G: Millaisilla sanavalinnoilla gynekologit ovat arvioineet alapäätäsi?
Kommentit (25)
Mulle on aina sanottu että "siistiltä näyttää". En tiedä sitten millainen olisi siivoton toosa...
Yksi sanoi, että kohtuni on kaunis :D
Siistin näköistä, mutta monirakkulaiset munasarjat. Raskaudet ei ole koskaan onnistuneetkaan minulla.
Sanoi, että ovuloin parhaillaan. Näytti minulle venyvän liman hanskasormiensa välissä. Kertoi, että olen sopivan ikäinen synnyttyttämään, että jos lapsia haluan saada, olisi sopiva ajankohta. Silmämääräisesti ja hajuaistimusten mukaan olin kuulemma kunnossa ja papatulokset tulivat myöhemmin. Ihmettelin vähän, kun kertoi noin kattavasti, mutta ihan kiva oli silti ja hoiti nopeasti tutkimukset. Toivotti hyvää päivän jatkoa.
Pieni kohtu? :D kahden lapsen äiti
Ei liity alapäähän, mutta yksi gynekologi sanoi, että rintani ovat kuin perunapelto.
Mulle on sanottu ainakin siisti, kaunis, "pienet paikat", pieni ja taaksepäin kallistunut kohtu. Kerran myös "vähän se punoittaa", toisen synnytyksen jälkeen oli jotain jälkitarkastuksessa vielä. Eniten huvittaa tuo "kaunis", onhan se, mutta lääkärin kuvailuna aika huvittava. Varmaan tarkoitti samaa kuin tuolla "siistillä" tarkoitetaan, tuskin oli tarkoitettu ihailuksi :D
Eipä ne ole ainakaan minulle ikinä mitenkään erityisesti kuvailleet. Aina vaan jotain "kohdunsuu siisti, kohtu ja munasarjat palpoiden normaalit" jne.
"Täällähän onkin tosi hienot maisemat"...naisgyne,tuttu monen vuoden ajalta.Miesgynen suusta kuultuna olis kyl menny herneet nenään.
Minulle sanoi, että "sinulle on kauniit gynelogiset elimet" :D
Siisti. Runsaasti valkovuotoa. Suurikokoinen kohtu, joka retroversiossa. Runsaasti myoomia. Hyvä lantionpohjan lihaskunto.
Minusta oli lievästi hämmentävää, kun ensimmäisellä gynekäynnilläni hiirulaismainen naisgynekologi näyttävästi nuuhkaisi pumpulipuikkoa ja tokaisi "raikkaalta tuoksuu". :O
Normaali, sileälihaksinen (tai jotain sinne päin), terve, ei poikkeamia, jne... Ei ne sen enempää tietääkseni yleensä kuvaile. En ole kyllä ikinä kysynytkään, että miltäs siellä näyttää.