Akateemisena työttömänä deittailu tuntuu lähes mahdottomalta
Vain sellaiset kiinnostuvat, joista en jaksa itse innostua yhtään (eikä heitäkään ole paljon). Keskustelut hiipuvat tai loppuvat kuin seinään, kun toiselle selviää, että olen työtön. En ole päässyt kertaakaan treffeille sitten heinäkuun :/
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Oletko mies? Itse löysin akateemisena työttömänä aviomiehen. Nyt on kyllä työkin, onneksi, mutta se ei liity parisuhteeseeni.
N34
Niin tämä yhtälö toimii tosiaan vain näin päin, että mies on töissä ja nainen työtön. Toisin päin yhtälö ei toimi. Miehet eivät pariudu rahan tai statuksen perusteella vaan rakkauden.
Työtön akateeminen mies lähti treffeille kanssani. Kohteli minua melko avoimen halveksivasti kun olin köyhä ja tein siivoustöitä, kun en saanut oman alani hommia. Pilkkasi poliittisia näkemyksiäni, vedoten siihen että köyhä ei ymmärrä omaa parastaan. Selvästi pohjusti yhteenmuuttoa kun hänellä oli asunto menossa alta. Kolmet treffit joista kaksilla pössytteli ja kolmannet lopetti kesken lähteäkseen pössyttelemään.
Kyllä miehille raha ja status on olennaisen tärkeää.
Ap, akateemisena työkyvyttömyyseläkeläisenä olisit aivan kompostitavaraa.
Kuten minä.
Kelpuuttaisitko minut, jos ikä, sukupuoli ja ulkonäkö ok?
Älyssäni ei ole edelleenkään vikaa, hyvä eläke, ja toimintakykyni on ihan kohtuullinen.
En tarvitse kumppania omaishoitajaksi, eikä minulla ole muutakaan avustajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle kelpaa akateeminen työtön mies, jos se mies muuten on mukava. En vaadi ihmeitä. Kunhan ei ole kakkipää, ei polta, ei ryyppää, on luotettava ja reipas ja miehen seurassa on mukava olla. Mulla ei ole ulkonäkökriteerejä. Itse elätän itseni ja lapseni, miestä en ala elättää, siinä raja. Mutta jos mies elättää itse itsensä, mitä se mulle kuuluu, mistä se raha hänen elämiseen tulee?
Enkä vaadi, että pitäisi tarjota ravintolaillallisia, lähteä mun kanssa ulkomaanmatkoille tai muuta kallista. Ihan riittää treffiohjelmaksi vaikka makkaranpaisto nuotiolla, souturetki, pitkät kävelylenkit, jne. Kunhan on mies, jonka kanssa juttu luistaa.
Olen siis 45v ja akateeminen nainen itse.
Hieman ihmeellistä jollet kelpaa, jos olet vielä ihan kivan näköinen. Ei naisen kohdalla työttömyys ole este. Miehen kohdalla tietenkin olisi.
No en mä oikeastaan ole edes etsinyt eron jälkeen. Olen ajatellut, että joku kävelee vastaan. Eipä ole kävellyt.
Mielestäni olen ihan kivan näköinen. En ole työtön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mä olen kouluttamaton pitkäaikaistyötön. Kyllä mä väitän, että muhun verrattuna sun deittailu on kuitenkin aika "easy modella" vetämistä.
Sinuna edes yrittäisin kouluttautua.
Tämä ei ole se pointti. Tietenkin mun kannattaisi kouluttautua, mutta ei se paranna mun asemia deittimarkkinoilla juuri nyt. Kai mä saan silti kokeilla vaikka en vielä omistakaan tutkintoa?
Juurihan valitit miten vaikeaa deittailu on koulutuksen puutteen takia. Saat kokeilla mutta et saa valittaa, kun kerran et aio korjata ongelmaasi mistä valitit.
En kai mä valittanut? Kerroin miten asia mun kokemusteni mukaan on. Naisilla saa tietenkin olla kriteerinsä ja on ihan ok, jos mä en niitä täytä.
