Akateemisena työttömänä deittailu tuntuu lähes mahdottomalta
Vain sellaiset kiinnostuvat, joista en jaksa itse innostua yhtään (eikä heitäkään ole paljon). Keskustelut hiipuvat tai loppuvat kuin seinään, kun toiselle selviää, että olen työtön. En ole päässyt kertaakaan treffeille sitten heinäkuun :/
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
No itsepähän pidät itseäsi parempana kuin ne muut. Tuon siitä saa.
Miten niin?
Mitäs itket kun ei sullekaan kelpaa muut. Yhyy nyyh nyyh voi voi! :D :D :D :D
No, mä olen kouluttamaton pitkäaikaistyötön. Kyllä mä väitän, että muhun verrattuna sun deittailu on kuitenkin aika "easy modella" vetämistä.
Eli siis kysyntää kyllä on, mutta et kelpuuta ketään. Klassinen esimerkki (nirsosta) naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs itket kun ei sullekaan kelpaa muut. Yhyy nyyh nyyh voi voi! :D :D :D :D
Miten niin muut eivät kelpaa? Jos ihan kaikki eivät kelpaa, se ei tarkoita, että olisin nirso.
Vierailija kirjoitti:
No, mä olen kouluttamaton pitkäaikaistyötön. Kyllä mä väitän, että muhun verrattuna sun deittailu on kuitenkin aika "easy modella" vetämistä.
Sinuna edes yrittäisin kouluttautua.
Okei. Oletko mies? Itse löysin akateemisena työttömänä aviomiehen. Nyt on kyllä työkin, onneksi, mutta se ei liity parisuhteeseeni.
N34
Vierailija kirjoitti:
Eli siis kysyntää kyllä on, mutta et kelpuuta ketään. Klassinen esimerkki (nirsosta) naisesta.
Ei tuo olisi klassinen esimerkki, se on ihan vain esimerkki. Mikään ei tee siitä klassista.
Mistä päättelet että ap on nainen?
Vierailija kirjoitti:
Okei. Oletko mies? Itse löysin akateemisena työttömänä aviomiehen. Nyt on kyllä työkin, onneksi, mutta se ei liity parisuhteeseeni.
N34
Olen. Mahdollisuuteni taitavat siksi olla heikommat kuin sinulla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N34
Olisi sinullekin vaimoehdokkaita joita työttömyytesi ei haittaa. Mutta haikailet niiden perään joita se haittaa. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N34
Olisi sinullekin vaimoehdokkaita joita työttömyytesi ei haittaa. Mutta haikailet niiden perään joita se haittaa. -eri
Kerrotko, millaisia ja mistä heidät löytää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole se pointti. Tietenkin mun kannattaisi kouluttautua, mutta ei se paranna mun asemia deittimarkkinoilla juuri nyt. Kai mä saan silti kokeilla vaikka en vielä omistakaan tutkintoa?
Oletko pitkäaikaistyötön, pätkätyöläinen, vai miksi tämä on hankalaa? Taisin jo johonkin ketjuun ehdottaa jos kertoisit työttömyydestä hieman positiivisempaan sävyyn, että et kuulosta drop outilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole se pointti. Tietenkin mun kannattaisi kouluttautua, mutta ei se paranna mun asemia deittimarkkinoilla juuri nyt. Kai mä saan silti kokeilla vaikka en vielä omistakaan tutkintoa?
Jos on harrastuksia ja suunnitelma joskus työllistyä, niin en näe, mikset voisi "kelvata".
Kyllä mulle kelpaa akateeminen työtön mies, jos se mies muuten on mukava. En vaadi ihmeitä. Kunhan ei ole kakkipää, ei polta, ei ryyppää, on luotettava ja reipas ja miehen seurassa on mukava olla. Mulla ei ole ulkonäkökriteerejä. Itse elätän itseni ja lapseni, miestä en ala elättää, siinä raja. Mutta jos mies elättää itse itsensä, mitä se mulle kuuluu, mistä se raha hänen elämiseen tulee?
Enkä vaadi, että pitäisi tarjota ravintolaillallisia, lähteä mun kanssa ulkomaanmatkoille tai muuta kallista. Ihan riittää treffiohjelmaksi vaikka makkaranpaisto nuotiolla, souturetki, pitkät kävelylenkit, jne. Kunhan on mies, jonka kanssa juttu luistaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle kelpaa akateeminen työtön mies, jos se mies muuten on mukava. En vaadi ihmeitä. Kunhan ei ole kakkipää, ei polta, ei ryyppää, on luotettava ja reipas ja miehen seurassa on mukava olla. Mulla ei ole ulkonäkökriteerejä. Itse elätän itseni ja lapseni, miestä en ala elättää, siinä raja. Mutta jos mies elättää itse itsensä, mitä se mulle kuuluu, mistä se raha hänen elämiseen tulee?
Enkä vaadi, että pitäisi tarjota ravintolaillallisia, lähteä mun kanssa ulkomaanmatkoille tai muuta kallista. Ihan riittää treffiohjelmaksi vaikka makkaranpaisto nuotiolla, souturetki, pitkät kävelylenkit, jne. Kunhan on mies, jonka kanssa juttu luistaa.
Olen siis 45v ja akateeminen nainen itse.
Vierailija kirjoitti:
N34
Niin tämä yhtälö toimii tosiaan vain näin päin, että mies on töissä ja nainen työtön. Toisin päin yhtälö ei toimi. Miehet eivät pariudu rahan tai statuksen perusteella vaan rakkauden.
Taisin tulla taas ghostatuksi muutama tunti sitten...