Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä olet työntänyt sisääsi?

Vierailija
02.11.2020 |

Naisille kysymys. Mitä olet työntänyt sisään, missä, kumpaan, minkä ikäisenä, oletko näyttänyt miehellesi jne.?
Ihan vaan sen vuoksi kyselen, kun olen perverssi mies. Ei muutoin...

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin olutpullon lämpimällä vedellä ja laitoin sellaisen kumisen mehupullon korkin. Ihanalta tuntui.

Vierailija
2/50 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lauennut jopa niinkin pienellä esineellä kuin pumpulipuikko.

Lisäksi olen teininä masturbaation saloihin tutustuessa masturboinut hammasharjan varrella ja lattiankuivauslastan varrella.

Aikuisena, kun en kehdannut tilata seksileluja, olen masturboinut muovipussiin laitetulla kurkulla, ikkunakuivaimen varrella ja olen irrottanut suihkussa ollessa sen suihkun varren, mistä tulee vettä.

Kaikkea sitä himoissaan keksii käyttää, mikä vähänkään muistuttaa penistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaginaan dildoja, eri kokoja löytyy.

Klitoriksen päällä käyttänyt eri surruttimia.

Anaaliin dp-dildoa, buttplugs kahta eri kokoa.

Kaikkia ei ole työnetty yhtä aikaa. Paras kombo mieheni kulli pillussani ja dp-dildo b-rapussa. Parhaat kyydit.

Vierailija
4/50 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barbin

Vierailija
5/50 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkanan kortsulla, oli liian kova. Tosi paksun kurkun kortsulla, oli hyvä kun samalla sormetti klitorista.. Barbien käden ollessani pieni, sattui. Dildoja. Sähköhammasharjan kortsulla, ei ollut hyvä. Klitoriksen stimulointi sillä toi nopean orkun. Campingmakkaran kortsulla, ei ollut hyvä. HK:n sininen kortsulla täytti ja venytti mukavasti, mutta oli liian pehmeä muuten. 

Vierailija
6/50 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi anaaliin sormen ja pienen dildon mieheni pannessa minua takaapäin.

-tuon edellisen kirjoittaja

Vierailija
7/50 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo muut siis pilluun

Vierailija
8/50 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Barbin

Whaat? Eikö siitä lähde pää irti?

Vierailija
9/50 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaginaan dildoja, eri kokoja löytyy.

Klitoriksen päällä käyttänyt eri surruttimia.

Anaaliin dp-dildoa, buttplugs kahta eri kokoa.

Kaikkia ei ole työnetty yhtä aikaa. Paras kombo mieheni kulli pillussani ja dp-dildo b-rapussa. Parhaat kyydit.

Dp-dildo b-rapussa? Siis oliko pepussa 2 dildoa? Vai dildo pepussa ja pillussani kulli ja dildo?

Vierailija
10/50 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattialastan vartta, roll on rexona purkki, sähköhammasharja, tavallinen hammasharja, ruuvimeisseli, dildoja, sormi, puutarhalapion kahva. Kerran kokeilin keittiön tuolin jalkaa, mutta siitä ei oikein tullut mitään😂.

Vierailija
11/50 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuubalaisen sikarin, jonka myös sytytin ja puhalsin. Kaulimen, talouspaperirullatelineen, tiski- ja pulloharjan. Tykkään tavaroista joille on montaa eri käyttöä.

Vierailija
12/50 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikkea menee sisään, mitä juuri sillä hetkellä on käsillä :D

Tässä suhteessa meillä miehillä ei ole samanlaista valinnanvaraa. Lähinnä se on oma käsi tai jossain tapauksessa jokin tyhjä wc-paperirulla.

Kiitos hämmästyttävistä vastauksista t. Aloittaja

Vierailija
13/50 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken kokoisia (!) kulleja tässä matkan varrella, seksileluja, sormia, suihkunpäätä ja joskus nuorena jopa paksua kynttilää, joskus pikku viinissä oon mieheni ja hänen parin ystävänsä sikarit 'kostuttanut' siinä takkahuoneessa : ) :) Niin ja jollain työmatkalla hiusharjan varrella oon hoidellu pahimmat puutteet...

Traktoria sentään en vielä :)

Sellasta

N44

Vierailija
14/50 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lattialastan vartta, roll on rexona purkki, sähköhammasharja, tavallinen hammasharja, ruuvimeisseli, dildoja, sormi, puutarhalapion kahva. Kerran kokeilin keittiön tuolin jalkaa, mutta siitä ei oikein tullut mitään😂.

'keittiön tuolin jalkaa'.     Huutonaurua ja lisää huutonaurua....siinä on kyllä ollut typykkä puutteessa. Olisi kiva nähdä tuosta joku 'vartiokameravideo'. Upeaa toimintaa!!!!

Vierailija
15/50 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitetyn kananmunan

Vierailija
16/50 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keitetyn kananmunan

Eikös jossain aasian seksibaareissa tytöt ammuskele pingispalloja pimpastaan? Itse en ole nähnyt, mutta isot pojat kertoi.

Vierailija
17/50 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'keittiön tuolin jalkaa'.     Huutonaurua ja lisää huutonaurua....siinä on kyllä ollut typykkä puutteessa. Olisi kiva nähdä tuosta joku 'vartiokameravideo'. Upeaa toimintaa!!!!

Netissä oli joskus video tuosta tuolinjalkahommasta. Oli kyllä kiihottavaa katseltavaa.

Vierailija
18/50 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut pillussa , HK - sininen , tuorekurkku , kesäkurpitsa , Dido ja panokoneen dildo 4/17 , 5/22 , 6,5/27 lisäksi varoitus kartio . Siitä pitää kertoa enemmän , kartion korkeus on 90 cm ja liukasti sen ja pilluun liukkarilla , istuin päälle ja annoin sen upota pilluuni niin syvälle kuin meni ( mieheni ollut mukana ) . Sitten nostin jalkani keittiön tuolin istuimelle ja pidin pöydästä käsin kiinni ja annoin painua kartion pilluuni , tuntui että, pillu repeää ja meni hän se syvälle . Mieheni mittasi ja sanoi että , se meni halkaisijaltaan 11 cm ja pituudeltaan 25 cm . Sitten panokoneeseen ja isoin dildo kiinni ja panokone nussimaan , sain heti orgasmin ja jonkin ajan kuluttua jätti orgasmin . Olin niin kiimassa kartion kokeilusta että , sain nopeasti orgasmit .

Vierailija
19/50 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh, sulla on huima peli. Pääsispä näkemään/kokemaan...

Vierailija
20/50 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se niin väljä jo on että nyrkillä pitää huljutella, siis käsi nyrkissä, ei mitään sormeilua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan