Kuomat on nolot
En ikinä ostaisi kouluikäiselle lapselleni kuoman pönttösaappaita. Päiväkodissa ehkä vielä menevät. Harmittaa päivittäin niiden lasten puolesta, jota koulussa kiusataan niistä. Voi lapsi parkoja.
Kommentit (39)
Ei ainakaan Kuopiossa isossa koulussa ole poikiani Kuomista kiusattu. Parhaat talvikengät, helpot ja mukavat
Kuomat ovat suomalaista työtä. Ne ovat helpot ja lämpimät.
Ap;lle tässä nolo pätkä.
Itsekin ihmetellyt kuka uuno ne on piirtänyt kun on niin helvetin rumat.
Meillä on Kuomat käytössä jopa teineillä, vaikka olisi vara mistä valita.
Eikä koskaan ole kiusattu, päinvastoin heillä on paljon ystäviä.
Luulen, etteivät ole myöskään koskaan kiusanneet muita, sillä jo äidin maidossa kasvatin lapsiani, ettei hyviin käytöstapoihin ja sivistykseen kuulu arvostella toisen ulkonaista olemusta, saati kiusata. Sitä samaa odotan myös aikuisilta, mutta niin monelta se tuntuu täällä olevan hukassa. Muna näyttää olevan kanaa viisaampi.
Minua opettajana NOLOTTAISI, jos olisi noin paljon kirjoitusvirheitä!
Ehkä kouluavustajalta sen ymmärtäisi, mutta ei opettajalta.
Ei niistä kukaan kauaa jaksa valittaa. Kun sinnikkäästi pitää niitä kenkiä kavereista valittamatta, niin kyllä ne jossain vaiheessa lopettavat. Kannattaa kasvattaa lapselle rautainen itsetunto.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 11:37"]Joo onhan ne karseita. Muitakin lämpimiä kenkiä löytyy, mitkä miellyttävät esteettistä silmää.
[/quote] sanopa hinta laatusuhteeltaan yhtä lämpimät ja kätevät kengät?
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 11:37"]Joo onhan ne karseita. Muitakin lämpimiä kenkiä löytyy, mitkä miellyttävät esteettistä silmää.
[/quote] sanopa hinta laatusuhteeltaan yhtä lämpimät ja kätevät kengät?
Joo, on ne niin nolot, että viedään käsistä Venäjälle.
Olen 35 vuotias mies ja talvikengät ovat Kuomat maiharimalliset. Ovat lämpimät, sekä pohja on pitävä.
En minä pidä Kuomia "noloina". Noloa minusta olisi, jos kenkiä ei olisi ollenkaan.
Kuomat on kuumat! <3 Olen tässä just viime päivinä harkinnut sellasten ostamista itselleni.
Mitäs noloa niissä on? Lämpimät ja suhteellisen kalliit uutena. Lapseni käyttää niitä ties kuinka monetta vuotta ja tekisi mieli itsellekin ostaa, kun varpaat palelevat aina pakkasilla.
Viime viikolla poikani 12 v. tuli kaverinsa kanssa meille ja kysyi että voiko kaveri saada hänen vanhat kuomat kun kaverilla kastui jalat omissa kengissä. Annoin kengät kaverille ja sen jälkeen ne on olleet pojalla käytössä.
Minusta on ainakin tärkeää, että lapset voivat huoletta leikkiä ja rymytä lumessa ilman että palelluttavat itsensä.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä ostaisi kouluikäiselle lapselleni kuoman pönttösaappaita. Päiväkodissa ehkä vielä menevät. Harmittaa päivittäin niiden lasten puolesta, jota koulussa kiusataan niistä. Voi lapsi parkoja.
Mun teinini laittaa ne sun parjaamat Kuomat kovalla pakkasella ihan iloisena jalkaan ja itse käytän niitä pihakenkinä. Mulla ei ole itsetunto-ongelmia, sulla näemmä on ja mietit mitä muut ajattelevat.
Aaargh. Kånken-hullu vaihtoi Kuomiin.
Kuomat on miemedstäni just hyvät. Pienillä kyläkouluilla tuskin kiusataan kuomien vuoksi.