Maistuuko Lidl:n ruoat teille?
Asuttiin ennen kaukana Lidl:stä ja ei olla juuri käyty. Nyt Lidl on lähes naapurissa ja tulee käytyä usein.
Osa tuotteista on ok samoja mitä ostaisin muualta. Osa tuotteista on outoja, mutta ihan hyviä.
Mutta jotkut ovat todella erikoisen makuisia. Tein aamulla Lidl:n soijamaidosta helmipuuroa ja maistui ihan pahville. Käytän aina Alpro Soyan tuotteita joissa ihana makea maku.
Lidl sipsit maistuu myös ihan erille kuin Taffel ja Estrella. Taffeleissa ja Estrellessa on makuja. Mutta Lidl sipsit oli suorastaan pahan makuisia.
Olen avoin uudelle. Olen asunut ulkomailla ja matkustellut paljon, joten makuelämyksiä on laidasta laitaan.
Lähinnä mietin, että monet tykkää käydä ostoksilla Lidlssä edullisen hinnan vuoksi. Onko silloin maulla väliä vai ovatko jo tottuneet Lidl erikoiseen makuun?
Kommentit (22)
Samaa mieltä. Lidlistä ei oikein voi ostaa mitä tahansa, pitää vähän olla tietoa mikä sopii omaan makuun. Tietyt jutut (ainakin kotimaiset) on samoja kuin muuallakin.Ne sipsit on tosiaan pahoja mun suuhun.
Liian usein listeria-ilmoituksia. No thanks.
En käy usein Lidlissä, kun kotini lähellä ei sellaista ole. Ainakin Lidlin pakastepitsat ovat hyviä.
Miksi kysyt ruoista ja puhut juomista ja sipseistä?
Mä ostan pääsääntöisesti Lidlistä, mutta tärppituotteet haen Cittarista/Prismasta. (kuivatut herneet, pyykkipulverit, sinapin, Aurajuuston jne.)
Lidlissä on laadukkaampaa ruokaa kuin K ja S kaupoissa. K ja S kaupan tuotteet on suomalaiseen makuun tehtyjä eli blandattuja. Lidlistä saa saksalaisia tuotteita jotka on maultaan länsi eu standardia. Kannattaa ostaa muutakin sieltä lidlistä kuin sitä halvinta paskaa etenkin kun laadukkaat tuotteet ei ole hinnalla pilattuja.
Lidlin halvimmat sipsit Sour cream CUT pesee kaikki estrellan ja taffelin sour creamit mennen tullen ja hinta 1,4€ 300g pussin. Testattu moneen kertaan. Tietysti jos on ennakkoluuloinen niin kaikkeen tulee paskan maun lisää. Kyllä mä käyn lidlissä mielelläni ihan sen takia kun säästöä tulee useampi kymppi verrattuna K ja S kauppoihin ja ruoka on paremman makuista.
Heidän omat maustekastikkeensa ovat pääosin pahoja. Muuten ei ole oikein pahaa sanottavaa.
Perusjutut siellä on samaa kuin muualla mutta halvemmalla joten kelpaa. Broileri, jauheliha, pasta, maito, jogurtti jne. Jäätelöt on hyviä, samoin paistopisteen tuotteet. Nallesipsejä olen ostanut mutta en muita Lidlin omia.
Olen kerran käynyt, ostin kivennäisvettä. Liian sottaista. Liian vähän tuoretuotteita.
Tiettyjä tuotteita ostan Lidlistä. Loput Mittarista tai Prismasta.
Olen käynyt vain pari kertaa kun täällä ei valitettavasti ole, mutta syötyä on kaikki tullut.
Liian sottaista kivennäisvettä???
Valtaosa Lidlin ruuista on maistunut suussani hyvältä. - Toki se (Lidl) on joutunut hakemaan paikkaansa ja huomaamaan myö sen, että on tuotteita, jotka maistuvat hyvältä vaikka sitten saksalaisten suusssa, mutta ei suomalaisten suussa.
Yhtä kaikki olen tyytyväinen, että Lidl on tullut mukaan Suomen päivittäistavara markkinoille, joka edelleen hyvin keskittynyt Keskon ja SOK:n muodostaessa miltei suomen laajuisen jaetun monopolin, johon Lidl tuo ja on tuonut jo useamman vuoden kaivattua vaihtelua ja uudempia makuja.
Yliopisto-opiskelija
Kyllä. Niistä harvoista valmisjutuista, joita käytetään, ehdottomat suosikit ovat chorizoviipaleet ja chilipähkinät (ainoat kuorruttamattomat!). Myös turkkilainen ja kreikkalainen jogurtti (maustamattomat rasvaiset) ovat ihania.
Lidlin Snack Day salt and vinegar chipsit ovat parhaimpia perunalastuja joita olen syönyt.
Yhtä hyviä kuin Pringles sour cream and onion.
https://balticfresh.com/image/cache/catalog/April%20products/hand-cooke…
En tiedä, en ole ikinä käynyt Lidlissä.
Vierailija kirjoitti:
Perusjutut siellä on samaa kuin muualla mutta halvemmalla joten kelpaa. Broileri, jauheliha, pasta, maito, jogurtti jne. Jäätelöt on hyviä, samoin paistopisteen tuotteet. Nallesipsejä olen ostanut mutta en muita Lidlin omia.
Mun mielestä ne paistopisteen tuotteet on järjestään kamalia.
Porkkanat on porkkanoita ja kananmunat kananmunia ihan mistä ne ostaa. En käytä mitään valmisruokia enkä sipsejä.
Kai siellä on jokaiselle jotain sopivaa ja vastaavasti ei niin hyvää. Ihan niinkun muissakin kaupoissa.