Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mitä ajattelet työpaikkakiusatusta naisesta?

Vierailija
01.11.2020 |

Nainen vaihtoi työpaikkaa. Hän on ollut joskus myös jonkin verran koulukiusattu. Hänellä ei ole hirveästi ystäviä.

Mitäs miehet ajattelette? Parisuhdetta ajatellen siis :)

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän kiusattuja liian tosikoina, enkä halua tosikon kanssa parisuhteeseen. Aikuisena pitäisi jo osata vasta huumorilla ja laittaa asiaton käytös käyttäytyvän puutteellisuuden piikkin. Ja sen verran pitäisi olla itsetuntoa, että se lapsuus on jo ainakin annettu anteeksi.

Kiusaajalla on aina täysi vastuu.

Aikuisen kiusaajan täytyy olla hyvin häiriintynyt, onneton ja kaikinpuolin säälittävä ihminen.

Miksi minun pitäisi vastata huumorilla tai yhtään mitenkään ihmisille, kiusaajille joiden seurasta en välitä. Jokainen on vastuussa käytöksestään. Jos äiti ei tätä heille opettanut niin minä opetan.

Muistan omasta lapsuudestani kiusatun, jos toisenkin joka käsi kyynärpäätä myöden kerjäsi sitä verta nenästään eli haki sitä huomiota.

Kiusaajahan sitä huomiota kerjää!! Säälittävä raukka 🤣

Hih hih

Vierailija
22/50 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne ystävät kertoo aika paljon ihmisestä, jos niitä ei oikein ole ja työpaikkaakin joutunut vaihtamaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on huono juttu, jos ei niitä kavereita ole, eikä omia harrastuksia ja nainen eläisi vain sen parisuhteen kautta.

Miksi hänellä ei olisi harrastuksia. Oletteko te kaikki näin riippuvaisia muista ihmisistä ja muiden mielipiteistä.

En minä vaan ole, enkä tuollaista muiden mukana sokeasti menijää parisuhteeseen huolisikaan. Minulla on ihan omat juttuni ja kiinnostuksenkohteeni.

T. Se joskus kiusattu

Sinä kuulostat oikein mukavalta ihmiseltä :D

Niin olenkin, en koskaan juorua, puhu pahaa tai kiusaa muita. Enkä parisuhteeseen huoli ihmistä joka tälläisia ihmisiä jotenkin tukee. Tai joka ei osaa muodostaa omia mielipiteitä.

Minusta sinä kuulostat aika tympeältä ihmiseltä, joka luulee olevansa muita parempi ihminen.

Vierailija
24/50 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne ystävät kertoo aika paljon ihmisestä, jos niitä ei oikein ole ja työpaikkaakin joutunut vaihtamaan...

Ja nimenomaan ihmissuhde ongelmien takia joutunut vaihtamaan työpaikkaa. Ei anna kovin hyvää kuvaa.

Vierailija
25/50 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusattuna tiedän miltä hänestä tuntuu. :/ Yrittäsin pohtii kuinka kiusaamisen saisi loppumaan. Voisin iha hyvin seurustella. Jonkilaista suojaa voisi antaa naiselle tai jotain. M25

Vierailija
26/50 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on huono juttu, jos ei niitä kavereita ole, eikä omia harrastuksia ja nainen eläisi vain sen parisuhteen kautta.

Miksi hänellä ei olisi harrastuksia. Oletteko te kaikki näin riippuvaisia muista ihmisistä ja muiden mielipiteistä.

En minä vaan ole, enkä tuollaista muiden mukana sokeasti menijää parisuhteeseen huolisikaan. Minulla on ihan omat juttuni ja kiinnostuksenkohteeni.

T. Se joskus kiusattu

Sinä kuulostat oikein mukavalta ihmiseltä :D

Niin olenkin, en koskaan juorua, puhu pahaa tai kiusaa muita. Enkä parisuhteeseen huoli ihmistä joka tälläisia ihmisiä jotenkin tukee. Tai joka ei osaa muodostaa omia mielipiteitä.

Minusta sinä kuulostat aika tympeältä ihmiseltä, joka luulee olevansa muita parempi ihminen.

Kuulostan tympeältä koska en halua mennä muiden mukana ja kiusata??

Haluatko sinä useinkin kontrolloida muita?

Vierailija
27/50 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nimenomaan ihmissuhde ongelmien takia joutunut vaihtamaan työpaikkaa. Ei anna kovin hyvää kuvaa.

