Rukoillaan ettei tule Orwellin yhteiskuntaa!!! Nyt on kiire!!! Ei Bidenia valtaan.
Jos Biden voittaa vaalit, se on kaiken loppu. En äänestä Suomessa enkä missään ja inhoan poliitikkoja ja politiikkaa syvästi.
Mutta Biden on sataprosenttisesti Kiinan nukke ja kiristyksen alaisena.
Jos Trump pystyy tuon estämään, niin estäköön.
Oli niin tai näin, rukoillaan vapautemme ja hyvän voittamisen puolesta!
Kuuntele Ruben Stillerin ohjelma Yle puheelta, siitä selviää millainen maa Kiina on. Olen täysin varma, että samaa mallia ollaan vauhdilla tuomassa länsimaihin nyt. Kiitos Stillerille ohjelmasta.
Kommentit (74)
Parempi Venäjän käskyläisenä toimiva Trump? Hmm.
Kyllä Bidenillä niitä varmaan tarpeeksi on.
Vierailija kirjoitti:
Kauhu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trumpia huonompaa presidettiä nyt ei varmaan Bidenin muodossa ole tulossa, mutta miksi me siitä edes puhuttaisiin...oma hallituksemme on suomen historian huonoin joka aiheuttaa korvaamattomat tuhot lapsillemmme, ennemmin siitä olen huolissani
Oikeassa olet siinäkin ja pahempaa on edessä. Kohta Orwellin valtakunta saa täyttymyksensä täälläkin. Jos nimittäin Jumala ei enää meitä auta.
Avaa silmäsi.
No ei autakaan kun ei mitään Jumalaa olekaan tai ei ainakaan sellaisena kun te pölvästit luulette.
Ja toiset idoloi huutaen joitain tutkijoita ja lääkäreitä, jotka ovat alkaneet kurittamaan kaikkia ja vievät valehdellen ja tieteensäkin eiliseen jättaen kaiken itselleen. Tajuatteko ne rikastuvat jo. Rahaa ja valtaa ja tutkimusrahoja tulee ovista, ja ikkunoista ja sataa heidän pihalleen.
Ei tarvinut muuta kuin valehdella alussa, että se on hirvittävä tauti, sanoa 50-100 x influenssaa tappavammaksi, vaikka syy vahinkoihin oli aivan muu, ja oma vika hoitolaitosten sisällä. Sitten ottaa media, armeija ja poliisi puolelle, pamputtaa! Niin se jatkuu yhä, ja vain leviää.
Ja ihailijat kirkuvat onnesta!!! ! Idoleilleen.
Kivaa on???? ?
RightSideBroadcastingNetwork
Live Trump
Vierailija kirjoitti:
RightSideBroadcastingNetwork
Live Trump
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että kovin moni on menettänyt järkensä..... Oikeasti ihmiset... Antikristus???
Kirjoitin eilen tänne kaamean näkyni liittyen aikaan jota elämme. Minulle on tullut mieleen Ilmestyskirja.
Toivon hartaasti että olen täysin väärässä.
Aivan hirveät ajat odottavat meitä jos se toteutuu.
Ap
Minkä näyn näit?
Vierailija kirjoitti:
Trumpistit nuo pateettiset pimahtaneet aivopiereskelijät.
Muttapa mutta.
Tämäkin välähti sekunnissa. Tiedän jotain Trumpin puuhista Israelissa. Ei hyvä.
Antikristillinen aika odottaa joka tapauksessa. Hirveät ajat ovat edessä.
Lopun aikojen tapahtumia ei voi estää. Maailmanloppua ei voi estää.
Tärkeintä on vain tämä, tuli sitten Biden tai Trump:
Rukoillaan Suomen ja koko ihmiskunnan puolesta.
Että pelastumme tuholta sekä ajallisesti että ikuisesti. Suomi on jo erittäin antikristillinen yhteiskunta, Raamatun puolustaja on vedetty kuulusteluun monta kertaa, kirkko on jo hengellisesti lähes tuhon oma.
