Mies syö lapsen vanukkaat !!
Jos jääkaapissa on Paula-vanukkaita tai Angry Birds-jogurtteja, niin mies syö ne!!! Lapsi on itse kaupasta valinnut ja minulle on päivänselvää, että ne on lapsen ja me vanhemmat voimme syödä jotain muuta. Mutta eei, yöllä mies on käynyt syömässä ainakin kolme purnukkaa, vaikka olen ajatellut että siinä on lapselle yli viikoksi jälkkäri/välipala tms..
Suututtaa. Vai onko teidän mielestä väärin jos rajoitan jääkaapin sisältöä tuon verran? Ärsyttää rajoittaa, mutta kun siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää.
Ja eilenkin huomasin että maito on lopussa, mutta ajattelin että siinä nyt on sen verran että lapselle aamupuuron kanssa, jonka jälkeen lähden kaupasta hakemaan lisää.
Mutta eei, yöllä heräsin kun mies laittoi VIIMEISET MAIDOT KAAKAOON ja joi sen.
Voi vitun vittu!!! Miten voi olla noin itsekäs ja typerä!!
Kommentit (1214)
Sanot äijälle että tämä lähtee joko kauppaan, tai vaihtoon koko miäs. Jos syö kaapista muille ostettuja niin on velvoitettu ne sinne myös korvaamaan. Jos tähän ei ole valmis niin ei ole valmis kyllä pitämään huolta lapsistakaan jos noin yksinkertaiset reiluus ja kohtuus asiat ei kaaliin uppoa.
t.mies joka tykkää myös vanukkaista mutta onkin sinkku ja ostaa vanukkaansa ihan itse
Vierailija kirjoitti:
Laitoin miehen vaihtoon, kun alkoi ostaa ruokia, jotka eivät olleet koko perheelle, vaan vain hänelle. Hän osti herkkuja, joihin lapseni eivät saaneet koskea. Koska itse maksoin asumisemme ja elämän, lukuun ottamatta noita herkkuja, päätin että miehen on parempi omistaa oma jääkaappinsa jossain muualla.
Hänellä tietysti oli omasta mielestään oikeus syödä minun lapsilleni varaamat herkut (silloin kun harvoin sain rahani niihin riittämään)
Lapsiparat. Vieras mies talossa asumassa.
Piäisisikö laset huostaanottaa, voi voi sentään, olen pyöristynyt tällaisesta!
Itse ratkaisin vanukas-ongelman sillä, että ostin ylähyllyn täyteen vanukkaita ja joka päivä hain lisää. Kun mies kysyi että mitä vattua niin sanoin että näitä tuntuu menevän niin ostan nyt siten, että kaikille riittää.
jkyu kirjoitti:
No sun ei auta ku ostaa lisää
Mitäs luulet maksavan jos yhtä huvikseen mässäilevää ääliötä syötetään herkuilla kellon ympäri?
Eikö mies itse varmista kauppareissulla, että vanukkaita on myös hänelle?
Vaihtakaa naiseen 🤭 Muijat on erilaisia, itsenäisiä.
Taas ostin ihan teitä kiusatakseni Jacky Suklaamanna -vanukkaan, varmaan joku lapsi jää nyt ilman tätä vanukasta kun minä lapsettomana miehenä tämän syön, vaikka onhan tämä niljakasta ja äitelää, mutta mitäpä ei tekisi kiusatakseen vauvapalstan mammoja xD
Vierailija kirjoitti:
Taas ostin ihan teitä kiusatakseni Jacky Suklaamanna -vanukkaan, varmaan joku lapsi jää nyt ilman tätä vanukasta kun minä lapsettomana miehenä tämän syön, vaikka onhan tämä niljakasta ja äitelää, mutta mitäpä ei tekisi kiusatakseen vauvapalstan mammoja xD
Senkin itsekäs p*sk*! Jätä se sika!
Äijä ei osaa selvästikkään ajatella nenäänsä pidemmälle.
Jos teillä on jääkaapissa vanukkaita niin ne ovat miehesi vanukkaita eivätkä lapsienne vanukkaita koska koko teidän talonne ja kaikki mitä siellä ovat kuuluvat miehellesi ja koska ne ovat miehesi omaisuutta niin hän tekee mitä niillä tahtoo. Esimerkiksi kaikki ruoka teillä kotona on miehesi omaisuutta joten hän syö niistä ruoista mitä tahtoo ja koska tahtoo kun taas sinä ja lapset syötte vain mitä miehesi antaa teidän syödä ja koska hän antaa teidän niitä syödä. Se on siis miehesi päätettävissä että mitä esimerkiksi sinä saat syödä ja koska saat syödä.
Kiltti mies 40v kirjoitti:
Jos teillä on jääkaapissa vanukkaita niin ne ovat miehesi vanukkaita eivätkä lapsienne vanukkaita koska koko teidän talonne ja kaikki mitä siellä ovat kuuluvat miehellesi ja koska ne ovat miehesi omaisuutta niin hän tekee mitä niillä tahtoo. Esimerkiksi kaikki ruoka teillä kotona on miehesi omaisuutta joten hän syö niistä ruoista mitä tahtoo ja koska tahtoo kun taas sinä ja lapset syötte vain mitä miehesi antaa teidän syödä ja koska hän antaa teidän niitä syödä. Se on siis miehesi päätettävissä että mitä esimerkiksi sinä saat syödä ja koska saat syödä.
Ihana kilttimies!♥️
Vierailija kirjoitti:
Ihana kilttimies!♥️
Alfaurpous heh
Maksajan omaisuus on maksajan omaisuutta :D
Miltä tuntuu ap olla laulussa mukana mutta hei syökö mies vieläki niitä
Meillä miehelle kelpaa kaikki makea, lapsen omilla rahoilla ostetut namit jne syö salaa. Vtuttaa etukäteen iltaisin kun hoidan lapsen iltatoimia kun kuulen miehen vetäytyvän keittiöön ja rapina kuuluu. Syö myös kaakaojauhetta jauhoihin sekoitettuna jne kaikki makea kelpaa.
Ja se perseenhajuinen sohva ei ole vitsi, kyllä ruokavaliokin varmaan vaikuttaa että takapuoleen jää kakkaa joka haisee:/
Ärsyttää eniten se kun itse syön terveellisesti ja lapsille opetan herkkuja kohtuudella tapaa niin isänsä vetää makeaa isot määrät päivässä.
Tervetuloa hehkeät sinkkunaiset täällä olisi yksi valioyksilö tarjolla!
Täällä lapsi syö miehen HK-sinsen lenkkimakkaran ja väkevät sinapit.
Lapsi joi faijan viinat.
Lapsi söi mummin ulostuslääkkeet ja nitrot.
Lapsi käyttää vaarin sorsaa.
Pistä se rapamaha syöttöporsas kartanolle ihmettelemään.
Sitten vuodesta 2014 syö vieläkin vanukkaat ? Eikö hän kyllästy vai oletko vaihtanut merkkiä?
Onko tullut monta vauvaa , koska vieläkin vanukkaita harrastat?
Ei ilmeisesti. Vastahan se vanukkaan syöjä söi lasten lihapullat.