G: Oletko vapaaehtoisesti lapseton,
...tahattomasti lapseton, vahingossa lapsellinen, vapaaehtoisesti lapsellinen vai mikä? Siinäpä se kysymys.
Kommentit (11)
Olen vapaaehtoisesti lapseton, en ole koskaan halunnut lapsia. Olin tätä mieltä jo pienenä ja päätös pitää. Ikää on 35 ja en osaa edes kuvitella itseäni äidiksi.
Vapaaehtoisesti lapseton. En ole myöskään halunnut koskaan lapsia.
Lisäisin vielä, että Suomessa kukaan ei ole vahingossa lapsellinen. -4
Olen vapaaehtoisesti ja tahallisesti lapsellinen.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 21:19"]
[/quote]
Miten niin ei?
(Ja jos onkin, niin tuon nelosen kommentin jälkeen ei ainakaan puhu siitä tässä ketjussa. Koska kyllähän jokaisen on tiedettävä, että jos harrastaa seksiä, voi tulla vanhemmaksi. Huoh.)
t. yksi tahattomasti lapseton, joka sairastui vakavasti ennen lisääntymistään
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 21:21"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 21:19"]
[/quote]
Miten niin ei?
[/quote]
Koska nainen saa käytännössä aina abortin, jos ei halua lasta. Lapsen saaminen aina tietoinen päätös. (No, kerran kymmenessä vuodessa tulee esiin jokin "en tiennyt olevani raskaana" -tarina.) -4
Voi tsiisus. Mies ei saa aborttia aina, jos ei halua lasta. Kondomi voi mennä rikki. Ja ei, abortti ei ole miehen päätettävä asia.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 21:30"]
Voi tsiisus. Mies ei saa aborttia aina, jos ei halua lasta. Kondomi voi mennä rikki. Ja ei, abortti ei ole miehen päätettävä asia.
[/quote]
Hmm, hyvä pointti. Olisi pitänyt puhua tuossa edellä vain naisista. -4
Nyt kun kysytään niin kyllä olen vapaaehtoisesti lapseton. En voisi kuvitellakaan itseäni vanhemmaksi. En kuitenkaan toitota asiaa ympäri maailmaa ja luule että kaikkia kiinnostaa kuten miratiilikaiset tekevät.
Tahattomasti lapseton. Syystä etten ole löytänyt miestä.