Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turun yöelämä viikolla?

Vierailija
15.02.2014 |

Onkos kellään tietoa mihin yökerhoon kannattaisi suunnistaa esim. keskiviikkona? Viikonloppuisin olen usein töissä tai kotipaikkakunnalla kuten nyt, mutta keskellä viikkoa pääsisi bilettää :) Onko mikään paikka täynnä tanssilattiaa myöten, vai kumiseeko kaikki tyhjyyttään + onko edes auki mikään... kokemuksia kaipailisin :).

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forte ilmeisesti on auki... onko se ainoa? jos on, niin millainen paikka minkälaista väkeä käy, tietääkö kukaan?

Vierailija
2/27 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dynamossa oli hiljasta keskiviikkona kun kerran kävin viime syksynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fortea minäkin liputan.. Keski-ikä siellä ei kovin korkea tosin, mutta ainakin viimeksi oli keskellä viikkoa suht täynnä.

Vierailija
4/27 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kattoo opiskelijabileet.net sivulta et millasia opiskelijabileitä on viikolla ja missä baarissa. Sillon on porukkaa liikkeellä hirmusesti, riippuen tietty bileistä. Ja halvat juotavien hinnat taattu. Ajottuu yleensä keskiviikkoon ja torstaihin opiskelijabileet

Vierailija
5/27 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 01:18"]

Kannattaa kattoo opiskelijabileet.net sivulta et millasia opiskelijabileitä on viikolla ja missä baarissa. Sillon on porukkaa liikkeellä hirmusesti, riippuen tietty bileistä. Ja halvat juotavien hinnat taattu. Ajottuu yleensä keskiviikkoon ja torstaihin opiskelijabileet

[/quote]

Siellä on vaan vähän orpo olo haalariväen seassa, jos ei ole itse opiskelija... Tai ainakin jos on vielä vanhempi kuin useimmat opiskelijat sen lisäksi. 

Vierailija
6/27 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun oon viikolla ollut Fortessa, niin siellä on kyllä riittänyt jengiä. Ikähaitari joku 20-30. Ulkomaalaisia toki jonkun verran, mut ei niistä nyt niin paljon haittaa ole ollut.

Vierailija
7/27 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forteen vaan :)

Vierailija
8/27 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fortessa kävin kerran viikolla. En tykännyt yhtään koko mestasta, en osaa edes eritellä miksi. Olen 23v ja mielestäni muu asiakaskunta oli samanikäistä - 35v.

Vierailija
9/27 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikolla aika kuollutta. Huono homma tietysti, jos haet panoa sieltä. Jos meet kavereitten kanssa, niin pelkästään hyvä asia. Tilaa riittää ja palvelu pelaa paikassa kun paikassa.

Vierailija
10/27 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Vegasko ei ole auki?

Vierailija
11/27 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 19:45"]

Fortessa kävin kerran viikolla. En tykännyt yhtään koko mestasta, en osaa edes eritellä miksi. Olen 23v ja mielestäni muu asiakaskunta oli samanikäistä - 35v.

[/quote]

Ok. Kukaan muu käynyt Fortessa koskaan? kuulostaa ihan hyvältä tuo asiakaskunnan ikä, mut onko kaikki pelkkiä ulkomaalaisia? joskus kuullut jotain tuollaista..

Vierailija
12/27 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sunnuntaisin(kaan) ei ilmeisesti mitään tapahdu missään?

Vierailija
13/27 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegasissa on keskiviikkona haalaribileet :D

Vierailija
14/27 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 20:30"]

Vegasissa on keskiviikkona haalaribileet :D

[/quote]

onkohan siellä ihan ulkopuolisena jos ei kuulu porukkaan..?

Vierailija
15/27 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nyt... jos yhtään kukaan on käynyt yhtään missään baarissa/diskossa tms. viikolla niin jotain kokemuksia? :D kai Turun kokoisessa kaupungissa nyt joku paikka on missä immeiset käy.

Vierailija
16/27 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
17/27 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida Turussa olla viikolla muuta jytäpaikkaa kuin Forte, minä olen siitä pitänyt silloin kun vielä jossain kävin.

Taitaa viikolla olla enempi pubi meininkiä ja istuskelua.

Vierailija
18/27 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 21:34"]

Ei taida Turussa olla viikolla muuta jytäpaikkaa kuin Forte, minä olen siitä pitänyt silloin kun vielä jossain kävin.

Taitaa viikolla olla enempi pubi meininkiä ja istuskelua.

[/quote]

Oliko Forte enemmän tyhjä vai täynnä :)? semmoista täydempää paikkaa missä olisi tanssimassa muitakin ihmisiä, etsin. 

Vierailija
19/27 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele menemään Vegasiin/Lyniin ylipäätään, nehän on ihan opiskelijamestoja all the way :D Ei siellä koskaan ole ollut 30-vuotiasta vanhempaa ainakaan kun ite olen ollut.

Voishan sitä mennä Forteen tai Apolloon, ja mikä se tanssiravintola on nykyään jossa aiemmin oli Taivas/Galaxi tms. Mutta viikolla paras vaihtoehto lienee istuskelubaari, mene Edisoniin.

Vierailija
20/27 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 21:48"]

En suosittele menemään Vegasiin/Lyniin ylipäätään, nehän on ihan opiskelijamestoja all the way :D Ei siellä koskaan ole ollut 30-vuotiasta vanhempaa ainakaan kun ite olen ollut.

Voishan sitä mennä Forteen tai Apolloon, ja mikä se tanssiravintola on nykyään jossa aiemmin oli Taivas/Galaxi tms. Mutta viikolla paras vaihtoehto lienee istuskelubaari, mene Edisoniin.

[/quote]

Apollp kait viikkosin kiinni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan