42.

Vierailija
13/24 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peenikseni on juhlakunnossa vapaana mitattuna noin 14 cm.  Peenis on kuitenkin käyrä ylöpäin seisoessaan. Kun laitan kullin pöytää vasten ja painan esim. paksulla, kovakantisella kirjalla mulkkuani koko painollani niin, että kulli jää pöydän ja kirjan väliin puristuksiin, pituudeksi tulee noin 14, 6 cm:ä. Niinpä olen pyöristänyt, mielestäni oikeutetusti, kullini pituuden naisten sitä kysyessä viiteentoista senttiin. Jos suoritan edellä mainitun  toimenpiteen lämpimässä saunassa, niin saan kullini pituudeksi 14. 8 cm:ä.  Näin ollen et katso liioittelevani, jos sanon naisille, että kullini on 15-senttinen.

Vierailija
14/24 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ja kokemuksiini perustuen 17-senttinen kulli vastaa kengän kokoa 44 miehillä.

Vierailija
15/24 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa mitata nahkanuijan pituus on asettaa mittanauhan pää ryppyrei'än päälle, sitten kiertää pallien ympäri pari kierrosta ja katsoa lukema nupin kohdalta!

Vierailija
16/24 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kengän koko on minun kohdalla kompensoinut myös kullin kokoa. Jos kengän koko 45, myös kullin koko +15 ;)

I like men with big feet!

-Sofia

Vierailija
17/24 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä voin puolustella, että eikös tuon pitäisi olla aika normaali? Onhan se? Itselläni nimittäin juuri tuollainen 15/4 ja luullut tyydyttäväni naiset. Olenko ollut väärässä tässä asiassa, eikö se riitäkkään naiselle

Vierailija
18/24 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 00:27"]

Kysyisin aloittajalta, jos pidät isosta, näyttääkö samankokoinen iso sinusta paremmalta hieman keskivertoa pienemmässä miehellä verrattuna suurempaan mieheen? Kyseessä on sama asia, jossa pienelle naiselle laitetut kilon rinnat näyttävät tietysti suuremmilta.

Esimerkiksi minulla on ranteeni paksuus sama kuin penikseni paksuus tyvessä 16.5cm. 19cm pitkä kalu muuten näyttää paljon komeammalta 177cm pitkällä miehellä verrattuna 190 cm pituiseen mieheen.

Minulle tekee tiukkaa saada omat sormenikin penikseni ympäri. Ympärykseni on 15cm keskivarresta ja tyvestä 16.5 cm ja pituus on 19cm. Tosin minulla on hieman keskivertoa pienempi käsi. Se vastaa kengännumeroa 42.

[/quote]

Taidat olla syrjäytynyt luuseri joka purkaa alemmuuskompleksiaan täällä bittiavaruuden kaatopaikalla.

Vierailija
19/24 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 03:26"]

Kyllä kengän koko on minun kohdalla kompensoinut myös kullin kokoa. Jos kengän koko 45, myös kullin koko +15 ;)

I like men with big feet!

-Sofia

[/quote]

Tapasin puoli vuotta takaperin kivan miehen. Hän oli hauska, kohtelias ja hyvännäköinen. Päädyimme sänkyyn. Petyin pahasti, kun miehellä oli pieni penis. Ajattelin, että ei voi olla totta, näinkö mulle aina käy. Seuraavana aamuna katsoin vaivihkaa miehen kengän koon ja se oli 41. Olisihan tuo pitänyt ymmärtää tarkistaa, mutta olin niin miehen lumoissa, että en huomannut miehen kenkiä ollenkaan, kun tapasimme.

Vierailija
20/24 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ison kullin todennäköisyyttä lisää huomattavasti, jos miehellä on isojen kenkien lisäksi kunnon klyyvari. Valitettavasti isonenäiset ovat harvoin hyvännäköisiä ja näky voi olla varsin koominenkin, jos pienikokoisella kaverilla on isot jalkaterät, iso nenä ja iso seisova mulkku.