Mitä tekisit suhteessanne toisin, jos tapaisit miehesi vasta nyt?
Eli kysymys kuuluu: jos tapaisitte miehesi kanssa vasta nyt, mitä tekisit/toivoisit miehesi/teidän yhdessä tekevän suhteessanne eri tavalla? Vanhoja tapoja, tottumuksia, tekemisiä ja tekemättä jättämisiä, siis ihan mitä tahansa.
Kommentit (7)
Olin tyhmä teini kun aloimme seurustelemaan. Valehtelin kaikesta ja petin miestä koko ajan, vaikka rakastinkin. Edelleen seitsemän vuoden jälkeen ollaan yhdessä, vaikka kivikkoinen tie takana. Kaikki temppuni ovat kuitenkim jättäneet jäljet suhteeseen ja se kaduttaa tosi paljon..
En olisi ollut alkuun niin riippuvainen ja kiinni miehessäni. Olisi pitänyt oma elämä järjestää kuntoon ennen kuin tapasimme.
Jos nyt palaisin tapaamishetkeen, niin lähtisin toiseen suuntaan enkä alkaisi millekkään! Monelta mielipahalta säästyisin tekemällä niin!
Olisin jättänyt ja katsellut paremman!
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 20:58"]
En mitään. Olin jo sen verran aikuinen kun tapasimme, että olen ihan tyytyväinen siihen, miten olen toiminut.
[/quote]
totta aikuiset eivät koskaan tee virheitä.
En olisi tutustunut häneen ollenkaan, liian useat vastoinkäymiset on rikkonu mut.
En mitään. Olin jo sen verran aikuinen kun tapasimme, että olen ihan tyytyväinen siihen, miten olen toiminut.