Vuokravelka, en tiedä saanko sopimusta tehtyä
Se tuli veronpalautuksen takia, yhtäkkiä en saanut mitään tukea ja asumistuki pieneni.
Ei olisi enää varaa velkaantua.
Huoh.
Nyt todellakin manifestoin että saisin yhden työpaikan.
Kommentit (9)
Menit sitten hassaamaan ne veronpalautukset, kun niillä olisi pitänyt se vuokra maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Menit sitten hassaamaan ne veronpalautukset, kun niillä olisi pitänyt se vuokra maksaa.
En, mulla on paljon muitakin laskuja.
Vierailija kirjoitti:
Manifestoit?Mitä sinä oikeastaan yritit kirjoittaa?
Ei kai yksi veronpalautus vaikuta asumistukeen, ei ainakaan tavalliseen työttömyyskorvaukseen tai työmarkkinatukeen. No, sinun olisi pitänyt käyttää se veronpalautus vuokran maksuun.
Toivottavasti kuitenkin saat nyt työpaikan ja saat vuokran maksetuksi.
Vaikutti toim.tulotukeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, mulla on paljon muitakin laskuja.
Sulla on tttuki tippunut korkeintaan sen palautuksen verran, joten ilman palatuksia rahatilanteesi olisi sama.
Sun käytettävissä olleet rahat eivät ole vähentyneet senttiäkään palautusten myötä, tulonlähde on vain muuttunut, joten ihan itse olet asiasi sössinyt.
Vierailija kirjoitti:
Sun käytettävissä olleet rahat eivät ole vähentyneet senttiäkään palautusten myötä, tulonlähde on vain muuttunut, joten ihan itse olet asiasi sössinyt.
Se ei ole sössimistä kun maksaa laskuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole sössimistä kun maksaa laskuja.
Laskujen tekeminen on sössimistä, jos ei omista rahaa niiden laskujen maksamiseen.
Manifestoit?Mitä sinä oikeastaan yritit kirjoittaa?
Ei kai yksi veronpalautus vaikuta asumistukeen, ei ainakaan tavalliseen työttömyyskorvaukseen tai työmarkkinatukeen. No, sinun olisi pitänyt käyttää se veronpalautus vuokran maksuun.
Toivottavasti kuitenkin saat nyt työpaikan ja saat vuokran maksetuksi.