Jumalaa pilkataan ja nyt jo näemme, että siunaus on lähtenyt kansalta pois. Olemme ihan pian kehitysmaa.
Pyhät arvot halutaan polkea lokaan.
Jos Jumalaa pilkataan, se on meidän ja Suomen tuho. Tämä asia on täysin varma.
Hyvät ystävät, rukoillaan.
Ap
Terveisin
Mannerheimin ja Kekkosen verisukulainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että kovin moni on menettänyt järkensä..... Oikeasti ihmiset... Antikristus???
Kirjoitin eilen tänne kaamean näkyni liittyen aikaan jota elämme. Minulle on tullut mieleen Ilmestyskirja.
Ap
Minkä näyn näit?
Näitko tälläisen näyn??
Kerro.
Biden on elämää vastaan, tiedän että Trump ei vihaa Maidenia.
Polttakaa Biden! ja noitansa. Omassa tappiossaan BURN!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minkä näyn näit?
Se on kauhunäky joka on ilmaantunut tänä vuonna. Toivon koko sydämestäni että olen väärässä.
Ikioma salaliittoteoriani Usan presidentinvaaleista.
Biden on täydellisesti Kiinan taskussa. Se on Usan ja länsimaiden loppu.
Sananvapaus on jo viety. Ajattelunvapaus on jo viety. Ilmiannetaan tavallisia ihmisiä.
Sensuuri on ennennäkemätöntä. Siis Kiinan malli on jo meilläkin.
Maailmantalous nollataan, tulee digitaalinen raha. Siru tai tatuointi, jossa on kaikki tietomme. Ilman sitä ei voi ostaa eikä myydä. Jos sen ottaa, ei voi enää pelastua. Pedon merkki.
Ihmisten yksityisimaisuus riistetään pois. Ihmiset ajetaan kaupunkeihin. Luontoon ei saa enää mennä.
YK on yhdistämässä kaikki maailman uskonnot. Se on Ilmestyskirjan Suuri portto.
Todelliset kristityt, toisinajattelijat ja muuten hankalat vangitaan, viedään vankileireille, osa t a p e t a a n.
Tulee hirvittävä demoninen kontrolliyhteiskunta. Tulee Suuri Ahdistuksen aika. Sellaista ei ole koskaan ollut, eikä enää koskaan sellaista tule.
Antikristus nousee.
Ihmiset menevät maitten ja merten taa ja etsivät Jumalaa, mutta eivät Häntä enää löydä. Täydellinen pimeys laskeutuu.
Ap
Toivotan teille kaikille kaikkea hyvää, suojelusta ja varjelusta.
Pyydän että rukoiltaisiin Suomen, itsemme sekä ihmiskunnan puolesta <3
Ainakin minulla on hätä ja toivon koko sydämestäni että olen väärässä.
Ap
Ps. Ruben Stillerin ohjelma saattaa löytyä netistä, en kuitenkaan ole varma.
Kaik` elon etsijät eksynehetkin, tulkaa kotiin!
Kohta jo korpien komerot tummuu.
Aurinko sammuu.
Pimeys peittää maan.
Portit suljetaan.
Eivätkä aukene enää koskaan.
-Eino Leino-
Vaikka Trump on kömpelö, öykkäri ja hölmö, niin 100 kertaa hän, kuin pe da ri Biden.
Vierailija kirjoitti:
Toivotan teille kaikille kaikkea hyvää, suojelusta ja varjelusta.
Pyydän että rukoiltaisiin Suomen, itsemme sekä ihmiskunnan puolesta <3
Ainakin minulla on hätä ja toivon koko sydämestäni että olen väärässä.
Ap
Ps. Ruben Stillerin ohjelma saattaa löytyä netistä, en kuitenkaan ole varma.
Satanistimusiikkia nuoruudessaan esittänyt Halla-aho palvoo vääriä jumalia ja vie Suomen kansan ikuiseen pimeyteen. Muistakaa tämä rukouksissanne!
Trumpistit nuo pateettiset pimahtaneet aivopiereskelijät.