Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antsku tekee Jussi Vatasesta jotenkin niin seksikkään!

Vierailija
16.02.2014 |

Antsku antaa Jussiin jotain sellaista seksikkyyttä, mille minkäänlainen treenattu vartalo ei vedä vertoja.

Olen aina pitänyt Jussia suht pantavana, mutta Antskun myötä siitä tuli seksikkäin mies tässä maassa..=)

Mikähän siinä on?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanos muuta

Vierailija
2/5 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin! Jussiin tuli Antskun myötä uusi sensuelli ulottuvuus, jota en aiemmin ollut huomannut, mutta nyt Jussi tuntuu suorastaan tihkuvan sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ajattele Antskua enää Jussi Vatasena. Antsku on niin tyttö etten oikeesti muistakaan sen olevan poika.

Jussi on järisyttävän seksikäs Kulman pojat-leffassa. Siinä se on komea, en ollut aiemmin sitä kommena ajatellut..

Vierailija
4/5 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskosin sen johtuvan siitä, että Jussi näyttää todella ymmärtäneen sen mitä naisena oleminen on ja sen myötä on helppo ajatella Jussin ymmärtävän naisista enemmän kuin miehet yleensä. Jussin voisi kuvitella tietävän mitä naiset kaipaa.

Vierailija
5/5 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 09:40"]Mä en ajattele Antskua enää Jussi Vatasena. Antsku on niin tyttö etten oikeesti muistakaan sen olevan poika.

[/quote]

Täysin samaa mieltä. En osaa enää ajatellakaan, että Antsku on oikeasti mies, se tuntuu niin todelliselta naiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan