Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää, onko muiden mielestä viehättävä?

Vierailija
01.11.2020 |

Tämä kuulostaa varmaan hirveän itserakkaalta, mutta olen alkanut miettiä näkevätkö muut minut viehättävämpänä kuin mitä itse näen itseni. Omiin silmiini näytän aika maskuliiniselta (olen siis nainen) ja pukeudun vähän miten sattuu, enimmäkseen käsittääkseni aika huonosti. En meikkaa enkä mitään.

Mutta tätä palstaa lukiessani olen alkanut epäillä, että minua jostain syystä pidetään viehättävänä. Koska minua kohdellaan kuten ihmiset kuulemma kohtelevat viehättäviä ihmisiä. Miehet suhtautuvat minuun yleensä ystävällisesti ja hymyileväisesti, naiset nuivemmin. Olen jo nelikymppinen, eli minun olisi pitänyt muuttua näkymättömäksi, mutta kaikki tuntuvat huomaavan minut jopa kiusallisessa määrin -tämä saattaa kyllä johtua surkeasta maustanikin.

Työelämässä pääsen yleensä kuin koira veräjästä jos auon päätäni milloin mistäkin. Aikanaan opiskellessa kaikki opettajat, varsinkin miehet, tykkäsivät kun auoin päätäni niille. Siis kritisoin, kyseenalaistin, väitin vastaan.

Eli luotanko peilin ja valokuvien todistukseen vai ihmisen käytökseen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut ihmiset ei sinua määritä.

Vierailija
2/12 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei yhtään kiinnosta kuinka muut minut näkevät. Siksi juuri voin hyvin olla ilman meikkiä.

Olen rehellinen itselleni ja muille ja ainakin omasta mielestäni tämä ominaisuus on muissa kiinnostavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole välttämättä kyse kauneudesta. Voi olla, että annat esimerkiksi vähän lapsekkaan vaikutelman ja tämän takia sinulle ei suutahdella. Saatat olla myös ihan vaan sympaattisen oloinen ihminen, josta on helppo pitää.

Vierailija
4/12 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, etköhän sinä jo tiedä sen, joten mitä turhaan kyselet?

Vierailija
5/12 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on tämän selvittämisessä aika hyvä.

Vierailija
6/12 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole välttämättä kyse kauneudesta. Voi olla, että annat esimerkiksi vähän lapsekkaan vaikutelman ja tämän takia sinulle ei suutahdella. Saatat olla myös ihan vaan sympaattisen oloinen ihminen, josta on helppo pitää.

En usko että minua pidetään lapsekkaana. En ole koskaan saanut osakseni mitään "tytöttelyä" tai dissausta tai kompetenssini väheksymistä, mitä muut naiset kuulemma kohtaavat.

Sympaattiselta en aivan varmasti vaikuta.

Vierailija
7/12 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on tämän selvittämisessä aika hyvä.

Miten niin/miten? Monet miehethän mätsää kaikki.

Vierailija
8/12 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ns. Pantavan näköinen? Toisin sanoen onko hyvät tissit,naama ja oletko hoikka?

Vierailija
9/12 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitas  neitokainen perspiIlusta kuvaa niin arvioidaan palstan miesten kanssa ... ;))

Tapsa51

Vierailija
10/12 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että minua pidetään lapsekkaana. En ole koskaan saanut osakseni mitään "tytöttelyä" tai dissausta tai kompetenssini väheksymistä, mitä muut naiset kuulemma kohtaavat.

Mutta onhan se tavallaan söpöä, jos joku tosissaan väittää vastaan ja inttää. Kehno pukeutumistyylikin tekee ihmisestä helposti lähestyttävän oloisen, kun taas siisteys ja tyylikkyys saa toiset tuntemaan itsensä vähän epävarmoiksi.

Vierailija
11/12 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onhan se tavallaan söpöä, jos joku tosissaan väittää vastaan ja inttää. Kehno pukeutumistyylikin tekee ihmisestä helposti lähestyttävän oloisen, kun taas siisteys ja tyylikkyys saa toiset tuntemaan itsensä vähän epävarmoiksi.

No mutta vastauksena otsikkoon: voipa olla, että olet viehättävän näköinen, kun sinua kohdellaan hyvin. Voi myös olla, että se johtuu jostain ihan muusta asiasta. Vaikutat hakevan nyt vahvistusta sille, että tosiaan olet hyvännäköinen, joten en jaksa puida asiaa enempää. 

Vierailija
12/12 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko skorppari?