Mies ei halua tutustua kavereihini, eikä myöskään suostu esitellä minua omilleen
Voisitko seurustella tälläisen miehen kanssa. Kun kysyin miksi, niin sanoi vaan ettei näe siinä mitään pointtia.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän kauan suhdetta on kulunut? Jos yli vuosi, niin voit vähitellen alkaa olla varma, että mies pitää sinua ainoastaan hyväksikäytettävänä patjana.
En ymmärrä miksi pariskunnan pitäisi olla kuin paita ja perse aina ja joka paikassa.
Tietenkin jos toinen ei halua edes esitellä, niin jossakin on vikaa, mutta muuten ihan kaikkea ja kaikkia asioita ei tarvitse jakaa.
Ongelma kai on tuo, että ap haluaa tutustua ja tutustuttaa, kun taas mies ei halua. Jos olisi vakava juttu, niin kyllä mies edes sen verran joustaisi, että joskus nähtäisiin yhdessä muita.
Minä olen hyvin "vakavassa" suhteessa, mutta en silti tapaa vapaa-aikanani ketään, jota en halua tavata.
Täh?
Jos kaverisi eivät kiinnosta miestä yhtään, ajattelee että heillä on turhia keskustelunaiheita ja liikaa ylimääräistä porukkaa. Vaikka joku toinen mies taas kohteliaisuudesta voisi tutustua kavereihisi. Jos miehen kavereissa on porukkaa, joka voisi olla riski sinulle esim. joku runsaasti alkoholia juova kloppi tai suhteellenne riski eli hänen kaverinsa iskee sinut miehen mielestä. Tai sitten mies ei koe suhdetta vakavaksi tai näe tulevaisuutta, että alkaisi esitellä. Tai joku muu syy, kysy mieheltä neutraalisti mitkä syyt vaikuttavat siihen, sanooko oikeat syyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän kauan suhdetta on kulunut? Jos yli vuosi, niin voit vähitellen alkaa olla varma, että mies pitää sinua ainoastaan hyväksikäytettävänä patjana.
En ymmärrä miksi pariskunnan pitäisi olla kuin paita ja perse aina ja joka paikassa.
Tietenkin jos toinen ei halua edes esitellä, niin jossakin on vikaa, mutta muuten ihan kaikkea ja kaikkia asioita ei tarvitse jakaa.
Ongelma kai on tuo, että ap haluaa tutustua ja tutustuttaa, kun taas mies ei halua. Jos olisi vakava juttu, niin kyllä mies edes sen verran joustaisi, että joskus nähtäisiin yhdessä muita.
Minä olen hyvin "vakavassa" suhteessa, mutta en silti tapaa vapaa-aikanani ketään, jota en halua tavata.
Täh?
Mikä jäi ymmärtämättä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh?
Mikä jäi ymmärtämättä?
Eikö tuo ole itsestäänselvyys, että et tapaile sellaisia ihmisiä, joita et halua tavata? Mitä siitä nyt enempää mässyttämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh?
Mikä jäi ymmärtämättä?
Eikö tuo ole itsestäänselvyys, että et tapaile sellaisia ihmisiä, joita et halua tavata? Mitä siitä nyt enempää mässyttämään?
Minusta se on itsestäänselvyys, mutta kommentoija, jolle vastasin, tuntui ajattelevan, että jos juttu on "vakava", miehen tulisi joustaa ja viettää aikaa tyttöystävänsä kavereiden kanssa, kiinnosti se häntä tai ei.
Niin, ja puhe oli tapaamisesta, ei tapailusta. t. edellinen
Sitä, että ap ei ole aikuinen... :) Tai ehkä iältään, mutta ei muuten.