Kertokaapa että mitä tässä voi tehdä?!!
Aloitetaan sillä, että olen syrjitty osakas. Joudun jatkuvasti toistamaan useaan kertaan laissa lukevat oikeuteni ja vaatimaan, että niistä pidetään kiinni. Minä ja YKSI muu osakas asutaan isoissa asunnoissa. KAIKKI muut asuvat pienissä. Tiedän sen, koska olen nähnyt osakaslistan.
Nyt ovat pełłet hyväksyneet aivan järjettömän korkean rahoitusvastikkeen. Aivan satavarmasti kyseisillä henkilöillä ei ole lainaosuutta maksettavana, joten helppohan se on jaella tuollaisia määräyksiä, kun eivät koske itseä.
Nyt asumiskulut ovat sellaiset kuin Kampissa!!! Enkä todellakaan asu Kampissa!!
Ainoa syy miksi en haluaisi muuttaa on se, etten halua vaihtaa asumismuotoa. Muuten en jäisi kaipaamaan yhtään mitään täältä, sellainen hełvețți valloillaan nykyään. Vähänpä tiesin, kun tänne muutin. Alkuun kaikki oli täydellistä. Täydellinen vapaus. Sitten alkoi pas.ka.
Kommentit (212)
Vaikka isännöitsijäfirma olisi epärehellinen ja haastettu käräjille (mitä rohkenen epäillä) niin se ei muuta sitä tosiasiaa että Ap on taloyhtiön kautta velkaa pankille. Ja siitä ei voi kiemurrella irti eikä huuto ja räyhääminen auta.
Kenelle hel.ve.tille on tullut yllätyksenä että autopaikka maksaa, vesi maksaa ja netti (jota en edes käytä) maksaa????? Öööö... MINÄ EN VOI TIETÄÄ HINTOJA ETUKÄTEEN IĎIOOŤIT 😴😴😴😴
Vierailija kirjoitti:
Vaikka isännöitsijäfirma olisi epärehellinen ja haastettu käräjille (mitä rohkenen epäillä) niin se ei muuta sitä tosiasiaa että Ap on taloyhtiön kautta velkaa pankille. Ja siitä ei voi kiemurrella irti eikä huuto ja räyhääminen auta.
KOHTUUTTOMUUS VOIDAAN POISTAA JA YHTIÖJÄRJESTYKSEN MUUTTAMISEEN TARVITAAN NIIDEN SUOSTUMUS, JOIDEN MAKSUT SUURENEE. MENEEKÖ JAKELUUN?
Ap, etkö saa lainaa pankista? Tuossahan löytyi pitemmät maksuajat nyt Suomestakin...
Seuraavaksi joku idi00țți kysyy, että mites palstailet, jos et käytä nettiä reps lol hehehehehehe, no v..u vaikka puhelimella.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi joku idi00țți kysyy, että mites palstailet, jos et käytä nettiä reps lol hehehehehehe, no v..u vaikka puhelimella.
Aivan, koska puhelimella palstailuhan ei tapahdu netissä :D
Vierailija kirjoitti:
Ap, etkö saa lainaa pankista? Tuossahan löytyi pitemmät maksuajat nyt Suomestakin...
En.
Liian tarkalle on ap taloutensa laskenut, jos se kaatuu 200 euroon kuussa...
Vierailija kirjoitti:
Kenelle hel.ve.tille on tullut yllätyksenä että autopaikka maksaa, vesi maksaa ja netti (jota en edes käytä) maksaa????? Öööö... MINÄ EN VOI TIETÄÄ HINTOJA ETUKÄTEEN IĎIOOŤIT 😴😴😴😴
Ne pitää kysyä, jos ei tiedä. Ostaisitko auton kysymättä hintaa ensin?
Alkekirjoittaisit kauppakirjan ja menisit kassalle maksamaan, ja katsoisit sitten mikä hinta pyydetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, koska puhelimella palstailuhan ei tapahdu netissä :D
Luuletko että taloyhtiön netti liittyy v:n vertaa minun puhelinliittymääni???? :'' DD
Vierailija kirjoitti:
Liian tarkalle on ap taloutensa laskenut, jos se kaatuu 200 euroon kuussa...
Öööö???????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KOHTUUTTOMUUS VOIDAAN POISTAA JA YHTIÖJÄRJESTYKSEN MUUTTAMISEEN TARVITAAN NIIDEN SUOSTUMUS, JOIDEN MAKSUT SUURENEE. MENEEKÖ JAKELUUN?
Onko teillä sitten muutettu yhtiöjärjestystä ja jos on, niin miten? Linkkisi oli vanha esimerkkitilanne.
Ap haukkuu meitä muita idiooteiksi, vaikka kukaan meistä ei ole tehnyt noin suurta mokaa raha-asioissa kuin ap.
Aivan totaalisen týhmiähän te olette, nämä kommentit ovat aivan uskomattomia😂
Ap:lla tuntuu menevän omat tunteet ja todellisuus sekaisin.
Ap haluaa elää isossa omistusasunnossa, ap kokee paljastuneet kulut kohtuuttomaksi, ap:ta vituttaa kaikki saadut vastaukset joten hän riehuu takaisin.
Ap. Kaikki varmasti ymmärtää sen fiiliksen mikä sulla nyt on, mutta sun pitää ymmärtää että ne tunteet ei ole todellisuutta. Todellisuus on nyt sun kannalta epämiellyttävä, mutta asiat kannattaa silti hoitaa ja eritellä se, mikä on sun tunnetta ja tuntuu paskalta, ja mikä taas nyt on asioiden laita.
Täällä kirjoittajat ei ole sua vastaan. Taloyhtiö ja isännöitsijä ei ole sua vastaan. Tiedot jota saat, on oikeita vaikka ne ärsyttää.
Sulle on isosti apua elämässä kun tajuat nämä jutut . Saa sua silti ärsyttää nutta hommat pitää hoitaa, itsesi takia.
Vierailija kirjoitti:
Vesimaksu per henkilö, autopaikka per auto on nekin myös asunnon myynti-ilmoituksessa ilmoitettu. Olet siis verrannut vaan myyntihintaa, että KATO 120k eurolla saan 120 neliötä!! JEE! Sillähän saa vaan yksiön muualta, onpas löytö! ja sitten on jäänyt se 200k yhtiövelkaosuus huomiotta. Samalla myöskin muut kiinteät kulut jäi laskematta. Ihan vaan huvikseen tiedustelen, että mistä pankista sulle on myönnetty alkuperäinen laina? Jostain S-pankista missä ei osata laskea maksukykyäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä sitten muutettu yhtiöjärjestystä ja jos on, niin miten? Linkkisi oli vanha esimerkkitilanne.
Voi JESSUS NE MAKSUT NOUSEVAT!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Ok. Mulle riitti nyt tämä keskustelu. Ap on kusessa ja sillä siisti. Hyvää yötä.
Voi jessus mitä pas.kaa :DDDDDD