Nainen, mitä olet työntänyt sisääsi?
Naisille kysymys. Mitä olet työntänyt sisään, missä, kumpaan, minkä ikäisenä, oletko näyttänyt miehellesi jne.?
Ihan vaan sen vuoksi kyselen, kun olen perverssi mies. Ei muutoin...
Kommentit (50)
No ei ole väliä , mieheni sanoi että , hyvän tuntuinen ja ei se anna minun käyttää panokonetta useasti , varsinkaan isointa dildoa ja varoitus kartiota olen kokeillut 3 kertaa . Eikä mene käsi sisään ei ainakaan , jollen ole kiihottunut ja laitettu liukkaria . Olen 48 v Nainen ja miesten mielestä hyvän näköinen ja vartalokaan ole yhtään tupsahtanut ja olen posliini , miehen haluaa ja myös ajaa sängen pois .
Painoin nimimerkin kohdalta väärää painiketta , eli päikkäri45.
Ihan eka sormien jälkeen oli äidin tekopenis. Oli kaikessa pelottavuudessaan todella kiihottavaa. Ajatus, että samalla kalulla oli toinenkin saanut orgasmin
5kg kaasupullo oli kiva. Kakkosessa
Teininä saunassa usein löylykauhan puisella varrella...pilluun yleensä mut välillä täyty koittaa peppuun myös.
Päikkäri45 wrote:
Minulla on ollut pillussa , HK - sininen , tuorekurkku , kesäkurpitsa , Dido ja panokoneen dildo 4/17 , 5/22 , 6,5/27 lisäksi varoitus kartio . Siitä pitää kertoa enemmän , kartion korkeus on 90 cm ja liukasti sen ja pilluun liukkarilla , istuin päälle ja annoin sen upota pilluuni niin syvälle kuin meni ( mieheni ollut mukana ) . Sitten nostin jalkani keittiön tuolin istuimelle ja pidin pöydästä käsin kiinni ja annoin painua kartion pilluuni , tuntui että, pillu repeää ja meni hän se syvälle . Mieheni mittasi ja sanoi että , se meni halkaisijaltaan 11 cm ja pituudeltaan 25 cm . Sitten panokoneeseen ja isoin dildo kiinni ja panokone nussimaan , sain heti orgasmin ja jonkin ajan kuluttua jätti orgasmin . Olin niin kiimassa kartion kokeilusta että , sain nopeasti orgasmit
Ei hyvä ihme, miten oot saanu tuon isoimman dildon ja sen kartion mahtumaan. Mulla on 18/5 kalu ja sitäkin saa sovitella emäntään. Hän on kyllä pieni nainen.
Ehdottomasti tuore ja napakka pieni kesäkurpitsa huoneenlämpöisenä kortsun kanssa on parempi kuin HK:n löysähkö ja kylmä Sininen.
Päikkäri45 wrote:
Minulla on ollut pillussa , HK - sininen , tuorekurkku , kesäkurpitsa , Dido ja panokoneen dildo 4/17 , 5/22 , 6,5/27 lisäksi varoitus kartio . Siitä pitää kertoa enemmän , kartion korkeus on 90 cm ja liukasti sen ja pilluun liukkarilla , istuin päälle ja annoin sen upota pilluuni niin syvälle kuin meni ( mieheni ollut mukana ) . Sitten nostin jalkani keittiön tuolin istuimelle ja pidin pöydästä käsin kiinni ja annoin painua kartion pilluuni , tuntui että, pillu repeää ja meni hän se syvälle . Mieheni mittasi ja sanoi että , se meni halkaisijaltaan 11 cm ja pituudeltaan 25 cm . Sitten panokoneeseen ja isoin dildo kiinni ja panokone nussimaan , sain heti orgasmin ja jonkin ajan kuluttua jätti orgasmin . Olin niin kiimassa kartion kokeilusta että , sain nopeasti orgasmit .
ai 25cm meni sisään? emättimet on keskimäärin 11cm syviä.. olet joko luonnonoikku tai valehtelet.
Laitteko te muovipussin tai kortsun noitten juttujenne päälle suojaksi?
Monenlaisia, tietysti. Nopeasti tulee mieleen
- peniksiä, sormia
- kurkkuja, kesäkurpitsakin on käynyt mun pillussa, siitä tulin todella täyteen.
- dödöpulloja
- hiusharjan- ja löylykauhanvarsikin kelpasi joskus
- luulen, että joskus nuorena joku halusi katsella kun banaani on mun sisällä
- tekopeniksiä, näitä nykyisin, jos oikeaa ei ole tarjon
hahaha, ei tänne kukaan nainen kirjoittele mitään. Taas kerran pervoäijät juttelevat täällä keskenään.
Taisi olla jonkun Veeti 17v fantasia tuo kartiojuttu.
Mitä turhaa. Kartioita löytyy työmailta lisää.
Kunnon ruuvimeisselisarjasta (128 os) löytyy vallan mainioita ruuvimeisseleitä joiden päät on mukavasti muotoiltu tuoden vaihtelua. Screw me !
Sormet
liimapuikko
hiusharjan varsi
peniksiä
kurkku, banaani, porkkana
pomppupallossa ollut kädenkahva, se sisällä oli kiva hytkyä pallon päällä
peniksen mallinen pullonkorkin avaaja
Usein olen laittanut juttujen päälle kumin, muovipussin tai tuorekelmua
kaikenlaista tulee kokeiltua kun ei ole saanut aikaseks tilattua dildoja
Kertokaa enemmän b rappuun työnnetyistä asioista
ai 25cm meni sisään? emättimet on keskimäärin 11cm syviä.. olet joko luonnonoikku tai valehtele
Emätin on joka suuntaan aika venyvä vekotin.
Leikin säännöllisesti 160cm 50kg nuorella naisella, joka on yhdellä sormella tunnustellen tiukka. Sopivalla lämmittelyllä häneen uppoaa 5,5/22cm dildo kokonaan. Muutaman laukeamisen jälkeen on sitten minun vuoroni, ja hän tuntuu taas todella tiukalta.
M52
Vierailija wrote:
ai 25cm meni sisään? emättimet on keskimäärin 11cm syviä.. olet joko luonnonoikku tai valehtele
Emätin on joka suuntaan aika venyvä vekotin.
Leikin säännöllisesti 160cm 50kg nuorella naisella, joka on yhdellä sormella tunnustellen tiukka. Sopivalla lämmittelyllä häneen uppoaa 5,5/22cm dildo kokonaan. Muutaman laukeamisen jälkeen on sitten minun vuoroni, ja hän tuntuu taas todella tiukalta.
M52
Seksinukkeja ei lasketa hyvä Pertti..
Joskus tuli testailtua kaikenlaisia
HK sininen oli oikein hyvä
Löylykauhan varsi
Kynttilöitä
Kurkku, kesäkurpitsa, banaani
Erinäinen määrä dildoja
Ja ehkä eksoottisin - olin varmaan 19v ja silloisella poikaystävällä oli Nissan Micra, niin sen vaihdekeppi