VOISIKO TEKNIIKAN POJAT/TYTÖT JO PIKKUHILJAA HÄVITTÄÄ TUON VASEMMASSA REUNASSA POUKKOILEVAN PALKIN?
Vai oletteko täysin kynnettömiä? Harrastelijapohjaltako tätä ylläpidetään?
Kommentit (17)
Ei siellä kyllä mitään palkkia ole, saati sitten poukkoikevaa sellaista.
Mulla on alareunassa ärsyttävä palkki missä sydän, tweet ym...
Kyllä siellä on. Siitä oli jossain ketjussa ruutukaappauskin linkitetty. Mobiilissa se näkyy eri tavalla. Voi toki riippua selaimestakin.
Minullakin näkyy vasemmassa laidassa hetken aikaa kokomusta palkki, kun avaan uuden välilehden. Käytössä läppäri, Windows 10 ja Firefox.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin näkyy vasemmassa laidassa hetken aikaa kokomusta palkki, kun avaan uuden välilehden. Käytössä läppäri, Windows 10 ja Firefox.
Tätä juuri tarkoitan. Minullakin sama kokoonpano.
Ap
Läppärillä ja Firefox, ei näy mitään ylimääräistä.
Minkä palkin? Ei ole mitään palkkeja...
Ei näy mitään ylimääräistä ainakaan mulla. Vika on omassa koneessasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mulla sama kokoonpano muttei mitään mustia palkkeja vasurilla.
Kokeilin Firefoxilla ja Vivaldilla. Vivaldi perustuu samaan Chromiumiin kuin Chrome ja nykyinen Edge ja moni muu.
Firefoxilla se palkki vilahtelee vasemmassa reunassa, kun avaa jonkin keskustelun tai vaihtaa ketjun sivua. Vivaldilla sitä ei näy.
(PC, Windows 10 R2004.)
Androidilla näkyy erilainen häiriö. Myös muulla kuin Firefoxilla.
Twitter palkki tosiaan on tossa alussa, mutta se on vain info, eikä sitä voi klikata, Varmaan se on kaikille selvä? Siellä tekniikan puolellakin??? ? Kai?
Vierailija kirjoitti:
Harrastelijapohjaltako tätä ylläpidetään?
Ainakin modöräättörit on ilmeisesti värvätty vihreiden feministijaoston radikaalista siivestä.
Kyllä tuossa jotain ylimääräistä vilahtelee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mulla sama kokoonpano muttei mitään mustia palkkeja vasurilla.
Siis se vilahtaa vain hetken siinä vaiheessa kun sivu latautuu.
Ei täällä poukkoile mitään. Ehkä vika on siellä sinun laitteessasi.