Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi voi nyt ei kyllä mulla mee hyvin :,(

Vierailija
02.11.2020 |

Olen koko teini- ikä alisuoriutunut. Ollut kroonista uupumusta ja välillä masennusta. Olen nyt 29v ja ollut työtön jo jonkin aika. Aloitin aikuislukion ja alisuoriudun myös siellä.

En opi mitään, en saa sieltä tukea enkä saa sieltä mitään irti. Olen muuten vain koko elämäni taistellut elämänhalun puutteen kanssa, en vaa näe mitään järkeä tässä elämässä. Olen käynyt läpi pitkä terapia, oon yrittänyt useita kertoja kuntouttaa itseni turhaan.
Inhoan elämä ja olen taas hermoromahduksen partaalla.

En näe enää mitään ulospääsyä tästä tilanteesta! Yrittänyt jo 12 vuotta saada itsestäni niskasta kiinni.

Kulissit mulla kunnossa, elämän perusasiat on todella hyvin ja siksi kukaan ei huomaa mun pahoinvointia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko sulla olla add tai adhd? Mun pojalla on ihan sama. Jatkuvaa alisuoriutumista. Tuohon on lääkitystä myös. Googlaa, voisiko olla. Voimia. 👍🏼❤️

Vierailija
2/5 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lievä add diagnosoitu. Pahenee vain iän kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miten pitää jaksaa elää tällaista elämä.

Vierailija
4/5 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi olla pulaa ravinto-aineista, jos ei pää toimi. Ei ole haittaa, jos lisäät ruokavalioosi

Omega 3

Magnesium

B12

D

Nämä vaikuttavat edullisesti mieleen ja tunteisiin.

Jos kehossa ei ole rakennusaineita, niin mikään määrä terapiaa ei auta ..

Vierailija
5/5 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella kurjalta. Komppaan kommentoijaa, joka mietti adhd:tä. Älä vielä luovuta ja kovasti tsemppiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä