Miesystävä haluaa minut konttorinsa siivoojaksi!!!
Miesystävän firmalla menee välillä paremmin ja välillä huonommin. Nyt hän lopetti siivouspalvelun käytön ja haluaisi minut, opettajan!, viikonloppuisin siivoamaan kolme huonetta ja neukkarin ja vessan! Pidän miehestä, joo, mutta hän tuppaa nykyisin olemaan johtajaa kotonakin. Inhottaa ajatus jynssätä toimiston ukkojen jarruraitoja pytystä, yök!
Kommentit (27)
No sano sille, että herra on hyvä ja siivoaa itse toimistonsa.
Olisit avuksi. Se on yrittäjä ja yrittää tuottaa sullekin paremman elämän. Älä niuhota.
Mun mies on yrittäjä, ja hänellä on tilat kahden muun yrittäjän kanssa. Ihan ovat kolme pomoa ja pitävät perjantaisin siivouspäivän. Huomasivat, että kolme kundia siivoaa tilat alle tunnissa. Kolme huonetta, keittiö ja neukkari noillakin on tilaa.
Minä olen opettaja itsekin ja en ikinä ole ajatellut siivota meidän toimarin toimistoa.
Tai sitten pyydät tuplataksaa...
Ehdotan, että siivoamme yhdessä ja menemme aina sen jälkeen ulos syömään. Sen verran voin tulla vastaan.
Jos sinulla on vapaata niin paljon, että voisit siivouksen tehdä, niin mikäs siinä, mutta ilmaiseksi et sitä tietenkään tee. Nykyisellä ammatillasi tai opinnoillasi ei ole siinä mitään väliä, voit olla vaikka presidentti, mutta yleensä tehdystä työstä maksetaan. Kuinka paljon siihen on mennyt siivousfirmalla aikaa? Onko siellä asialliset ja ajanmukaiset välineet ja aineet? Siitä sitten lasket itsellesi palkan, jolla voisit työn ottaa vastaan. Jos et työtä halua, niin summa on luonnollisesti sen verran iso, että sinua ei siihen kannata ottaa. Sinulla ei ole velvollisuutta työtä ottaa, siivous on heidän ongelma, ei sinun.
Miksei se siivoa itse siellä? Tuskin sullakaan on mitään siivousalan koulutusta.
Mä en kyllä teidän tilanteessa suostuisi, vaikka muuten oon ihan avulias ihminen ja mielelläni mummollani kävin siivoamassa silloin kun hän vielä asui kotona, samoin isosta leikkauksesta toipuvalla ystävälläni. Mut on iso ero, kaipaako joku siivousapua koska ei vaan kykene siivoamaan itse sairauden vuoksi vai siksi, ettei koe siivoamisen sopivan arvolleen. Jälkimmäistä kukkoiluasennetta en tahdo kenestäkään ruokkia.
Ei kai miehesi yritys vaan olisi kiertämässä veroja tai jopa käyttämässä orjatyövoimaa, kun eivät virallista reittiä kilpailuta halvempaa siivoussopimusta? ;)
Jospa se haluaa, että SINÄKIN teet töitä?
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 13:32"]Ehdotan, että siivoamme yhdessä ja menemme aina sen jälkeen ulos syömään. Sen verran voin tulla vastaan. [/quote]
Varaudu sitten siihen, että saat olla sitten loppuelämäsi ukkosi pyöriteltävänä. Tuo miehen konttorin siivoaminen ei ole mikään teidän parisuhteen sisäinen juttu ja ongelma, joissa on toki hyvä osata tulla välillä toista vastaan.
Joo ei kannata auttaa tulee vaan alapeukkuu, kotona vaan makoilet.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 14:08"]Joo ei kannata auttaa tulee vaan alapeukkuu, kotona vaan makoilet.
[/quote]
Pitäiskö ap:n miehenkin sitten viettää viikonloput tarkistaen ap:n oppilaiden koevastauksia tai aineita, jos kerran ap:n osalta ei riitä se, että hän hoitaa oman palkkatyönsä ja tuo siitä tilipussin kotiin?
Ehdotapa ap tällaista ratkaisua ;)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 14:08"]Joo ei kannata auttaa tulee vaan alapeukkuu, kotona vaan makoilet.
[/quote]
Pitäiskö ap:n miehenkin sitten viettää viikonloput tarkistaen ap:n oppilaiden koevastauksia tai aineita, jos kerran ap:n osalta ei riitä se, että hän hoitaa oman palkkatyönsä ja tuo siitä tilipussin kotiin?
Ehdotapa ap tällaista ratkaisua ;)
Oletko ap töissä? Jos olet, niin miesystävä siivotkoon ihan itse konttorinsa. Jos taas olet kotosalla työttömänä, niin palkkaa vastaan voit tunnin pari vapaa-aikaasi uhrata.
Mitä tarkoittaa tässä miesystävä? Minulle se voi tarkoittaa mitä tahansa parin viikon tapailun ja pitkäaikaisen vakavan suhteen väliltä.
Siivoukseen ei kyllä vaikuta sekään mitenkään. Sanoisin, etten millään voi ottaa näin vastuullista tehtävää vastaan, sori, mutta kiitos luottamusenosoituksesta.
Jos olisin työtön niin suostuisin mutta muuten ei missään nimessä
Sano, että hyvä idea. Kerro, että teillä on koulussa tapana, että opettajainhuoneessa tiskataan itse astiat, laittaa lehdet ja kirjat paikalleen jne., joten voisiko mies vastaavasti tulla siivoamaan opettajainhuoneen joka keskiviikko.
Jos kaipaat lisätienestejä, palkka on riittävä (ja vähintään yhtä hyvä kuin ulkopuoliselle maksettava) ja siivoustyö ei ole sulle vastenmielistä, niin miksi ei. Muussa tapauksessa et tietenkään suostu.
No minä ainakin autan aviomiestäni pitämään toimiston siistinä, vaikka en siellä töissä olekaan. Yleensä parin viikon välein käyn siivoilemassa. Miksi en auttaisi?
Mitä ihmettä. Miksi sinun pitäisi se siivota? Koska olet nainen? Siivoaisi itte.
Sano, että sä voit kyllä opettaa ukkos siivoaman sen ihan itse.