Minä vaihdoin, silloinen pomoni sanoi minun olevan äärimmäisen kiltti ihminen.

Sinussa on jotain pahasti vikaa jos et ymmärrä kenenellä on vastuu.

Vierailija
28/50 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tosiaan anna, SIITÄ TYÖPAIKASTA.

Vierailija
29/50 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltit luule olevansa aina muiden yläpuolella.

Vierailija
30/50 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä esiintyi työpaikkakiusaamista ja selän takana puhumista. Ja viittaatko siihen, että se ei anna minusta hyvää kuvaa kun jouduin vaihtamaan työpaikkaa? Tyhmähän minä olisin ollut, jos olisin siihen paikkaan jäänyt kun kerta tuli tilaisuus vaihtaa yksikköä. Esimies oli yksi syy vaihtoon myös. 

Nykyisessä paikassani on tuttu esimies, ja työilmapiiri ja työkaverit ovat ihan eri maata. Nyt minulla on hyvä olla, ainakin työpaikan suhteen. Vaikka kyllähän nuo kaikki ikävät kokemukset jäävät mieleen kummittelemaan. 

Ap

Vierailija
31/50 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voisi olla suhteessa kiusaajan kanssa.

Vierailija
32/50 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän kiusattuja liian tosikoina, enkä halua tosikon kanssa parisuhteeseen. Aikuisena pitäisi jo osata vasta huumorilla ja laittaa asiaton käytös käyttäytyvän puutteellisuuden piikkin. Ja sen verran pitäisi olla itsetuntoa, että se lapsuus on jo ainakin annettu anteeksi.

Et ole tainnut joutua koskaan kiusatuksi, jos siihen sinun mielestäsi voi huumorilla suhtautua?

Kiusaajien sympatiseeraaja on itse todennäköisesti osallistunut kiusaamiseen tai hyväksyy tällaisen kieroutuneen ja sairaan toimintatavan muista syistä, eli osallistuu siis joka tapauksessa. Oksettavaa.

Vierailija
33/50 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä kuvittele! 😂

Kiusaajat kuvittelee, siksihän ke kiusaavat.

Minua ei kiinnosta, sinä ja kaltaisesi eivät kiinnosta minua. Minulla on periaatteita.

Kyllä olet sekaisin.

Vierailija
34/50 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Hänellä ei ole hirveästi ystäviä.”

Miksi ei niitä ystäviä ole?

Vierailija
35/50 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä kuvittele! 😂

Minua ei kiinnosta, sinä ja kaltaisesi eivät kiinnosta minua. Minulla on periaatteita.

Kyllä olet sekaisin.

Hih hih

Vierailija
36/50 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä kuvittele! 😂

Kyllä olet sekaisin.

Girl power💪

Vierailija
37/50 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Hänellä ei ole hirveästi ystäviä.”

Miksi ei niitä ystäviä ole?

Koska suurin osa ihmisitä juoruaa ja puhuu muista selän takana pahaa.

Olen mielummin yksin kuin ilkeiden ihmisten kanssa. Enkä koe menettäväni yhtään mitään!

Miksi koet tärkeäksi mielistellä kaikkia?

Vierailija
38/50 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä. Kaikenlaiset kiusaamiset ovat mielestäni kohtuutonta kohtelua. Etenkin jos ihmiset ovat työpaikassa tietyissä tehtävissä ja asemissa, eivätkä käytännössä pääse eroon ympäröivistä ihmisistä. Kyllä ihmisten pitää osata käyttäytyä asiallisesti ja ystävällisesti kaikkia kohtaan. Olen itsekin joutunut tilanteeseen, jossa vaikkapa vakituinen tai hieman paremmassa asemassa oleva alkaa kohdella kaltoin niin minua kuin muita. Kyse ei mitenkään ole kiusattujen ominaisuuksista, jos joku käyttää asemaansa hyväkseen. Kiusatut eivät anna lupaa kohtelulleen olemalla töissä tietyssä paikassa tai asemassa.

Vierailija
39/50 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen, jolle kiusaaminen on ilman muuta ja yksiselitteisesti eroperuste.

Vierailija
40/50 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Täällä toinen, jolle kiusaaminen on ilman muuta ja yksiselitteisesti eroperuste."

Tarkennus: toinen osapuoli olisi siis kiusaaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi