Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet aikuisesta joka pitää Harry Potter -kirjoista?

Vierailija
15.02.2014 |

ev

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*tykkään*

Vierailija
2/12 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ottaen huomioon, että aikuinen on ne kirjoittanut, painanut, markkinoinut ja myynyt, niin ihan normaalia tykätä niistä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. Itsekin pidän Harry Pottereista.

Vierailija
4/12 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän häntä ihmisenä, joka nauttii hyvästä tarinankerronnasta ja pitää lukemisesta. Olen itse 30 v mies ja olen aikanaan lukenut ne kaikki. Mielestäni ne eivät ole pelkästään lastenkirjoja, vaan kaikenikäisille sopivaa fantasiaa ja kokonaisuudessaan aivan loistava tarina ja maailma. Jos Stephen King fanittaa Rowlingia ja Pottereita, voin minäkin. :D

Vierailija
5/12 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavia kirjoja! Itsekin luin sarjan läpi kun tyttäreni innostui kirjoista reilu kymmenen vuotta sitten. Olisin vain iloinen jos löytäisin toisenkin keski-ikäistyneen sarjan fanin.

Vierailija
6/12 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

#5, täällä ollaan myös!

Vierailija
7/12 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina harrastanut tfantasiaa. Piti lahjoa lapset elokuviin kun isi ei kehannut yksin mennä kattoon. 

Vierailija
8/12 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään myös. Luin kolmenkympin korvilla koko sarjan "yhdeltä istumalta" ja nyt 7 v. myöhemmin luen niitä lapsilleni. Muuten en fantasiasta välitä, enkä leffojakaan ole nähnyt. Kirjat on vaan mielettömän hyvin kirjoitettu, mukaansatempaavia ja jotenkin rakastettavia.

Vierailija
9/12 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään myös, ja olen aikuinen :) En kai ajattele mitään kummempaa. Muuten, jos muut olette lukeneet ne niin monta kertaa että muistatte useita kohtia (tai vaikka koko tarinan) lähes ulkoa, tehokas tapa opiskella vierasta kieltä on hankkia teokset äänikirjoina ;)

Vierailija
10/12 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin veikata, että jo nyt ja tulevaisuudessa useammat aikuiset tykkäävät niistä, koska monelle lapselle ja teinille ne ovat olleet todella tärkeitä kasvun aikana ja niitä on fanitettu pitkään. Ei se rakkaus kirjoihin yhtäkkiä muutu, kun aikuiseksi muka kasvetaan.

Vierailija
11/12 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kasvoin Harry Pottereiden parissa. Olivat (ja ovat edelleen) mulle tosi tärkeitä ja tavallaan kasvoin samaa tahtia hahmojen kanssa. Yksinäisenä koulukiusattuna ne oli mulle henkireikä, pakenin välitunneiksi viereiseen metsään ja Tylypahkaan. Viime vuonna penkkareissa pukeuduin Bellatrix Lestrangeksi ja muutakin Potter aiheista rekvisiittaa, esim. medaljonki hirnyrkki ja pari koulukaapua.

Ikää tulee parin kuukauden päästä täyteen 20. Jotkut ehkä nauraa, et mä huitelen ihan arkenakin välillä koulupuvun kravatti, liivi tai kaulahuivi kaulassa, mutta ei kiinnosta.

Vierailija
12/12 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 jatkaa. Kirjatkin multa löytyy kolmella kielellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi