Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon ollu vuodesta 2017 niin ihastunut että en kestä

Vierailija
02.11.2020 |

Voisko tätä alkaa nyt 3vuoden päästä sanoa jo rakkaudeksi? Hermostuttaa edelleen jos näen hänet vaikka töissä ja kun olen itse potilaana samassa paikassa niin joo eipä tää kovin hehkeeltä tunnu.

Tuntuu etten pääse yli yhtään. En oo ees käynyt hänen luona enää yli vuoteen kun tässä on ollut vähän sellaisia asioita jotka on estänyt tapaamasta häntä. Joo kyllä olen säälittävä kun en pääse tunteesta yli mutta toivottavasti helpottaa joskus :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota voi kutsua pakkomielteeksi.

Vierailija
2/6 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta ja tikittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

????????????????????????????????????????????????????????????????

Vierailija
4/6 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul sama juttu! Tää mies on myös muhun ihastunu mut ei vaan uskalla tavata enää :(

Vierailija
5/6 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudeksi... Et varmaan edes tunne oikeasti ihastumisesi kohdetta mitenkään henkilökohtaisella tasolla, joten ei, ei sitä voi rakkaudeksi sanoa.

Vierailija
6/6 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, kuulostaa tutulta. Itsellä menossa ties kuinka mones vuosi (4. ehkä, en pysy laskuissa), mutta tunne onneksi menee edes välillä taka-alalle riippuen siitä kuinka paljon ollaan tekemisissä. Tällä hetkellä ihan täysillä taas päällä, kun ollaan juteltu viime aikoina jonkin verran. Ei tässä muuten, mutta molemmat ollaan varattuja ja vielä työkavereita. Hyvin oon kuitenkin pystynyt vastustamaan, vaikka välillä tekee tiukkaa. Toisen tunteista en tiedä, mutta en usko olevani tunteideni kanssa yksin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme