Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harvalla miehellä on varaa haukkua naisen riippurintoja,

Vierailija
01.11.2020 |

selluliittia tai pientä pömppömahaa, sillä harvalla miehellä on treenattu vartalo ja sixpäck itsellään, ja harvalla on myös keskivertoa isompi penis, ainakaan suomipojilla.

Joten mitä naiset pelkäätte miesten antamaa arvostelua?

Ja mikä saa teidät miehet kuvittelemaan että teillä on varaa arvostella naisen vartaloita?

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi tarkastella omaa käyttäytymistä. Vähintään yhtä rumasti ja julmasti naiset haukkuvat miesten ulkonäköä. Se on ihan sallittua, kun taas naisten haukkuminen on naisvihaa.

Aivan varmasti naiset ja tytöt kuulevat enemmän arvostelua kuin miehet ja pojat. Esim. lukiolaistyttö voi kävellä raksamiesten ohi ja tuntemattomat keski-ikäiset ( yleensä rupsahtaneet) äijät alkavat ääneen arvostella tytön ulkonäköä. Kuinka monelle teini-pojalle on käynyt niin, että esim. lauma sairaanhoitajanaisia on alkanut huudella: liian pieni kikkeli, liian laiha jne.

Missä helvetin laalaamaassa näitä huutelevia raksamiehiä on vuonna 2020? 

Kenelle teini-tytölle huudetaan pienestä tussusta? 

Ei se ole mukavaa vanhempanakaan. Olin 37 v. kun samassa linja-autossa matkustanut sanoi pikkupilluksi. Olin ainoa matkustaja hänen lisäkseen. Miehille pitäisi antaa tapakoulutusta ennenkuin päästää heidät ihmisten joukkoon.

Mitäs sinä huutelit miehelle ensin? Kukaan tuntematon ei ala bussissa huutelemaan törkeyksiä muuten 

Tietenkin voi alkaa. Minulle on huudettu h*oraa ja ties mitä kun olen vain kävellyt kadulla miettimässä omia asioitani. Kerran lenkillä 3 keski-ikäistä miestä huusi perääni juokse läski juokse (painoin 58kg). Aika kieltäymyksessä saa elää jos ei usko että näitä tapahtuu oikeasti.

Kuuletko muutenkin ääniä?

Vai missä ihmeen roskalähiössä elätte? 

Tämä lenkkijuttu tapahtui Tampereella Tammelan torin vieressä.

Mulle muuten just samassa paikassa yks täysin tuntematon mies alkoi kerran aukomaan päätään, kun pidän itseäni täydellisenä ja kuvittelen itsestäni liikoja. Siis ihminen joka tiesi minusta vain ulkonäön osasi tulla kertomaan tuollaista. Ja parasta oli että sitten vielä kuvitteli että olisin lähtenyt hänen kanssaan treffeille.

Onko tällainen mies ketjun naisten mielestä normaali mies? Ihan tosissani kysyn? 

Ei ole normaali. Miesten mielestä voi olla, sillä pelimiesoppien nainen kiinnostuu, kun mies antaa naiselle pyytämättä negatiivista palautetta naisen ulkonäöstä. Tästä tuli kesällä jopa telkkarista amerikkalainen dokkari.

No on kyllä hemmtin huono pokausneuvo. Ehkä tuo voi toimia jollain adoniksella mutta jos näytät naamasta stereotyypiseltä nörtiltä, sulla on pituutta hikisesti 170cm ja paino pikkasen ylipainon puolella (kuten tuolla miehellä joka minua lähestyi), ei välttämättä tehoa samalla tavalla.

Vierailija
82/82 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkuminen ylipäätäänsä kertoo älykkyysosamäärästä.

Viisas osaa pitää mölyt sisällään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä