Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi täällä aina puhutaan kuinka rumaa lihavuus on?

Vierailija
16.02.2014 |

Mulla se ongelma, että olen anorektisen laiha. Todellakin hirveä näky. Pelkät nännit. Ei peppua. Kasvot luisevat. Aina ollut näin. En liho. Toisaalta en jaksa syödä paljoa. Kaikki kauhistelevat minut nähtyään. Miehet eivät kyllä katsele yhtään. Vinkkejä otetaan vastaan. Kilpparit on tutkittu. Harkitsen silikoneja. Saisi edea a-kupin.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös olen ollut koko ikäni luonnollisesti laiha, vaikka syön hyvin ja olen terve. Nuorempana tuo häiritsi ja pidin lihotuskuureja jolloin mätin sipsejä, karkkia etc painonnousun toivossa.

Nyt vanhempana olen oppinut hyväksymään itseni tälläisenä kun olen. Minun kehoni nyt vain on tälläinen, ja pääasia että olen terve. Nyt vain keskityn elämiseen ja onneen :)

Vierailija
2/34 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa miehiä, joilla on anoreksia-fetissi. Yritä löytää sellainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Taidat silti olla terveen hoikka. Minulla jäänyt jo kuukautiset poiskin :(

Ap

Vierailija
4/34 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 18:36"]On olemassa miehiä, joilla on anoreksia-fetissi. Yritä löytää sellainen. 

[/quote]

En halua itsellesi sairasta miestä. Minulla ei ole anoreksiaa.

Ap

Vierailija
5/34 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 18:36"]On olemassa miehiä, joilla on anoreksia-fetissi. Yritä löytää sellainen. 

[/quote]

Ap

Vierailija
6/34 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömään oppii. Lisäämällä ruuan määrää vähitellen keho alkaa sitä myös kaipaamaan.

Vierailija
7/34 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ei ole löydetty mitään sairautta, kannattaa kokeilla lisäravinteena apteekista saatavia juomia, jotka on oikein tarkoitettu painon nostamiseen.

Tulee mieleen, että jos sulla on tuota ruokahaluttomuutta ja toisaalta ravinto imeytyy aika huonosti, että sulla vois olla joku perussairaus, mutta en kyllä maallikkona lähde tässä mitään arvuuttelemaan.

Vierailija
8/34 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 18:37"]

Ap

[/quote]

Fetissit eivät ole sairaus. 

Ja voi olla aika hankala löytää miestä jos vain sellainen kelpaa, jolla ei ole mitään fetissejä...

Vierailija
9/34 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisiko joku ohjeita miten lihoaisin ja saisin naisellisia muotoja? En halua lihaksia.

Ap

Vierailija
10/34 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisiko joku ohjeita miten lihoaisin ja saisin naisellisia muotoja? En halua lihaksia.

Ap

Vierailija
11/34 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan ajan toki myös lääkäriin ja verikokeisiin.

Ap.

ps. Anteeksi kun tämä tekee kaiken kahteen kertaan

Vierailija
12/34 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kaa akat syö, voivat hyvin. hyvär ravintolat jne. juustoa ja selaista iltaisin. sopivasti

Vierailija
13/34 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi varmaan käydä ensin lääkärillä ja sitten miettiä keinoja. Voi olla, että laihuutesi ja ruokahaluttomuutesi johtuvat jostain sairaudesta.

Lihaksia saat vain kuntoilemalla!

Vierailija
14/34 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen: huono vitsi.

Mittani ovat tällä hetkellä 175cm ja 49kg. Kuukautiset ei ole kertaakaan jääneet välistä sen jälkeen kun ne alkoivat murkkuna. Joka on sinällään ihme kun välillä paino tippunut 45 kiloon. Kasin ehdotus ravintoliuoksista ei ole huono. Isoäidilläni puhkesi hiljattain alzheimer, ja hänelle juotetaan päivittäin noita kun paino päässyt putoamaan 15kg. Ja olen itsekin vakavissani pohtinut että kokeilisin itse noita myös.

Syötkö päivittäin kaksi lämmitä ateriaa vähintään?

T. 2

Vierailija
15/34 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 18:55"]

mun kaa akat syö, voivat hyvin. hyvär ravintolat jne. juustoa ja selaista iltaisin. sopivasti

[/quote]

Joo kaikki sairaudet kannattaa pois sulkea. Onko esim helikobakteeri tsekattu? Minulle se aiheutti ruokahaluttomuutta, yökötti alati..

Vierailija
16/34 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helikoa testattu.

Ap

Vierailija
17/34 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helikoa testattu.

Ap

Vierailija
18/34 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helikoa testattu.

Ap

Vierailija
19/34 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helikoa testattu.

Ap

Vierailija
20/34 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et jaksa syödä paljon? Mitä jos sit vaikka söisit useemmin? Tai kaloripitoisempia ruokia? Osta apteekista energiajauetta, jota llisätään ruuan sekaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä