Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on lihonnut :(

Vierailija
16.02.2014 |

En tiedä miten saisin laihtumaan... Vyötärö on tullut jatkuvan oluen juomisella ja typerällä roskaruoalla. :'( En pidä vyötärön seudusta, mahaa on, jenkkakahvaa on...ällöttävää. Paita päällä katselen mutta makkarissa on himot kaukana totaalisesti enkä voi tälle mitään. En tosin ole asiasta kertonut. Vihjaillut painon tulosta kyllä. Itse näytän ruipelolta rinnallaan eikä sekään nyt niin hienolta näytä. Rakastan häntä ja yritän nyt sopeutua elämään lihavan ihmisen kanssa. En vaan osaa kiihottua mieheni kanssa enää. Mitäs hemmettiä pitäisi tehä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee perheenne ruuat ja ohjaa vaivihkaa syömään kevyemmin. Toisen painoon ei todellakaan ole asiallista puuttua. Jos hän sen sijaan laihtuu hiukan, muista kehua ja mainita miten hän näyttää seksikkäämmältä. Positiivista vahvistamista ihan kuten lapsillekin.

Vierailija
2/19 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivisin juo olutta, ei maistu safkani. Oluiden jälkeen iltaisin haluaa mätätä roskaruokaa. Oon yrittänyt!!! Turha toivo. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos hän juo päivät pitkät, niin peli on menetetty muutenkin. Kohta ei enää pelikään pelitä. Vaivaako häntä itseään alkoholimäärä, joka väistämättä johtaa maksakirroosiin tai rasvamaksaan ja pään tylsistymiseen?

Vierailija
4/19 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se päivittäinen oluen juonti sitten ollenkaan häiritse?

Vierailija
5/19 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pinnallista touhua. Mitenhän selviäisit oikeasta elämän kriisistä, tai vaikka siitä että puoliso loukkaantuisi/halvaantuisi?

Vierailija
6/19 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo liikaa,tiedän. Oon yrittänyt puhua :'( ap

Vierailija
7/19 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, todella pinnallista. Apn miehellä on jonkinsortin alkoholiongelma ja ainut mistä ap valittaa on vyötärön seutu.

Vierailija
8/19 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no en halvaantuneen kanssa mitään seksiä vois harrastaa. Mutta nyt on nyt. Ap

Vierailija
9/19 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies saadaan lopettamaan se ryyppääminen?? :( Noh, oon tehnyt selväksikin että haarat ei aukea jos on pullollisenkin juonu. Ja tässä taas ollaan selibaatissa toista viikkoa...eipä auta sekään kiristyskeino. Ap

Vierailija
10/19 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Mutta myös sen, ettei huomauttelu asiasta ole yleensä tilannetta edistävä asia.

Oma mieheni oli myös tavatessamme tiukassa kunnossa. Pidin todella paljon juuri vatsasta ja kapeasta keskivartalosta. Yhteen väliin vatsa löystyi paljon. Kyllähän se haluja vei :(. Onneksi on nyt taas laihtunut.

Vierailija
11/19 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ihan sama homma, tosin mies ei juo alkoholia ja on pyöristynyt vain vähän, mutta kuitenkin. Tavatessamme oli timmimmässä kunnossa. Itse urheilen paljon. Olen nyt sitten alkanut antamaan vinkkejä mitä kevyempää kannattaisi syödä välipaloina jne. Voisitko viedä miehen lenkille?

Ja ketjuun näköjään eksyi taas joku tyypillinen tekopyhä mamma, jonka mielestä on täysin yhdentekevää minkänäköiseksi lylleröksi kumppani muuttuu. Halvaantumiseen sentään ei voi itse vaikuttaa, läskeihin voi. Rehellisesti: eivät läskit näytä hyvältä yhtään kenessäkään, vaikka kuinka paljon rakastaisi kumppania.

Vierailija
12/19 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 09:50"]

Joo no en halvaantuneen kanssa mitään seksiä vois harrastaa. Mutta nyt on nyt. Ap

[/quote]

No yäk. Toivottavasti ko. tilanne ei tule itsellesi eteen.

