mitä ruokaa keksisi riisin jämistä?
Kommentit (33)
Ei risotossa mitään vaikeaa ole. Mutta se pitää tehdä oikein. Helppo ruoka, herkullinen ja iisi varioida. 30min Valmistusaika
Ihan hyvin voi appelsiiniriisin tehdä riisinjämistä, ei todellakaan tarvitse olla puuroriisiä.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 18:58"]
Risottoon tulee AINA valkoviini. Jos se siis on oikea risotto.
Moniko av-mamma laittaa risottoon valkkaria?
[/quote]
Ihan niin kuin kaikki ei tietäisi tätä.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 18:58"]
Risottoon tulee AINA valkoviini. Jos se siis on oikea risotto.
Moniko av-mamma laittaa risottoon valkkaria?
[/quote]
höpö höpö. Olimme italiassa, jossa tehtiin risotto paikalliseen Barolo punaviiniin. Tosin söin viikko sitten Turussa ravintolassa punaviinirisoton. Joten ei todellakaan tehdä AINA valkoviiniin.
Riisiä "cantonnais": Kuutioi pala keittokinkkua. Paista 3-4 munaa pannulla ja leikkaa suikaleiksi/pieniksi paloiksi. Lisää pannuun hiukan oliiviöljyä, paistettu riisi, kinkkukuutiot ja pakastehernepussi. Sekoita pannulla sörsseliksi, paista jonkin aikaa.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 19:00"]
tiedän miten risotto tehdään,mainitsin tuon risoton koska olin varma,että saan ohjeistukseksi lisätä riisin joukkoon herne-maissi-paprika pussi ja sika-nauta jauhelihaa=risotto :))
ap
[/quote]
tuo on riisioksennus, ei risotto. toivottavasti hymiö tarkoittaa että ymmärsit tämän.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 19:45"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 19:00"]
tiedän miten risotto tehdään,mainitsin tuon risoton koska olin varma,että saan ohjeistukseksi lisätä riisin joukkoon herne-maissi-paprika pussi ja sika-nauta jauhelihaa=risotto :))
ap
[/quote]
tuo on riisioksennus, ei risotto. toivottavasti hymiö tarkoittaa että ymmärsit tämän.
[/quote]
Onneksi tuli tämä asia puheeksi! Oksennus on mahasta ulostullutta sulamatonta tai osittain sulanutta ruokaa. Ruoka, joka ei ole käynyt vatsassa ja tullut ulos, ei ole oksennusta.
Lettutaikinaan uppoaa hyvin ja tekee letuista kuohkeita
taidan väsätä crepit--kiitos vinkeistä :)
ap
mä teen esim pasteijoita.
Voitaikinan sisään keitettyä kananmunaa ja riisiä sekaisin. Aineet löytyy taatusti aina kaapista. Lohesta ja riisistä tulee myös hyvää.
ap