Tapailisitko miestä jolla on Fleshlight?
Kommentit (35)
Voisin tapailla, eikä häiritsisi. Haluaisin kokeilla käyttää sitä miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Voisin tapailla, eikä häiritsisi. Haluaisin kokeilla käyttää sitä miehen kanssa.
Oijoi, nyt tuli kiva idea tähän liittyen! Harmi kun en ole parisuhteessa. :(
Naisille sallitaan kaikenlaiset lelut ja se on ok, mutta miehelle ei. Miksi suhtautuminen ei ole tasa-arvoista? Kukaan ei varmasti edes kysy että tapailisitko naista jolla on joku sauva tms. Ei ole oikein.
Miehelläni on useampikin. Meillä molemmilla on muutenkin paljon seksileluja niin yksin, kuin yhdessäkin käytettäväksi. Ei siis häiritse tippaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisille sallitaan kaikenlaiset lelut ja se on ok, mutta miehelle ei. Miksi suhtautuminen ei ole tasa-arvoista? Kukaan ei varmasti edes kysy että tapailisitko naista jolla on joku sauva tms. Ei ole oikein.
Lue nyt alkuun vaikka nuo ensimmäiset vastaukset. Tuo kommenttisi alkaa olla jo aika kulunut.
Tapailen. Sinkkuna oli sellaisen hankkinut. Miksi se mua haittaisi?
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka käyttää sauvaa olisi kyllä saanut ihan oikeaakin seksiä. Miehet kun tunnetusti ovat kevytkenkäisiä.
Mutta mies joka vetelee fleshlightiin on säälittävä luuseri joka jäi ilman naista.
Mistä minä sen tietäisin, että hänellä on? Oikeastiko ajattelet, että hän käyttäisi sitä minun läsnäollessani?
"Lue nyt alkuun vaikka nuo ensimmäiset vastaukset. Tuo kommenttisi alkaa olla jo aika kulunut. "
Millä tavalla se on kulunut? Vastasin alkuperäiselle. Minusta tuollaista ei pitäisi edes kysyä.
Eikös fleshlight oo melkein sama asia kui dildo? :o Tuskin tollane o kenellekään ongelma. :) M25
No ei häiritse yhtään. Kivahan se vaan on, että mieskin nauttii ja onhan mullakin kaikenlaisia pöristimiä (tosin mieheni hankkinut). Itse hommasin hänelle sen Fleslightin ja välillä yhdessä käytellään sitä mieheeni.
En osaa kuvitella naista, jota haluaisin panna, joka suhtauisi seksileluihin mitenkään muuten kuin erittäin myönteisesti. Seksikielteiset ja estoiset naiset eivät ole oikeutettuja siittimeeni.
Miehelläni on. Meiltä nyt löytyy muitakin välineitä. Mikä minä olen määräämään kun harrastetaan omaa kivaa, mitä sillon käyttää.
Ei miehenikään välitä millä sauvalle vetelen sillon.
Vierailija kirjoitti:
No ei häiritse yhtään. Kivahan se vaan on, että mieskin nauttii ja onhan mullakin kaikenlaisia pöristimiä (tosin mieheni hankkinut). Itse hommasin hänelle sen Fleslightin ja välillä yhdessä käytellään sitä mieheeni.
Kiitos hyvästä ideasta, toi yhteinen käyttö.Pitääkin antaa pukin tuoda miehelleni.
Olen harkitsemassa joululahjaksi miehelleni. Varmaan hyvä lelu miehelleni. T: vaimo
Ei häiritsisi, jollei se olisi seksistä pois. Minullakin on pari seksilelua.