Koulukaverin hullu tyttöystävä
Näin tänään pitkästä aikaa vanhan lukio kaverini (mies) ja kysyin pitäisikö mennä kahville tai jonnekin joku päivä. Vaihdoimme numeroita ja olin koko päivän hyvällä tuulella kun en ollut tuota, aikoinaan melko hyvääkin ystävää, nähnyt aikoihin.
Tulin kotiin ja avasin fb:n jonka inboxista löytyi monologi lukiokaverini tyttöystävältä. Hän kielsi minua ikinä enää ottamasta yhteyttä mieheen, käski minua poistamaan numeron ja lopussa oli vielä illan ja kuoleman toivotukset.
Kaverini on kyllä komea ja melko flirtti tyyppi, enkä itsekään harakanpelätin, mutta olemme aina tosiaan olleet vaan kavereita. Hyviä sellaisia, istuimme lukiossa melkein poikkeuksetta vierekkäin, ja hän oli silloin parhaimpia ystäviäni, vaikka näemmekään vain koulun penkillä.
Helvetti, ottaa päähän ja on paha mieli. Miehen tyttöystävä on erittäin vetävän näköinen ja kuulopuheiden perusteella vaikuttanut ihan hyvältä tyypiltä..
Kommentit (30)
Laitoin illalla viestiä kaverilleni, että ei ehkä ole ihan normaalia käytöstä, ja se kertoi että tiesi että tyttö oli ottanu yhteyttä, mutta ei viestin sisältöä, lupaa että puhuu sen kanssa ja kysyin että miksi se oli niin vihanen ja toimi niin nopeesti heti sen jälkeen kun oltiin vasta vaihdettu numeroita, ei siis käyty kahvilla tai muuta. Ei oikein vastannut, kierteli ja kaarteli, mutta ymmärsin että tyttöystävä on vain äärettömän mustasukkainen.. No, ei nyt varmaan nähdäkään tän kaverin kanssa, vähän harmittaa, mutta enköhän opi elämään asian kanssa:D höh, juu ihan seko, mutta aloin kyllä epäillä että ehkä kaverini olisi pettänyt tyttöystäväänsä, sen verran kiemurteleva oli kaverini puhelimessa. Tosin ei hänellä mitään velvollisuutta ole parisuhteestaan mulle avautuakaan.. Mä olin luullut että tällaset kilarit mimmit on osittain urbaani legendaa, mutta ei.. Höh kuinka typerää!
Ap
Tollasia naisia todellakin on olemassa, ja ei, se ei ole normaalia. Jotkut ämmät täällä on itsekin sellaisia, heti näkemässä naispuoliset ystävät munankipeinä vamppaajina. Tottakai just heidän miehensä on niin vitun ihqu, että kaikki muijat haluavat jättää omat miehensä ja ryhtyä heidän miehensä kanssa suhteisiin.
Mulla ei ole mitään kunnioitusta miehiä kohtaan, jotka sietävät ämmältä noin psykoottista käyttäytymistä. Teit ap oikein kun otit yhteyttä mieheen. Ehkä mies havahtuu itsekin naisensa mielipuolisuuteen, kun kuulee ulkopuolisten näkemyksiä sen toiminnan normaaliudesta.
En tosiaan tajua, miksi kukaan on ihmisen kanssa, johon ei voi luottaa. Ja siitähän tässä on väkisinkin kysymys. Jos nainen luottaisi, riittäisi että hän pyytää miestään olemaan koskematta kenenkään muuhun. Mutta kun ei luota, niin täytyy pitää kaikki vieraat naiset loitolla. Monumentaalisen tehtävän on akka siinä itselleen ottanut. Mies joka haluaa pettää, löytää siihen naisen vaikka sen oma muija tappais kaikki kahta metriä lähemmäs tulevat naiset. Ei se hullu psyko aina voi olla vahtimassa. Joten miksei vaan jätä sitä äijää, jos se kerran haluaa pettää? Millainen ihminen halaua takertua johonkin pettävään mieheen? Tai edes mieheen, jonka kuvittelee voivan pettää?