Vierailija
13/19 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 10:09"]

Minulla ihan sama homma, tosin mies ei juo alkoholia ja on pyöristynyt vain vähän, mutta kuitenkin. Tavatessamme oli timmimmässä kunnossa. Itse urheilen paljon. Olen nyt sitten alkanut antamaan vinkkejä mitä kevyempää kannattaisi syödä välipaloina jne. Voisitko viedä miehen lenkille?

Ja ketjuun näköjään eksyi taas joku tyypillinen tekopyhä mamma, jonka mielestä on täysin yhdentekevää minkänäköiseksi lylleröksi kumppani muuttuu. Halvaantumiseen sentään ei voi itse vaikuttaa, läskeihin voi. Rehellisesti: eivät läskit näytä hyvältä yhtään kenessäkään, vaikka kuinka paljon rakastaisi kumppania.

[/quote]

No haloo. Minä tarkoitin pinnallisuudella sitä, että ap ei edes valittanut miehen alkoholismista ketjussa, vaan pelkästään läskistä.

Aika pinnallista touhua, luulisi olevan enemmänkin huolestunut jos toisesta välittäisi?

Ei se läski kaunista, mutta eipä kaunista se vanheneminenkaan. Mites sitten käy kun tukka lähtee tai harmaantuu?

Ei se ole yhdentekevää, mutta ehkäpä toisen kannustaminen/auttaminen auttaisi tuomitsemisen sijaan?

Vierailija
14/19 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi kyllä lisää huomattavsti sitä halvaantumisen riskiäkin. Aivoverenvuotoja, aivo- ja sydäninfarkteja, kaikkea. Lisäksi saa lihomisen tai maksavaurioiden myötä II-tyypin diabeteksen ja säärihaavoja ja muita riesoja. Ja edelleen heikkenevän mieskunnon.

Vierailija
15/19 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ap sinun sijassasi myös huolissani numeron 15 luettelemista asioista. Auttaisiko, jos mies kävisi testauttamassa kolesterolit yms.? Lääkäriä voisi uskoa enemmän ja saada motivaatiota terveellisiin elämäntapoihin

Vierailija
16/19 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sama asia kuin "lihonut" eli kerännyt ihraa? Mitä tarkoittaa lihoNNut? Lihhomista? Mitä se on?

ap, opettele puhumaan ennen kuin tuut haukkumaan miestäsi.

Vierailija
17/19 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 09:52"]

Miten mies saadaan lopettamaan se ryyppääminen?? :( Noh, oon tehnyt selväksikin että haarat ei aukea jos on pullollisenkin juonu. Ja tässä taas ollaan selibaatissa toista viikkoa...eipä auta sekään kiristyskeino. Ap

[/quote]

Tällä tyylillä laitat miehen juomaan lisää..!

kun kiellät jotain, niin sitten se sen yhden jälkeen juo lisää ,. koska 'peli on jo menettyä, sama dokata loppu satsi'...

ei mulla muuta. Elä kiristä.

Vierailija
18/19 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

16, hyvä ehdotus. Lääkärin sana säikäytti ainakin oman ukkoni. Ruokavalion muuttaminen tuntuu vaikealta, mutta kyllä sillä käsi tärisee tuoreen verensokerimittarin ja kolesterolilääkkeiden kanssa pulatessa. On ruvennut vaakakin kiinnostamaan, samoin liikkuminen. Alkoholinkäytön on vähentänyt puoleen. ohis

Vierailija
19/19 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 10:22"]

Onko se sama asia kuin "lihonut" eli kerännyt ihraa? Mitä tarkoittaa lihoNNut? Lihhomista? Mitä se on?

ap, opettele puhumaan ennen kuin tuut haukkumaan miestäsi.

[/quote]

No ei tuo sinunkaan "kekseliäisyytesi" kovin fiksulta vaikuta. Hyvin kuitenkin tajusit "lihonnut, lihhominen"->haukkumaan miestä, eli nyt opettelemaan käytöstapoja, hus hus.