Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kateellinen parisuhteissa oleville!

Vierailija
01.11.2020 |

Myönnän sen.

Olkaa onnellisia te, jotka saatte olla ja jakaa elämän kumppanin kanssa!!

T: Yks joka kuolee yksinäisyyteensä

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat ajatukset.

Vierailija
2/17 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kurjaa. Korona-aika on rankkaa sinkuille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ich auch.

Vierailija
4/17 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niin kummoista ole se parisuhde.

Vierailija
5/17 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Muutama vuosi mennyt ihan kivasti sinkkuillen mutta nyt alkaa tuntua siltä että voisin olla valmis uuteen suhteeseen. Tosin ei jaksaisi juuri tehdä asialle mitään joten tyydyn kadehtimaan 😅

Vierailija
6/17 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samassa tilanteessa lähes koko elämäni, mutta nyt nautin täysillä parisuhteesta. Kyllä sinullekin päivä koittaa. :)

Vierailija
7/17 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata olla kateellinen. Monet parisuhteista on aika onnettomia, mutta ei ihmiset siitä huutele. Itsekin ollut tässä vuositolkulla ja haaveillut erosta. Lasten takia en oo sitä toteuttanut. Nyt kuitenkin alkaa tuntuun siltä, että kohta en enää tätä kestä.

Vierailija
8/17 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osuu "se oikea". Jos olet väärän kanssa niin sieltä voi paljastua vaikka ja mitä.

Vierailija
9/17 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuskan, mutta kateus ei kaunista ketään. Löydät varmasti parisuhteen vielä itsekin. :)

Vierailija
10/17 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tod kannata olla kateellinen. Erosin juuri 10 vuoden suhteesta ja tajusin, että tuhlasin ainakin 7 vuotta elämästäni miehen kanssa. Minulle sopii enemmän yksinolo, pari hyvää ystävää ja vakituinen f-buddy. 

Vierailija
11/17 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla tuntuu olevan tabu sanoa, että ei viihdy sinkkuna. Varsinkin, jos on nainen.

Vierailija
12/17 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla kateellinen, jos jostain, onnellisista parisuhteesta. Onnettomia on paljon, nykyään myös omani.

Vierailija
13/17 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata olla kateellinen.

Olen paljon energisempi ja iloisempi vapaana. En usko että sellaista miestä on olemassa, joka hyväksyisi tyylini elää tai edes tekisi kompromisseja.

Ihan pienet asiat, menen nukkumaan ja herään kun itse haluan, jokaisessa parisuhteessa untani on häiritty. Voin mennä illan sijasta heti aamulla herättyäni saunaan, menen ja tulen miten haluan, kotiini saa tulla vieraita eikä tarvitse neuvotella. Pienistä puroista syntyy suuri joki, kaikki energia minkä parisuhde imisi, jää minulle itselleni ja oman elämäni parantamiseen.

Vierailija
14/17 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla tuntuu olevan tabu sanoa, että ei viihdy sinkkuna. Varsinkin, jos on nainen.

Tällä palstalla suurin osa on jo valmiiksi katkeroituneita. Vain kokemattomilla on vielä toivoa.

Vierailija
15/17 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap.

En ole koskaan seurustelllut ja nykyään fyysisesti sattuu kun näen pariskuntia.

N36

Vierailija
16/17 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän ap. Olen aina ollut parisuhdeihminen ja muistan miten jo opiskeluaikana haaveilin parisuhteesta. Ihan että käydään yhdessä kaupassa, jutellaan, on ihminen jolle voi arjessa jakaa ilot ja surut. Kyllä mulla niitä säätöjä oli, mutta ei ne ole sama asia kuin onnellinen, tasavertainen parisuhde.

Onneksi löysin oman rakkaani myöhemmin. Yhdessä jo parikymmentä vuotta ja onnellisia ollaan edelleen. Minusta on kivaa kun voi jakaa elämänsä toisen kanssa. Toiset viihtyy yksinkin mutta minulle on parempi näin. Toivon, että sinäkin vielä löydät elämäsi rakkauden!

Vierailija
17/17 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lopen kyllästynyt tähän touhuun, kun aina saa rukkaset ja kaverikortin kun viimein puran toiselle tuntemukseni. Sitä ennen toinen on flirttaillut, kosketellut, hakeutunut liiankin lähelle ja tuijotellut. Miksi teette näin, ellei tarkoitus ole herättää toisen kiinnostusta? Lopettakaa se ja kohdelkaa sitten sitä toista kuin kaverina. Minä en ainakaan kohtele kavereitani kuin kiinnostuksen kohdetta. Pännii tollaset leikkijät.