Valitit miten sinulla on vaikeampaa kuin jollain toisella. Tämä johon vertasit itseäsi oli nähnyt vaivaa ja kouluttautunut. Sinä et ole etkä aio. Älä siis valita että sinulla on vaikeampaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis joku ei ihastunut sinuun ensi tapaamisella? Oivoi. Itse en kuvittele, että ihastuisin yhtään kehenkään ekalla, tokalla tai kolmannellakaan tapaamisella. Kolmannen tapaamisen jälkeen ehkä voi uumoilla, oisko jotain mahiksia ihastua tähän tyyppiin.
Kuulostat tosi ulkonäkökeskeiseltä, ap.
Minulle ei ole ongelma, että minuun ei ihastuta heti, koska en itsekään ihastu välttämättä heti. Naiset vaan yleensä eivät halua tavata uudestaan, jos he eivät ihastuneet mieheen heti.
Mä olen akateeminen työtön nainen. Että ei toisen työttömyys minua haittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Oletko mies? Itse löysin akateemisena työttömänä aviomiehen. Nyt on kyllä työkin, onneksi, mutta se ei liity parisuhteeseeni.
N34
Niin tämä yhtälö toimii tosiaan vain näin päin, että mies on töissä ja nainen työtön. Toisin päin yhtälö ei toimi. Miehet eivät pariudu rahan tai statuksen perusteella vaan rakkauden.
Työtön akateeminen mies lähti treffeille kanssani. Kohteli minua melko avoimen halveksivasti kun olin köyhä ja tein siivoustöitä, kun en saanut oman alani hommia. Pilkkasi poliittisia näkemyksiäni, vedoten siihen että köyhä ei ymmärrä omaa parastaan. Selvästi pohjusti yhteenmuuttoa kun hänellä oli asunto menossa alta. Kolmet treffit joista kaksilla pössytteli ja kolmannet lopetti kesken lähteäkseen pössyttelemään.
Miehille? Montaako tapailit?
Eikö kyse nyt ollut vain yhdestä ainoasta huonosta miehestä?
Kannattaisiko minun vaan luovuttaa suosiolla vai jatkaa nettideittailua, joka tuntuu pään seinään hakkaamiselta ja onnistumiset ovat harvassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mä olen kouluttamaton pitkäaikaistyötön. Kyllä mä väitän, että muhun verrattuna sun deittailu on kuitenkin aika "easy modella" vetämistä.
Tämä ei ole se pointti. Tietenkin mun kannattaisi kouluttautua, mutta ei se paranna mun asemia deittimarkkinoilla juuri nyt. Kai mä saan silti kokeilla vaikka en vielä omistakaan tutkintoa?
Juurihan valitit miten vaikeaa deittailu on koulutuksen puutteen takia. Saat kokeilla mutta et saa valittaa, kun kerran et aio korjata ongelmaasi mistä valitit.
En kai mä valittanut? Kerroin miten asia mun kokemusteni mukaan on. Naisilla saa tietenkin olla kriteerinsä ja on ihan ok, jos mä en niitä täytä.
Valitit miten sinulla on vaikeampaa kuin jollain toisella. Tämä johon vertasit itseäsi oli nähnyt vaivaa ja kouluttautunut. Sinä et ole etkä aio. Älä siis valita että sinulla on vaikeampaa.
Totuuden kertominen ei ole valittamista. Jos akateemisella työttömällä on vaikeaa niin sillä jolta puuttuu akateemisuus, joka on lisäarvoa tuova piirre deittimarkkinoilla, on luonnollisesti vaikeampaa. Tämä on fakta eikä sinällään liity muhun millään tavalla. Tietenkin hän on nähnyt enemmän vaivaa ja varmasti ansaitsee parisuhteen ennen mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N34
Ei, vaan miehet pariutuvat kauneuden kanssa. Aivan yhtä pinnallista kuin rahasta tykkääminen. Halutuimmat naiset haluavat usein rikkaan miehen ja halutuimmat miehet kauneimman naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N34
Hassua että et kysellyt mitään tuolta mieheltä joka puhui kaikista naisista. Miksi et kysellyt häneltä?
