Minne matkustaa maaliskuussa?
Lähtö olis maaliskuun puolessa välissä ja matkan pituus 7-9vrk.
Kommentit (12)
Varmaan saisit helpommin vastauksia, jos kertoisit tarkemmin, minkä tyyppistä lomaa etsit (aurinko/kaupunki) tai edes sen, mitä et ainakaan halua. Montako ihmistä on lähdössä? Budjetti?
Jos minä jostain syystä saisin mahdollisuuden viikon lomaan maaliskuussa, niin ottaisin mahdollisimman halvan matkan jonnekin Eurooppaan. Lähtisin sillä mielellä, että säät eivät välttämättä suosi (oli sitten rantakohde tai kaupunki) ja otan vaan ihan rennosti ja tutustun paikkaan ilman mitään ennakko-odotuksia.
Todellisuudessa kylläkin pysyisin vain kotona ja nukkuisin ;)
Me ollaan lähdössä Barceloonaan Maaliskuussa. Siellä on näkemistä, tekemistä, voi olla jopa kesäkeli (tai sitten ei) ja shoppailua.
Minä lähtisin Kanarialle koska se on ainut paikka lähellä jossa on lämmintä maaliskuussa.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 10:11"]Varmaan saisit helpommin vastauksia, jos kertoisit tarkemmin, minkä tyyppistä lomaa etsit (aurinko/kaupunki) tai edes sen, mitä et ainakaan halua. Montako ihmistä on lähdössä? Budjetti?
Jos minä jostain syystä saisin mahdollisuuden viikon lomaan maaliskuussa, niin ottaisin mahdollisimman halvan matkan jonnekin Eurooppaan. Lähtisin sillä mielellä, että säät eivät välttämättä suosi (oli sitten rantakohde tai kaupunki) ja otan vaan ihan rennosti ja tutustun paikkaan ilman mitään ennakko-odotuksia.
Todellisuudessa kylläkin pysyisin vain kotona ja nukkuisin ;)
[/quote]
2 aikuista lähdössä, mutta ihan ennakkoluulottomasti haluamme kuulla vinkkejä mihin matkustaa :) budjetti ei ole tiukka, muutaman tonnin.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 10:24"]Minä lähtisin Kanarialle koska se on ainut paikka lähellä jossa on lämmintä maaliskuussa.
[/quote]
Dubaissa on myös lämmintä :)
Etelä-Euroopan kevät kyllä kiinnostaisi. Muita kohde-ehdotuksia kuin Barcelona? Roomassa on käyty.
Lisää ehdotuksia?
New Yorkin sää ei kauhean lupaavalta vaikuta.
Kanarialla emme ole käyneet, missä päin varmin lämpö ja parhaat rannat?
Kanarialle. Lanzarotelle. Sinne me mennään jälleen kerran.
Sisilia, Dubai, Florida.
Mielenkiintoinen ja viihdyttävä Las Vegas, vuokraa auto pariksi päiväksi ja tee retki Hoower Damin kautta, Grand Canyon National Parkiin. Suosittelen.
Ideoita?