Kerronko vaiko en?!
Erosin ex miehestäni reilu pari vuotta sitten. Ja nyt sovittiin näkeminen ja se oli ekaa kertaa sen jälkeen kun erottiin. Toki ollaan törmätty sattumalta jossain mutta nyt tarkoituksella nähtiin. vietettiin muutama tunti yhdessä. Oli hirmu mukavaa. Vanhat tunteet palasivat, tai tuntuu ettei ne ehkä ole edes kadonneet näiden parin vuoden aikana. vähän jännitin näkemistä tämän takia koska tiesin että se on mahdollista.
Hän seurustelee tällä hetkellä mutta heillä ei kuulemma mene kauhean hyvin. Nyt mietin että kerronko tälle mun exälle mitä tunnen tai etten pysty ajatella hänestä pelkästään ystävänä. Mitä tekisit? Hjälp!
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kertoakko? Joku moninkertainen akko?
Se on puhekieltä, usein myös murrekieltä.
Ei mitään sen kummempaa.
- eri -
"Ei mene kauhean hyvin" on selvää heruttamista exältä. Menikö teillä hyvin? Muista, että ongelmat voivat olla miehen suhteille tavallisia. Jos teilläkin oli ongelmia, ei ehkä ole oppinut mitään.
No enpä kertoisi. Kyllä mies ottaa yhteyttä jos hänestä tapaamisen jälkeen tuntuu samalta kuin sinustakin.
Miksi naiset ovat aina valmiina tyrkyttämään itseään, jopa ex-kumppaneilleen.
Yhden tapaamisen perusteella? No en todellakaan kertoisi. Kyllä siihen vähän enemmän tarvitaan. Jospa seuraavalla kerralla huomaisit, et ai, ei ollutkaan niitä tunteita... Nyt vähän aikuisuutta mukaan, ap.
Vanhaat tunteet palasivat vai muisto niistä tunteista? Ja vanhat ongelmat palaisivat samaan tahtiin?
Kerro, jos mies tuntee samoin on se kurjaa uudelle naiselle (jos on voimakkaasti ihastunut, jos rakastunut niin aivan paskaa). Mutta rehellinen nyt kannattaa olla koska miehen uusi suhde ei paremmaksi muutu jos hänellä ei tässäkään vaiheessa mene hyvin eli ei tykkää olla tuossa suhteessa. Vapautuu se toinenkin nainen löytämään oikean onnen.
Itse olen ollut nuorena miehen kanssa, jonka kanssa eroiltiin milloin minkäkin takia koska molempien maailmankuva oli niin mustavalkoinen, että minkä vaan milloinkin kuului olla eronpaikka vaikkei se tuntunut edes oikealta. Aina ajattelin vain häntä ja hänkin minua, uuden seurustelun aloitettuaan aina otti yhteyttä ja aneli takaisin (toki tyhmää aloittaa uutta suhdetta, mutta minkäs teet jos luulet, että niin siinä vaiheessa kuuluu tehdä, "mennä eteenpäin" ja yrittää uuden kanssa).
Olen myös seurustellut lyhyesti parin miehen kanssa, jotka eivät olleet yli eksistään, halusivat edetä hitaasti tai olla ensin vähän kuin kavereita seksillä. Heillä oli siis kyllä ihastusta, muttei halua heittäytyä suhteeseen kun se eksä haluttu kaikista eniten. Oikein hyvä, että tajusin sen koska suhteista ei olisi tullut mitään merkittävää ja onnellista. Noiden ex-naiset eivät vaan halunneet ainakaan juuri silloin miehiä takaisin niin piti päätellä itse miksi mies oli kanssani.
Eli kerro vaan, mitä voit menettää kun suhdetta teillä ei nyt ole. Joko sitä ei tule tai mies haluaa taas olla kanssasi.
Mikä on kertoakko? Joku moninkertainen akko?