komea mies
Kommentit (48)
Minä istuin kerran oopperassa Timo Soinin takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen ja minusta ehdottomasti tärkein asia on tietynlaiset kasvonpiirteet, vaikuttaa keskeisimmin siihen pidänkö miestä komeana vai en. En osaa tarkemmin kuvailla mutta tiedän heti kun sellaiset näen. Erityisesti kiinnitän huomiota silmiin. Lisäksi sporttinen v-mallinen kroppa ja yleensä tumma tukka.
Hyvä, rehellinen vastaus👍
Ei sekoiteta luonnetta ja ulkonäköä, kahta eri asiaa.
Hyvä luonne kaunistaa ihmistä aina, joten kyllä ne liittyvät vakaasti toisiinsa.
Näinpä. Itselle on pari kertaa käynyt niin että en ole ajatellut paljoa miehen ulkonäöstä meidän tavattua, mutta sitten kun ollaan juuri tutustuttu ja olen oppinut tuntemaan niin hän on muuttunut silmissäni todella paljon. Tosin on mun naispuoliset ystävät kehuneet mun miestä komeeksi kun on tavannut. Ehkä meitä on vaan kahteen junaan, ne joille ulkonäkö avautuu ajan kanssa ja se on riippuvainen ihmisen luonteesta ja sitten on niitä jotka katsovat tiettyjä ulkonaisia piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Arabit ja afrikkalaiset miehet joilla on tuuheat hiukset
Onnea sinulla on valinnanvaraa. Valtaosa ei noita huoli.
Helvetin iso muna. Sanotaan, että älykkyys kiehtoo mutta se on asioiden kaunistelua. Oikeasti iso muna tuo menestystä, itsetuntoa ja seksuaalienergiaa miehelle
Vierailija kirjoitti:
Helvetin iso muna. Sanotaan, että älykkyys kiehtoo mutta se on asioiden kaunistelua. Oikeasti iso muna tuo menestystä, itsetuntoa ja seksuaalienergiaa miehelle
Riittääkö jos on hyllyssä strutsinmuna vai pitääkö olla vielä isompi?
Kuntosalillani on älyttömän komea Personal trainer, 190cm, hoikka ei lihaskimppu, tumma, parransänki.
Vaan en jaksaisi häntä pitkään katsella. Tunnen moniakin paljon mielenkiintoisemman näköisiä ihmisiä. PT saa katsella vaikka sen bändärin persettä joka tarkoituksella käy pyllistelemässä.
Niin uskomattoman persoonattomia ihmisiä.
Makuja on monia. Jare on jotenkin neitimäinen eikä kiihota seksuaalisesti minua mitenkään.
Hyvä luonne kaunistaa ihmistä aina, joten kyllä ne liittyvät vakaasti toisiinsa.