Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäkää yhteyttä ystäviinne

Vierailija
16.02.2014 |

Tällä palstalla on ollut avauksia yksinäisyydestä tai siitä kun yhteydenpito on yksipuolista. Musta kiire on onneton tekosyy sille ettei ystävää / kaveria / tuttua muisteta. Kokemuksesta tiedän miltä kuukausien hiljaisuus tuntuu. Kun soitan kaverille, tämä vaikuttaa iloselta ja sanoo et on ollu niin kiire ettei oo ennättänyt soitella . Ennättää kyllä matkustella, käydä salilla ja kattella telkkaria, mutta viestiin tai 10 min puheluun ei ole aikaa. Tulee tunne että on taakka eikä kaveri oikeesti halua pitää yhteyttä.

Jos ihmiset on teille yhtään tärkeitä, laittakaa edes pieni viesti joskus. Ei tartte edes soittaa / tavata.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 19:13"]

Tällä palstalla on ollut avauksia yksinäisyydestä tai siitä kun yhteydenpito on yksipuolista. Musta kiire on onneton tekosyy sille ettei ystävää / kaveria / tuttua muisteta. Kokemuksesta tiedän miltä kuukausien hiljaisuus tuntuu. Kun soitan kaverille, tämä vaikuttaa iloselta ja sanoo et on ollu niin kiire ettei oo ennättänyt soitella . Ennättää kyllä matkustella, käydä salilla ja kattella telkkaria, mutta viestiin tai 10 min puheluun ei ole aikaa. Tulee tunne että on taakka eikä kaveri oikeesti halua pitää yhteyttä.

Jos ihmiset on teille yhtään tärkeitä, laittakaa edes pieni viesti joskus. Ei tartte edes soittaa / tavata.

[/quote] Kiitos. Nämä sanat jotenkin lämmittivät yksinäisen mieltä.. 

Vierailija
2/3 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viittii aina olla soitrelemassa kun se on aina yksipuolista. Ei vastata puheluihin tai viesteihin kun puhelin äänettömällä. Ei kiitos, mulle riitti. Mielipide yhteydenotoista tuli selväksi. Pitäköön tunkkinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Yhdyn kyllä tähän, mutta voisin tarkentaa, että myös se ihminen, johon ei pidetä yhteyttä saisi ottaa niihin toisiin ihmisiin yhteyttä!

Olen itse ollut sellainen, että happamana odotin kavereiden yhteydenottoa. Nyt olen huomannut sen, että kun itse pitää tiukasti yhteyttä, niin kappas vain, niin pitää kaveritkin!

Kannattaa myös punnita ja miettiä, ovatko ne tämänhetkiset kaverit niitä hyviä kavereita. Maisemaa voi vaihtaa, kaverinsa voi valita, usko tai älä! :-)

Valitse ihmisiä ympärillesi, jotka ovat välittäiviä ja kunnioittavat sinua. Ja osoita sinäkin heille kunnioitusta ja välittämistä pitämällä heihin yhteyttä tasaisin väliajoin!