Tapailumies kommentoi seksin jälkeen ulkonäköäni sanoilla "Olet kuuma kissa mut jos laihtuisit 5 kiloa niin olisit täydellinen"
Kommentit (21)
Sanoisin miehelle että jos sulla olisi 5cm pidempi niin sinä olisit kuuma rakastaja. Ja mies lähtee luonnollisesti vaihtoon, sehän on selvää.
Vaihda miestä! Kuuma kissa saa paremmin käyttäytyvänkin!
Jos sulla ois käytöstapoja voitais jatkaa tapailua.
Kuullostaa kivalta. Harva ihminen on täydellinen kenellekään.
Pudottamalla pikkuisen painoa olisit täydellinen ainakin jollekin, wau!
Miks ei sais olla rehellinen ? Itse laitan yleensä nuo vinkit kyllä tekstarilla, on törkeetä sanoo suoraan päin naamaa. Esim. kun ehdotan että leidin kannattais hankkia silarit, voi tulla turpaan. Vaikka ihan hyvän tahtoisena sanon. Niin tekstari on parempi.
"Tinder-pelimies käyttäytyi tökerösti" vol. 10 987.
Monta kertaa on mulle sanottu jotain tollasta ja se on aina se sama 5 kiloa mitä miehet ajattelee että mun pitäisi laihtua. Tai ehkä se on vaan joku tapa vähän saada itseni tuntumaan huonolta että mies saa pidettyä "vallan" itsellään.
Satakiloa miesläskipäätä oluella ja juustonaksuilla...
👍
Jotenkin haiskahtaa miehen kirjoittamalta. Rehellisyys on nasta juttu, mutta kaiken ajattelemansa ulostaminen tekee ihmisestä vähän vastenmielisen ja "erityisen".
Ai sulla on mun exä J!
Tunnen hänellä minun jälkeeni olleen heilan, ja sama 5 kg oli hänellekin sanottu!
Se on merkki siitä, että on aika vaihtaa seuraavaan. Sillä tuosta kommentista se lähtee jatkumaan pahempaan päin kohti lytättyä itsetuntoa. "Et sinä muitajaan saa"
Mä sanoisin et mies vois kasvattaa käsilihaksia niin ei olis lonkat niin kipeenä naimisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
"Tinder-pelimies käyttäytyi tökerösti" vol. 10 987.
Ei kannata uskoa kaikkea mitä palstalla kirjoitetaan. Aloitus on täyttä satuilua, ja miehen eikä naisen käsialaa.
Törkee äijä. Toivottavasti et oo enää missään tekemisissä!
Vaikuttaa siltä, että sinulla on edessä esterata; kun ensimmäinen este, eli se viisi kiloa on laihdutettu, on aina toinen vaatimus edessä ylitettäväksi. Mies siis asettaa jo tässä vaiheessa suhteelle raamit, hän määrittelee mihin sinun tulisi pyrkiä, jotta miellyttäisit häntä. Näitä kun lähdet toteuttamaan niin helpostit unohdat sen oleellisen kysymyksen, eli miellyttääkö itse mies lopulta sinua?
No etköhän sinä ole jo reagoinut, vai tulitko tänne kysymään, miten pitäisi reagoida hypoteettisessa tilanteessa?
Mulle on sanottu samoin, paitsi että 10 kg. No, laihduin sen verran (toisesta syystä) ja tyyppi oli ihan pettynyt, kun minusta ei tullutkaan nuoren Pamela Anderssonin näköistä sillä kymmenen kilon pudotuksella.
Vierailija kirjoitti:
Miks ei sais olla rehellinen ? Itse laitan yleensä nuo vinkit kyllä tekstarilla, on törkeetä sanoo suoraan päin naamaa. Esim. kun ehdotan että leidin kannattais hankkia silarit, voi tulla turpaan. Vaikka ihan hyvän tahtoisena sanon. Niin tekstari on parempi.
Hyvän ... tahtoisesti sanon ettet ole itse lähelläkään täydellistä. Törppö, muttei sanota sitä ääneen. Mutta muistathan sentään olla rehellinen ennen sitä panoa.
Miksi ei tapailuvaiheessa saisi sanoa rehellisesti mitä ajattelee, mistä tykkää ja mistä ei? Joillekin lihavuus on ehdottomasti noup!, kuten minulle.
On minullekin sanottu, että onpa sulla pienet tissit, mutta sanon siihen vaan, että tällaiset on ja jos tykkäät isommista, niin etsi sellainen. En todellakaan vedä rehellisestä kommentista hernettä nenään, koska arvostan sitä, että sanoo suoraan mitä ajattelee. Ja itsetunnostahan siinä loppupelissä on kyse , kun arvostaa itseään, ei ole mitään tarvetta loukkaantua toisen kommenteista.
Ja useinhan kommentti kertoo kommentoijasta itsestään enemmän kuin siitä, ketä kommentoidaan...
Tarkoitti kai 10 kg? 5 kg ei juurikaan näy missään. Outo mies.
Ja tyhmä.