Ok. Herra numero 2. Paljastui IT-firman toimariksi ensitreffeillä. Naama venähti kun kerroin siivoavani kiinteistöä missä hänen firmansa toimii. Kyllä tyyppi näytti kauhistuneelta kun törmäsimme käytävällä töissä, pelkäsi kai että tulen juttelemaan :D
Monestako muusta miehestä voin kirjoittaa esimerkin, ennen kuin alat syyllistää asiasta minua? Kerro se tässä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuuden kertominen ei ole valittamista. Jos akateemisella työttömällä on vaikeaa niin sillä jolta puuttuu akateemisuus, joka on lisäarvoa tuova piirre deittimarkkinoilla, on luonnollisesti vaikeampaa. Tämä on fakta eikä sinällään liity muhun millään tavalla. Tietenkin hän on nähnyt enemmän vaivaa ja varmasti ansaitsee parisuhteen ennen mua.
Valittaminen on valittamista.
Minkä ikäinen olet? Jos olet alle 50 v ja sulal on työkokemusta ja jonku koulutus, niin varmasti löydät töitä ja deittikavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun Tinder-menestystäni ei ole kyllä työttömyys haitannut, vaikka olenkin mies. En kyllä toisaalta olekaan etsimässä mitään sellaista aloilleenasettumissuhdetta, jossa minun työstatuksellani olisi merkitystä. Ihan seksi- ja kaljalla- ja museossakäyntiseuraa haen.
Oletko pääkaupunkiseudulta? Minullekin kelpaisi tuollainen seura, kun ei parisuhde löydy käden käänteessä, mutta eipä sellaista ole ollut tarjolla toistaiseksi...
Väärä kaupunki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N34
Hassua että et kysellyt mitään tuolta mieheltä joka puhui kaikista naisista. Miksi et kysellyt häneltä?
Ok. Herra numero 2. Paljastui IT-firman toimariksi ensitreffeillä. Naama venähti kun kerroin siivoavani kiinteistöä missä hänen firmansa toimii. Kyllä tyyppi näytti kauhistuneelta kun törmäsimme käytävällä töissä, pelkäsi kai että tulen juttelemaan :D
Monestako muusta miehestä voin kirjoittaa esimerkin, ennen kuin alat syyllistää asiasta minua? Kerro se tässä vaiheessa.
Voit kirjoittaa ihan mistä vaan. Mutta täytyykö yleistää ihan kamalasti. Ei moukat ja typerät miehet tarkoita, että kaikki olisivat sellaisia. Esimerkkien miehet ovat kyllä käyttäytyneet huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Minun Tinder-menestystäni ei ole kyllä työttömyys haitannut, vaikka olenkin mies. En kyllä toisaalta olekaan etsimässä mitään sellaista aloilleenasettumissuhdetta, jossa minun työstatuksellani olisi merkitystä. Ihan seksi- ja kaljalla- ja museossakäyntiseuraa haen.
Ettekö usko minua, vai miksi olette antaneet miinusäänen?
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Jos olet alle 50 v ja sulal on työkokemusta ja jonku koulutus, niin varmasti löydät töitä ja deittikavereita.
Se ei kyllä tunnu yhtään hyvältä, että pitäisi löytää töitä ennen kuin pääsee edes treffeille... Ihmisenä en ilmeisesti riitä kenellekään.
Jos olet nainen ja nätti, niin ei miehiä kiinnosta koulutuksesi/työstatus. Jos olet mies ja työtön, niin hankala tilanne.
Tietäen, että suurin osa naisista haluaa jälkikasvua, ikäluokassa 25-40 miehen täytyy olla töissäkäyvä, jos haluaa parisuhteen. Tämä pitäis ihan akateemisellekin olla päivän selvä asia, jos se on tällaiselle duunarimiehellekin.
Eikös ole kivaa olla vastaanottavalla puolella? :D kato kenenkään ei tarvi tyytyy paskaan. :D