neljäs lapsi vai ei...?
meillä jo kolme lasta, nuorin jo 8v, nyt vauvakuumetta ollut satunnaisesti jo vuoden. Toisaalta nyt kaikki ns helpompaa kun on lapset jo suht vanhoja ja vauva aika ohi, mutta toisaalta kaipaan vauva aikoja.
Suhde miehen kanssa ollut aikaisemmin takkuinen, mutta nyt jo kolmisen vuotta ollut tasaista...
Ikää minulla 34 että nyt pikku hiljaa olisi aika jos vielä aiomme yrittää lasta, en halua kovin vanhana.
Kokemuksia?
Kommentit (8)
Arvasin jo valmiiksi mitä vastauksia saat. Me hankittiin 4. ipana vaikka kaikki oli jo ns helppoa. Olin 35 kun kuopus syntyi. Itse ne on omat ratkaisunsa tehtävä ;-)
Kannustan minäkin. Täytin juuri 35v, kolme lasta ikähaitarilla 8-15v ja nyt neljäs tulossa alkuraskaudessa. Kuopus ehtii täyttää 9v ennen kuin pikkuinen syntyy ja kaksi yläkoululaista.
Meillä on miehen kanssa tosin ollut hyvin tasaista tämä elo ja rakkaus. Jollekin nelonen varmaan sopii, jollekin ei. Itse olen niin varma päätöksestä, samoin mies, jonka idea tämä oli alunperin. Vakityöt molemmilla ja tasainen elämä. En voisi olla onnellisempi!
Tsemppiä päätöksen tekoon ja sen sanon ettei missään nimessä kannata kuunnella muita. Ei edes minua ;)
Millä tavalla lapsen hankinta parantaisi elämääsi? Saisit nauttia vauva-ajasta, mutta mitä muuta?
Ei pidä. Maailmassa on muutenkin ihan liikaa ihmisiä.
Eka vastaaja lisää, meillä on 4. En olisi tehnyt tuossa sinun tilanteessasi enää. Ja itsekin olen nuorin yksinäiseksi tehty, ei ole sisarusten kanssa mitään yhteistä. Muut ovat pienellä ikäerolla tehty. Minun kanssani eivät ole leikkineet. Hoitaneet vain.
Ei. Nauttisitte kolmen kanssa siitä että voi tehdä jo isojen juttuja yhdessä, samoin omiasi voit touhuta.