Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutin 25 kiloa ja nyt yhtäkkiä minuun iski sellainen syömisvimma että en mahda sille mitään!

Vierailija
01.11.2020 |

Laihdutus oli helppoa, mutta tämä hullu syöminen alkoi yhtäkkiä! Mikä minulla on vikana?! En mahda itselleni mitään! Kohta syön laihdutetut kilot takaisin ellen saa tätä katki!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki uusi riippuvuus huumeista, tupakasta tai seksistä. Esim. pari tupakkaa viikossa ei ole kovin suuri paha verrattuna läskien tuomaan rumuuteen ja toimintakyvyn laskuun sekä muuhun terveyshaittaan.

Huumeet ne vasta rumentaakin. Ja tupakka pitkällä tähtäimellä.

Vierailija
22/31 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi samoin aikoinaan. Talvella laidui 20 kg ja kesäkuukausina kaikki tuli takaisin.

Mutta nyt ainakin tiedät kuinka laihdut hyökkää uudelleen nyt taas mutta älä lihokaan kesäksi :) tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä punajuuria ja säilö sen keitinvesi (pese ne vaan ensin kunnolla. Juo sitä pnajuurivettä, siinä on monia aineita jotka estävät ainakin mulla nälkää.

Vierailija
24/31 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jo tuommosesta tomaatti-kurkku-raejuusto-tonnikalasalaatista hapankorppujen kera tulee mukavan kylläiseksi. On hyvääkin. Esim. tätä tänään.

Niin tulee, varsinkin jos hapankorppuja on riittävästi ja niiden päällä ehtaa voita.

:)

Vierailija
25/31 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keitä punajuuria ja säilö sen keitinvesi (pese ne vaan ensin kunnolla. Juo sitä pnajuurivettä, siinä on monia aineita jotka estävät ainakin mulla nälkää.

Nyt tuli täysin uusi vinkki.

Saako kysyä mistä olet oppinut/keksinyt tämän?

Vierailija
26/31 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elimistösi oli rasvapolttoinen, kun se käytti energiantuotantoon rasvavarastojasi. Nyt sinun pitää joko pitää se rasvapolttoisena tai vaihtaa vienosti hiilaripolttoiseksi ja samalla yrittää estää sitä nappaamasta ravinnosta uutta täydennystä rasvavarastoihin ja joillain ihmisillä se on helpommin sanottu kuin tehty, koska toisilla elimistö on virittyneempi vararavinnon keräämiseen kuin toisilla - mikä tietysti oli näppärä ominaisuus vielä 150 vuotta sitten. 

Vierailija
27/31 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita jääkaapin oveen ja muuallekin kuvia joissa olet 25 kg paksumpi ja viel muitakin tosi pulskien tuntemattomien kuvia pelotteeksi.

Opiskeluaikana asuin yhdessä tutun naisen kanssa ja meillä oli kuva jääkaapin ovessa pelotteena. Oikea " ryhävalaan" kuva uimarannalta. Niinpä laihduimme molemmat vuoden aikana, vaikka emme olleet ylipainoisia ennenkään.

Vierailija
28/31 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mull ekävi ihan samoin. Lopputuloksen 10 kiloa painavampi kuin ennen ekaa laihdutusta.

Vierailija
29/31 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punajuuressa on nitraatteja jotka muuttuvat nitriiteiksi elimistössä ja heikentävät veren kykyä sitoa happea. En suosittelisi tuota juomaa kyllä kovin usein otettavaksi.

Vierailija
30/31 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla on kaikki aikomus tosiaan palata ruotuun. Teen kaikkeni etten liho takaisin. Jos ei muu auta, pidän paaston.

Vierailija
31/31 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elimistö pyrkii takaisin painoon jossa se on ollut ennen. On todellakin totuteltava pitkään uuteen painoon, ja jatkettava uutta syömistyyliä sitkeästl.Syömähimo iskee erittäin herkästi, mutta äkkiä palattava ruotuun, eikä repsahdettava entiseen vanhaan syöpöttelyyn. Vaikeeta on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi