Laihdutin 25 kiloa ja nyt yhtäkkiä minuun iski sellainen syömisvimma että en mahda sille mitään!
Laihdutus oli helppoa, mutta tämä hullu syöminen alkoi yhtäkkiä! Mikä minulla on vikana?! En mahda itselleni mitään! Kohta syön laihdutetut kilot takaisin ellen saa tätä katki!
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Minulle kävi samoin aikoinaan. Talvella laidui 20 kg ja kesäkuukausina kaikki tuli takaisin.
Mutta nyt ainakin tiedät kuinka laihdut hyökkää uudelleen nyt taas mutta älä lihokaan kesäksi :) tsemppiä!
Keitä punajuuria ja säilö sen keitinvesi (pese ne vaan ensin kunnolla. Juo sitä pnajuurivettä, siinä on monia aineita jotka estävät ainakin mulla nälkää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jo tuommosesta tomaatti-kurkku-raejuusto-tonnikalasalaatista hapankorppujen kera tulee mukavan kylläiseksi. On hyvääkin. Esim. tätä tänään.
Niin tulee, varsinkin jos hapankorppuja on riittävästi ja niiden päällä ehtaa voita.
:)
Vierailija kirjoitti:
Keitä punajuuria ja säilö sen keitinvesi (pese ne vaan ensin kunnolla. Juo sitä pnajuurivettä, siinä on monia aineita jotka estävät ainakin mulla nälkää.
Nyt tuli täysin uusi vinkki.
Saako kysyä mistä olet oppinut/keksinyt tämän?
Elimistösi oli rasvapolttoinen, kun se käytti energiantuotantoon rasvavarastojasi. Nyt sinun pitää joko pitää se rasvapolttoisena tai vaihtaa vienosti hiilaripolttoiseksi ja samalla yrittää estää sitä nappaamasta ravinnosta uutta täydennystä rasvavarastoihin ja joillain ihmisillä se on helpommin sanottu kuin tehty, koska toisilla elimistö on virittyneempi vararavinnon keräämiseen kuin toisilla - mikä tietysti oli näppärä ominaisuus vielä 150 vuotta sitten.
Laita jääkaapin oveen ja muuallekin kuvia joissa olet 25 kg paksumpi ja viel muitakin tosi pulskien tuntemattomien kuvia pelotteeksi.
Opiskeluaikana asuin yhdessä tutun naisen kanssa ja meillä oli kuva jääkaapin ovessa pelotteena. Oikea " ryhävalaan" kuva uimarannalta. Niinpä laihduimme molemmat vuoden aikana, vaikka emme olleet ylipainoisia ennenkään.
Mull ekävi ihan samoin. Lopputuloksen 10 kiloa painavampi kuin ennen ekaa laihdutusta.
Vierailija kirjoitti:
Punajuuressa on nitraatteja jotka muuttuvat nitriiteiksi elimistössä ja heikentävät veren kykyä sitoa happea. En suosittelisi tuota juomaa kyllä kovin usein otettavaksi.
Kyllä minulla on kaikki aikomus tosiaan palata ruotuun. Teen kaikkeni etten liho takaisin. Jos ei muu auta, pidän paaston.
Elimistö pyrkii takaisin painoon jossa se on ollut ennen. On todellakin totuteltava pitkään uuteen painoon, ja jatkettava uutta syömistyyliä sitkeästl.Syömähimo iskee erittäin herkästi, mutta äkkiä palattava ruotuun, eikä repsahdettava entiseen vanhaan syöpöttelyyn. Vaikeeta on.
Huumeet ne vasta rumentaakin. Ja tupakka pitkällä tähtäimellä.