Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäisin tällaisen naisen?

Vierailija
15.02.2014 |

- Suhteellisen kaunis

- Hoikahko

- Naisellinen

- Miellyttävä luonne

- Pituus 168-171

- "Down to earth"

- parikymppinen

Ja nyt se vaikea osuus. Tahtoisin tällaisen naisen parhaaksi ystäväkseni, tyttöystäväkseni miesystäväni rinnalle. Eli myös seksi kuuluisi kuvioon.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun rikkaan ja komean menestyjämiehen Bemarin repsikan paikalta.

Vierailija
2/8 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin täältä. deitti.net olisi mun eka täkyni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ympäripyöretä "vaatimukset". Ketään naista ei imartele se, että hänen luonteensa ei merkitse mitään kunhan täyttää nuo raamit.

Vierailija
4/8 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö jos on 167,5 cm?

Miten tarkistatte pituuden? Käykö th-lausunto, vai edellytättekö lääkärin lausuntoa?

Vierailija
5/8 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 12:36"]

Onpa ympäripyöretä "vaatimukset". Ketään naista ei imartele se, että hänen luonteensa ei merkitse mitään kunhan täyttää nuo raamit.

[/quote]

Minä voin ainakin ihastua hyvinkin monenlaisiin persoonallisuuden piirteisiin, eikä sukupuolellakaan ole aina väliä, mutta koskaan en ole ihastunut lihavaan tai hyvin "äijämäisen" oloiseen ihmiseen. Minusta on ihan hyvä laittaa tällaisen asiat ilmoitukseen. Ei suhteesta tule kuitenkaan mitään ilman kemiaa.

Vierailija
6/8 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä, kun matkaat aikakoneella 10v taaksepäin. Nyt samanlainen perheellinen kolmikymppinen.

Vierailija
7/8 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo siis täytän kriteerit ja voisin tullakin, mut oon harmillisesti jo varattu, enkä haluu pettää mun tyttöystävää ja sen miesystävää, joka siis on samalla munkin miesystävä.

Vierailija
8/8 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 12:47"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 12:36"]

[/quote]

Minä voin ainakin ihastua hyvinkin monenlaisiin persoonallisuuden piirteisiin, eikä sukupuolellakaan ole aina väliä, mutta koskaan en ole ihastunut lihavaan tai hyvin "äijämäisen" oloiseen ihmiseen. Minusta on ihan hyvä laittaa tällaisen asiat ilmoitukseen. Ei suhteesta tule kuitenkaan mitään ilman kemiaa.

[/quote]

Juuri näin. Ihmeellistä, että pitäisi etukäteen määritellä jotain persoonaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi