Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko mieheltänne touhutippoja esileikin aikana vai jotain paljon enemmän?

Vierailija
01.11.2020 |

Tarkoitan siis sitä, että ainakaan mieheni osalta ei voi puhua mitään ”tipoista”, vaan koko terskan pää kiiltelee limaisena ja valuvana. Jos halaillaan lusikassa, niin koko peppuvakoni on tuossa samassa limassa. No, ihan kivaahan ja kiihottavaakin se on, mutta ihmettelen vaan tuleeko muilla miehillä vaan tippoja?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulta ainakin tulee melko paljon. Kai se ihan normaalia on? Toisinaan jos jännitän lantionpohjan lihakseni riittävän kiihottuneessa tilassa, tipat saattavat purskahtaa ulos lähes samaan tyyliin kuin lauetessani.

Vierailija
2/21 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan tuu mitään ihme limaa🤮

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule.

Vierailija
4/21 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ominaisuus vaihtelee henkilöstä toiseen. :) Itselläni tulee melko runsaasti liukasteita heti kun on jotain kiihottavaa, ei vaadi välttämättä erektiotakaan. Mutta sehän touhutippojen tarkoitus onkin, että voi työntyä vaivatta sisään.

Vierailija
5/21 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on vähän herkässä (ennenaikainen syöksy ihan todettu) ja välillä laukeaa ihan pusutellessa ja hyväilyjen aikana. Eli kyllä tulee sotkuja :)

Meillä tästä on tullut vähän sellanen kiva alistuleikkikin joskus kun riettaillaan...minä kiusaan verbaalisti / vähän käsillä ja hän nolostelee kun kiellän laukeamasta. Joskus tulee melkein koskematta :)  Hoitelee mut kyllä aina kivasti loppuun.

Vierailija
6/21 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on vähän herkässä (ennenaikainen syöksy ihan todettu) ja välillä laukeaa ihan pusutellessa ja hyväilyjen aikana. Eli kyllä tulee sotkuja :)

Meillä tästä on tullut vähän sellanen kiva alistuleikkikin joskus kun riettaillaan...minä kiusaan verbaalisti / vähän käsillä ja hän nolostelee kun kiellän laukeamasta. Joskus tulee melkein koskematta :)  Hoitelee mut kyllä aina kivasti loppuun.

Miten? Siis hoiteleep?

Vierailija
7/21 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla nyt ei ole touhutippojen kanssa mitään tekemistä...

Vierailija
8/21 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee aina touhutippoja :), kun aloitamme vaimon kanssa leikkimään.

Vierailija
9/21 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne kyllä mitään tippoja ole vaan paksua öljymäistä liukasta nestettä.

Vierailija
10/21 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla miehellä ei tule, ihan kuivana pysyy kärki, ihan sama miten koskee. Onneksi itse kostun reilusti tavallista enemmän, se kompensoi. Olisi kyllä kiihottavaa, jos häneltä tulisi touhutippoja.

Vierailija
11/21 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkas touhutippa tulee hyvin herkästi. Jos vähänkin ajatukset menee seksiin, niin tippa tai tippoja tulee heti.

Vierailija
12/21 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyisköhän syy peilistä?

Vierailija
13/21 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulee, jopa siinä määrin, että hitaasti edeten riittää anaaliseksiin liukasteeksi.

Vierailija
14/21 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kunnon norona, valitettavasti 9 kertaa kymmenestä tulee mällit pian sen jälkeen. Alavatsa tai eturauhaskipuja tulee myös jäkeenpäin.

Vierailija
15/21 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alussa ja varsinkin jos jotain spesiaalimpaa suunniteltu illaksi, on housut koko päivän tahmassa. Mikä on hieman noloa, mutta tuntunut naisia kiihottavan aikaansaamansa reaktio.

Samaten esileikin aikana valun huolella, mutta pitkän suuseksin aikana yleensä seisokin mukana kuivuu. Kun sitä kuuntelee enemmän toisen kehoa, kuin omaansa.

Vierailija
16/21 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisaroita tulee mutta ei aina. Joskus kiihotustila pitkittyy, niin saattaa tulla myös ihan roiskahtamalla isompi määrä. Yhdynnässä myös saattaa tulla välillä pisaroita ja purkautua pienenä suihkuna. Olen hetken aikaa liikkumatta ja sitten voi taas jatkaa. Voi vaikka hetken pussailla ja antaa sen sykkiä sisällä liikkumattomana.

Vierailija
17/21 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä luulet, että sun pimpissä on kun se kostuu? Olisko sitä samaa "ihme limaa"? Ootko vähän yksinkertainen?

Vierailija
18/21 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä luulet, että sun pimpissä on kun se kostuu? Olisko sitä samaa "ihme limaa"? Ootko vähän yksinkertainen?

Taidat olla yksinkertainen, tässä puhutaan miehen munasta eikä pimppistä! Ja sieltä ei todellakaan mitään limaa🤮🤮

Vierailija
19/21 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla yksinkertainen, tässä puhutaan miehen munasta eikä pimppistä! Ja sieltä ei todellakaan mitään limaa🤮🤮

Se on kuule ihan täysin samaa luonnon liukastetta.

Vierailija
20/21 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se semmoinen leikki on?? Ei meillä ainakaan moista tunneta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan