Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytkö eri kaupoissa hakemassa tarjoustuotteita vai

Vierailija
15.02.2014 |

ostatko kaiken yhdestä paikasta riippumatta siitä mitä maksaa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/26 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun auto on käytössä niin käyn kaikissa kaupoissa kerralla joihin on asiaa, eli haen hyviä tarjoustuotteita jos on. Kävellen käyn yleensä kahdessa jotka ovat lähekkäin, kun kaikkea tarvittavaa ei saa yhdestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakisin enempi tarjouksia esim. Prismasta ja Cittarista, mutta näin opiskelijana kun en omista autoa, niin ei ole aina aikaa lähteä pitemmälle kauppaan tarjous jauhelihan takia. Talvella kun se pyöräilykään ei ole niin helppoa...

Vierailija
4/26 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juokse, arvostan enemmän aikaani, kun sitä että säästän muutaman lantin käymällä useassa kaupassa. Jenkeissä, missä toi extreme couponing on suosittua on ihan laskettu, että ihmiset säästäisivät paljo enemmän tekemällä osa-aika työtä sillä ajalla minkä tuhlaavat tarjousten perässä juoksemiseen.

Vierailija
5/26 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen nuorempana ostin yhdestä paikasta. Nyt fiksumpana vanhempana käyn hakemassa lihat eri kaupasta (-30%) tiettynä viikonpäivänä ja noin kerran kuukaudessa (oikeastaan pitäisi näin tehdä kerran viikossa) haen Lidlistä halvempaan hintaan lounaseväitä, jogurtteja, hedelmiä/vihanneksia ja lihaa/kalaa.

Vierailija
6/26 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene tarjousten perässä. Voin käydä Lidlissä ja cittarissa tai pelkästään cittarissa. Ostan tarpeet listassa oleviin ruokiin ja puutteet, maksoi mitä maksoi. Lisäksi kerään punalappuisia ja tarjouksia, sellaisia mitä käytetään, niiden mukaan sitten suunnitellaan seuraavan viikon ruokalistaa.

Vierailija
7/26 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kaiken yhdestä paikasta, koska tarjousten metsästys vie aikaa. Jos siellä kaupassa on sitten sattumalta jotain tarjouksessa otan sitä, mutta vain jos tarvitsen oikeasti. 

Vierailija
8/26 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jossain muualla kuin vakikaupassa on hyvä tarjous jostain mitä tarvin niin haen sieltä, ostan samalla muutakin, en yleensä samana päivänä käy monessa kaupassa.

Vierailija
9/26 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy useassa kaupassa. Lidlissä käyn jos listalla ei oo mitään sellaista mitä sieltä ei saa. Aika usein joutuu prismaan kun vähintäänkin tuulilasinpesuneste tms loppu.

Sen sijaan minua ei haittaa kiertää useita kirppareita(+huutonettiä) kun etsin lapsilla vaatteita. Mutta se onki harrastus :)

Vierailija
10/26 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta pitäisi.

Laiskuus tulee kalliiksi.

Vierailija
11/26 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta yleensä mitään tarjouksesta, paitsi kun joskus harvoin sattuu tarjoukseen juuri se tuote minkä olen ajatellut ostaa.

Enemmänkin kilpailutan tuotteita. Esim. rakentaessa kilpailuttamisella voi säästää parikymmentä tuhatta. Sellaisen summan eteen voi jo vähän töitä tehdäkin.

Ruuassa panostan tuoreuteen.

Vierailija
12/26 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan juokse tarjousten perässä.

Vierailija
13/26 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä juoksen tarjousten perässä. Minulla on aikaa. Sillä tavalla säästää ison summan pitemmän päälle.

Vierailija
14/26 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Inkkarinimeni on "Juoksee tarjousten perässä". :D

Vierailija
15/26 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me aina miehen kanssa kinastellaan tästä. Mä kun juoksen ihan hulluna tarjousten perässä ympäri kaupunkia. Miehen mielestä mun kengän pohjat jo kuluu enemmän kuin mitä säästän. :D

Vierailija
16/26 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme pienituloisia, joten on pakko ostaa kun on tarjouksia. Syömme sitä, mikä milloinkin on halpaa. Vaatteita, pesuaineita, vessapaperia yms ostan tarjouksista ja seuraan tarkasti hintoja. Kirpparit myös käytössä.

Vierailija
17/26 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 19:12"]

Me aina miehen kanssa kinastellaan tästä. Mä kun juoksen ihan hulluna tarjousten perässä ympäri kaupunkia. Miehen mielestä mun kengän pohjat jo kuluu enemmän kuin mitä säästän. :D

[/quote]

Miehesi yrittää vain selitellä itselleen laiskuuttaan ;)

Vierailija
18/26 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikinauha otsalla juoksen tarjousten perässä ympäri kaupunkia.

Vierailija
19/26 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa tarjouksia, eivätkö ne vaikuta ostospaikan valintaa. Meille ei tule kotiin lehitä. Tiedän että esim. kalaa saa yleensä jostain kaupasta halvemmalla ja toisesta taas lihaa, joten se voi vaikuttaa ruokakaupan valintaan.

Vierailija
20/26 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä juoksen tarjousten perässä. Olen työtön, siksi.