Tapailisitko miestä, joka matkustaa ilman sinua?
Ei maksa siitä, että pääsisit mukaan, jos et itse pysty maksamaan?
Kommentit (13)
Tapailen jo. Meillä on yhteisten reissujen lisäksi omatkin reissut ja ihan itse kaikki aina maksetaan.
Tottakai. En oleta että mies maksaa seurastani.
Ei kai tapailuvaiheessa vielä olekaan oletuksena se, että matkoille pitää mennä yhdessä?
Itse kyllä olettaisin, että tapailuvaiheessa kumpikin maksaa omat matkansa. Ja seurustellessa oikeastaan myös. Joten en tiedä, miten tämä maksamattomuus tulisi ilmi? Jos mies nostaisi sen esiin ja korostaisi asiaa, tyyliin "olen lähdössä paikkaan X ja en sitten maksa sinun matkaasi" tai "voit tulla mukaan vaan jos maksat itse" niin tuo olisi taas sitä epähienoa töksäyttelyä, josta tulisi sen verran asperger-vibat, että kyllähän se miehen viehättävyyteen minun silmissäni vaikuttaisi. Täysin ok olisi, jos hän sanoisi vaan lähtevänsä reissuun paikkaan X.
Kyllä tapailisin. Teemme molemmat omia reissuja tahoillamme ja omien ystäviemme kanssa.
Ei kai joka paikkaan tarvitse pariskuntana mennä? Ja muutenkin minua inhottaisi elää miehen rahoilla - olen aikuinen ihminen ja osaan seisoa omilla jaloillani.
Parisuhteessa en enää haluaisi, että mies matkustaa ilman minua, mutta matkailusta pitäminen on välttämättömyys tai matkustan yksin. Jokainen maksaa tietenkin omat matkansa, hotellihuoneen jakamisessa kulut puolittuu joka tapauksessa.
Entä jos miehen lapsi asuu ulkomailla niin antaisitko miehen käydä katsomassa lastaan muutaman kerran vuodessa ilman uhkailuja?
Oletko ap maksullinen? Vai mistä on kyse?
Vierailija kirjoitti:
Entä jos miehen lapsi asuu ulkomailla niin antaisitko miehen käydä katsomassa lastaan muutaman kerran vuodessa ilman uhkailuja?
Miksi hemmetissä uhkailisin miestä joka käy tapaamassa lastaan?!
Minun harrastuksiani ei tarvitse kenenkään maksaa. Jos minulla ei ole varaa matkustaa, en matkusta. Kumppani saa tehdä vapaa-ajallaan ihan mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hemmetissä uhkailisin miestä joka käy tapaamassa lastaan?!
Tiedätkö, että on monia naisia jotka luulevat, että miehen lapsi haittaa heidän parisuhdettaan?
Riippuu vähän siitä minne matkustaa. Poikien reissu Bangkokiin olisi epäilyttävä.
En.