Itse lähettäisin sen muikkelin lähettämän viestin tälle mieskaverille, ja kehottaisin keskustelemaan parisuhdeasiat parisuhteen sisällä. Päättäkööt kaveri itse mitä muijallensa tekee.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 11:13"]Itse lähettäisin sen muikkelin lähettämän viestin tälle mieskaverille, ja kehottaisin keskustelemaan parisuhdeasiat parisuhteen sisällä. Päättäkööt kaveri itse mitä muijallensa tekee.
[/quote]
Niin varmaan pitäisi, mutta kun ei olla nähty vähään aikaan, niin tuntuu jotenkin oudolta olla häneen yhteydessä tällaisesta asiasta. Täytynee kirjoittaa hänelle vielä viestiä..
Av
Trolliprovopeikkoa taas haistellaan jo ensimmäisillä riveillä. Sulla on tuo tarinan rakentaminen jo niin kaavamaista, että alkaa puuduttaa.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 14:07"]
Trolliprovopeikkoa taas haistellaan
jo ensimmäisillä riveillä. Sulla on tuo tarinan rakentaminen jo niin kaavamaista, että alkaa puuduttaa.
[/quote]
ei ole trolli, tai provo.. Älkää lukeko jos teistä tämä on jo niin kuultu juttu. Kirjoitin tänne eilen illalla viestit luettuani, kun en oikein tiennyt mitä muutakaan tehdä, ja miten asiaan reagoida, ennen kun en ole mitenkään vastaavassa tilanteessa ollut, ja harmitti kun en tosiaankaan ole tehnyt mitään väärää kaverini kanssa numeroita vaihtaessa..
Ja miten niin mulla on JO? Tämä on toinen viestiketju jonka olen koskaan keskustelupalstalle avannut, edellinen ketju koski ongelmaa digiboxien kanssa.. En ylipäätään ymmärrä miksi keksisin jutun.. jos olisin provon halunnut kirjoittaa, ei olisi avaus ihan näin epä dramaattinen, tylsä ja ilmeisesti melko yleinen marmatus kaverin mimmistä..
ap
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 14:21"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 14:07"]
Trolliprovopeikkoa taas haistellaan
jo ensimmäisillä riveillä. Sulla on tuo tarinan rakentaminen jo niin kaavamaista, että alkaa puuduttaa.
[/quote]
ei ole trolli, tai provo.. Älkää lukeko jos teistä tämä on jo niin kuultu juttu. Kirjoitin tänne eilen illalla viestit luettuani, kun en oikein tiennyt mitä muutakaan tehdä, ja miten asiaan reagoida, ennen kun en ole mitenkään vastaavassa tilanteessa ollut, ja harmitti kun en tosiaankaan ole tehnyt mitään väärää kaverini kanssa numeroita vaihtaessa..
Ja miten niin mulla on JO? Tämä on toinen viestiketju jonka olen koskaan keskustelupalstalle avannut, edellinen ketju koski ongelmaa digiboxien kanssa.. En ylipäätään ymmärrä miksi keksisin jutun.. jos olisin provon halunnut kirjoittaa, ei olisi avaus ihan näin epä dramaattinen, tylsä ja ilmeisesti melko yleinen marmatus kaverin mimmistä..
ap
[/quote]
Sä teet joka kerta samat virheet! Liikaa yksityiskohtia ja sitten mokaat jossain minimaalisessa yksityiskohdassa.
what ever, sain jo kivoja, asiallisia viestejä, joten voin poistua taka vasemmalle. Ja muuten en kovin usein täällä käykään kun kaikkia aloituksia käy joku elämnsä kyllästynyt paskiainen haukkumassa provoksi.. Enkä muutenkaan kirjoita tänne juttuja joita en voisi omalla nimelläni kirjoitella. Vaihdetaanko sun, provoojaksi epäilevän kanssa vaikka fb tiedot, niin voit käydä ihmettelemässä kuka tänä tyyppi on joka AINA tänne kirjoittelee.
Mikset vain laita kaverillesi viestiä ja kerro lyhyesti, että tyttöystäväsi otti juuri yhteyttä toivottaen kuolemaa - ja että ehkä heillä kahdella olisi keskustelun paikka?