Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystäväni äiti ihmettelee kun en muka käy hänellä koskaan kylässä

Vierailija
01.11.2020 |

Olen käynyt toissakuukautena hänen ja uudehkon miehensä luona kaksikertaa ja siinä kuussa oli yhdet synttärijuhlatkin. Tänään sitten mies kertoi miten he ihmettelevät kun en muka käy heillä tarpeeksi ja välttelen heitä. Ihmettelin ensimmäisiä kertoja kun heille menin kun äidin miesystävänsä alkoi selittää miten minun täytyy mennä heillä kaapeille että olisin heillä niinkuin kotonaan... En mene edes läheisten serkkujeni luona kaapille.

Tuntuu niin hassulta koska olen vuosia ollut itsenäinen ja vanhempani eronneet. En koe millään tavalla että olisivat minulle "perhettä" Eiväthän ne minun sukulaisia ole?! Huomenna oli taas kutsuttu sinne. Emme tule hänen äitinsä kanssa edes kovin hyvin toimeen. Aina puhuu miten osti sitä ja tätä ja tuputtaa tavaraa. Kerran loukkaantui miehelle kun en ottanut yksiä käytettyjä kaverinsa vaaleanruskeita matalia saappaita. Pitäisikö etäännyttää välit?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin outoa sekin että käytän paljon mustia korkonilkkureita niin hän yritti antaa tuttunsa vanhoja ruskeita matalia saappaita minulle. Tuijotti hämmästyneenä kerran alaspäin kenkiäni joissa 8cm korot vaikken ole kuin 166cm pitkä.

Vierailija
22/22 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja loukkaantuneita viestejä miehelle lähetteli kun en kenkiä ottanut. Mitä hakee tuolla mielistelyllä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi