Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässäpä työttömän perjantaipäivä;

Vierailija
15.02.2014 |

aamulla kello herätti 6.55. Nousin laittamaan koululaisille aamupalaa. Keitin puuron, kuorin appelsiinin ja kiivin. Herätin lapset.

Puoli kahdeksan jälkeen lähdettiin kävelemään kouluun. Tässä samalla teen oman aamulenkkini. 

8.30 mulla alkoi pyykkitupa. Otin lakanat sängyistä ja vein vaatteet pyykkitupaan. Koneiden käydessä söin oman aamupalani ja join kupin kahvia. Välillä kävin pyykillä laittamassa vaatteita rumpuun/kuivaushuoneeseen.

Kymmeneksi kirpparille viemään tavaraa koska mulla oli eilisestä pöytä vuokrattuna. 

Sitten kotiin välipalalle ja siivoamaan. Imuroin, luutusin lattiat, pyyhin pölyt ja pesin vessan. Hain kuivat vaatteet pyykkituvasta. Join kahvia netin ääressä istuen.

Leivoin ison taikinan, josta pitsaa ja sämpylöitä.

Koululaiset tuli kahdelta ja syötiin heidän kans pitsaa hiihtoloman alkamisen kunniaksi. 

Lapset touhus omiaan ja puuhailtiin yhdessä.

Neljän jälkeen lähdin lenkille, kävin reilu 30min kävelemässä. 

Sitten kotiin ja lasten kans kirpparille viemään lisää tavaraa pöytään. Sieltä ajettiin prismaan hakemaan irtsareita. 20-21 meillä oli sauna jonka jälkeen iltapala lapsille ja he meni nukkumaan. Itse luin vielä kirjaa ja katsoin jakson pokka pitää, iki-ihanaa keeping up appearances :) ja menin itsekin

Siinäpä se sitten olikin

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanalta kuulostaa. Olen kateellinen ap:n runsaasta omasta ajasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme