Maistuuko Lidl:n ruoat teille?
Asuttiin ennen kaukana Lidl:stä ja ei olla juuri käyty. Nyt Lidl on lähes naapurissa ja tulee käytyä usein.
Osa tuotteista on ok samoja mitä ostaisin muualta. Osa tuotteista on outoja, mutta ihan hyviä.
Mutta jotkut ovat todella erikoisen makuisia. Tein aamulla Lidl:n soijamaidosta helmipuuroa ja maistui ihan pahville. Käytän aina Alpro Soyan tuotteita joissa ihana makea maku.
Lidl sipsit maistuu myös ihan erille kuin Taffel ja Estrella. Taffeleissa ja Estrellessa on makuja. Mutta Lidl sipsit oli suorastaan pahan makuisia.
Olen avoin uudelle. Olen asunut ulkomailla ja matkustellut paljon, joten makuelämyksiä on laidasta laitaan.
Lähinnä mietin, että monet tykkää käydä ostoksilla Lidlssä edullisen hinnan vuoksi. Onko silloin maulla väliä vai ovatko jo tottuneet Lidl erikoiseen makuun?
Kommentit (22)
Kyllä maistuu. Lidl on lähikauppani.
-vehnäjauhot, omaan käyttöön tuntuu, että ovat laadukkaampia.
-maustamaton jogurtti
-minttu-suklaachips jäätelöä nyt ei ole näkynyt vähään aikaan ja pelkään että ei ole enää valikoimissa. Saman sarjan appelsiini-vanlijajäätelö oli hyvää
-maustekurkut ovat myös hyviä
-pyykinpesujauheet
-cheddarjuustosämpylät
-heviosasto
-leipäjuusto (samaa merkkiä tosin saa muualtakin, lidlistä saa vain halvemmalla)
-maito on myös ok, mutta meillä käytetään aitoa harvoin
-kermaviili
-lidlin oma cola-juoma on ihan ok-makuista, toisin kuin tokmannin, cittarin tai prisman.
-saskia kivennäisvesi menee myös, miinusta siitä, että tulee saksasta asti, mutta olen huomannut sen toimivan tosi hyvin helteillä vaikkei lempikivennäisvettäni olekaan
-lidlissä myytävät rusinat myös hyviä
viili, mutta miinuksena kalliimpi hinta prismaan nähden, eri merkki on, mutta sama meijeri tekee ja näin ollen varmasti samasta viilinsiemestä, ainakin maku on sama
lidlin yksittäispakatut kolmionmuotoiset sulatejuustopalat ovat tosi hyviä
kasvispizza suurpakkauksessa, oliko nimeltään margretha tjsp on ihan syötävää ja yksi pakkaus (sisällä kolme tai neljä pizzaa) maksaa saman verran kuin cittarin tai prsiman yksi mozzarellapizza